pekkiry Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 Url.....! Det sies idag at Miguel har fått bud fra engelske klubber. Arsenal og Chelsea skal være de ledende klubbene i saken. The Times skriver at prislappen på han er rundt £13mill. En veldig god høyre back, men trenger vi han? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afc Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 Skeptisk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sprellnar Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 Jeg tror ikke dette er den rette spilleren vi trenger for å styrke laget vårt. Tror heller vi skal satse på å finne noen til midtbanen vår. En angrepsvillig terrier som lager mål. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 Dette er jo en knall god spiller. Men han spiller på en plass hvor vi ikke trenger forsterkninger. Derfor ser jeg dette som svært usansynelig. Tror ikke Wenger plustselig bruker penger bare for å bruke dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bretsen Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 Jeg skjønner ikke hvorfor vi blir linka til så mange forsvarspillere. Er det et sted vi har bra og solid dekkning så er det bak. Er jo helst noen offensive krefter vi trenger, i form av vinger og kanskje en spiss til Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 skjønner ikke at vi blir linket med høyre backer hele tiden, vi har gilbert, hoyte og eboue.. dette er bare en overpriset spiller som vi ikke trenger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Henry Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 hørte at han kunne spille midtstopper også Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted June 20, 2007 Report Share Posted June 20, 2007 Er jo ikke alltid pottetett det forsvaret vårt. Men trur ikke at vi trenger en høyreback, men en spiller jeg godt kunne tenkt meg i forsvarsrekken var Kompany. Men for 40 mill pund, så bør det Wenger hente en spiller av ypperste klasse, en som virkelig kan hjelpe laget når vi ligger dårlig ann og står og stanger... Hvem det skulle vert vett nok AW best selv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir_k Posted June 20, 2007 Report Share Posted June 20, 2007 Er jo ikke alltid pottetett det forsvaret vårt. Men trur ikke at vi trenger en høyreback, men en spiller jeg godt kunne tenkt meg i forsvarsrekken var Kompany. Men for 40 mill pund, så bør det Wenger hente en spiller av ypperste klasse, en som virkelig kan hjelpe laget når vi ligger dårlig ann og står og stanger... Hvem det skulle vert vett nok AW best selv. Sorry men hva skjedde den 8 mai 2002? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted June 20, 2007 Report Share Posted June 20, 2007 Sorry men hva skjedde den 8 mai 2002? Arsenal vant over Manchester United og sikret seg gullet i PL Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted June 20, 2007 Report Share Posted June 20, 2007 Hva i alpakka skal vi med en høyre back...?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Posted June 20, 2007 Report Share Posted June 20, 2007 Eboue og Hoyte er vår framtid, nei takk til denne spilleren! Kjøp heller goalgetter ving Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted June 20, 2007 Report Share Posted June 20, 2007 --> QUOTE(Stefan B @ Jun 20 2007, 03:33 PM) 93734[/snapback] Sorry men hva skjedde den 8 mai 2002? Arsenal vant over Manchester United og sikret seg gullet i PL Riktig, en stor kveld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.