Bergkamp88 Posted June 18, 2007 Report Share Posted June 18, 2007 Kjøpte meg her om dagen 49 unbeaten-dvd`n fra nettet. Varme anbefalninger på den.... Fy fader å sterke vi retten og sletten var! nesten glemt det... Visste dere at Pires scora 23 mål på de 49 kampene (!) må være bortimot rekord for en midtbane-spiller... vanvittig mange kom fra returer men "who cares?"- han var der gang på gang! Og samspillet mellom cole,vieira,pires,bergkamp,ljungberg og henry, som kanskje de viktigste, var frysninger verdig. Selv om vi kom under bare malte vi på ; Vieira dirigerte i sedvanlig stil fra midten( savner så sinnsykt den evnen hans til å tenne laget), vi hadde ekstremt viktig rutine bakerst i keown,cambell,lauren osv.. og i mellomrommet vandret den flyvende hollender og strødde baller til pires og ljungberg som scoret hyppig og på topp hadde vi talismanen vår... Dette er en rekord vi goonere skal være vanvittig stolte av 49 unbeaten, say no more! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted June 18, 2007 Report Share Posted June 18, 2007 Har sett den jeg og. Fantastisk film, fantastisk lag Link to comment Share on other sites More sharing options...
jobosol Posted June 18, 2007 Report Share Posted June 18, 2007 49 Unbeaten er vel ein av dei filmane alle Arsenal supporterar bør ha.. Treng den spesielt no til å mimra litt om dei gode tider, etter 2 sesongar utan så altfor mykje å gle seg over.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
clyde Posted June 18, 2007 Report Share Posted June 18, 2007 Tipper jeg har sett den 10 ganger.. Er vanvittig mange fine øyeblikk der. F.eks; Danny Mills vs Thierry Henry ved cornerflagget Henry sitt mål mot City. Reyes' mål i 5-3 seieren over Boro. Henry's hælspark mot Charlton. Tredje målet til Pires mot Southampton helt i begynnelsen mange mange fler.. må faktisk se den nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afc Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 Har sett den jeg å,utrolig,alle burde se den Link to comment Share on other sites More sharing options...
KabelJo Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 Har den selv, og det spillet vi spillte på den tiden. Vi får ikke bedre! Får frysninger hver gang jeg ser den filmen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir_k Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 Jeg har den jeg også Det er en super film med supre øyeblikk:D Får frysninger hver gang jeg ser den og:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
boerner Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 Noen som har set dvd'en Untouchables Season Review 2003/2004 ? Overveier å kjøpe denne. Har allerede 49 unbeaten and I Love It Link to comment Share on other sites More sharing options...
henry88 Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 Har "selfølgelig" anskaffet meg denne suverene filmen.. Utrolig hvor gode vi var på den tiden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runcie McAdams Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 Har "selfølgelig" anskaffet meg denne suverene filmen.. Utrolig hvor gode vi var på den tiden! Kjøpes til best pris hvor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 fikk tårer i øynene når eg så den filmen Link to comment Share on other sites More sharing options...
boerner Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 Har "selfølgelig" anskaffet meg denne suverene filmen.. Utrolig hvor gode vi var på den tiden! Kjøpes til best pris hvor? Bra pris på play.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
torstein_kul@hotmail.com Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 Hvem var den første og siste kampen mot? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 Hvem var den første og siste kampen mot? den siste var mot man.u den første husker eg ikke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daggy Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 Den første var Southampton og den siste var Aston Villa.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 faen har ikke sett den jeg.. bestiller den nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
ole@partyole.no Posted June 20, 2007 Report Share Posted June 20, 2007 faen har ikke sett den jeg.. bestiller den nå Hvor for jeg kjøpt den?take care all Gunners fans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted June 20, 2007 Report Share Posted June 20, 2007 Har DVDen selv jeg også. Du kan få kjøpt den her: http://www.amazon.co.uk/Arsenal-49-Complet...82345811&sr=8-1 Eller her: http://www.play.com/Product.aspx?r=R2&sear...&searchsource=0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter Posted June 20, 2007 Report Share Posted June 20, 2007 Noen som har set dvd'en Untouchables Season Review 2003/2004 ? Overveier å kjøpe denne. Har allerede 49 unbeaten and I Love It Den filmen har jeg hjemme... untouchables assa... den er digg... har sett den 7 ganger eller no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Posted June 20, 2007 Report Share Posted June 20, 2007 Er filmen med tekst? Engelsk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted June 20, 2007 Report Share Posted June 20, 2007 Det er ikke tekst på season reviewene, heller ikke 49 unbeaten DVDen. Jeg forstår ikke hvorfor noen skulle være interessert i å ha tekst på disse heller. Kan man engelsk burde det være piece of cake å forstå hva dem sier. Dessuten ville tekst på filmen bare ødelagt feelingen med å se på DVDen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulti Posted June 20, 2007 Report Share Posted June 20, 2007 Så er den nå stort sett målene, opplevelsene og følelsene man ønsker å gjennoppleve ved å se slike dvder, ikke nødvendigvis komentarene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Posted June 20, 2007 Report Share Posted June 20, 2007 imers, ikke si for mye når du veit for lite. Jeg har mine grunner å spørre, og det er nok å svare med en nei Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted June 21, 2007 Author Report Share Posted June 21, 2007 skjønner at det hadde vært greit for små barn som ikke kan engelsk, men tror det gjør dem absolutt ingenting når de får se den... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atald Posted June 21, 2007 Report Share Posted June 21, 2007 Tenkt på det at det faktisk kan være artig for døve å vite hva som blir sagt i intervjusnuttene også, imers? Nå vet jeg ikke om AndreRøine er døv eller ei, men ditt forrige innlegg virket lite gjennomtenkt (evt. ufølsomt), da det alltids kan finnes grunner til å foretrekke noe du selv ikke en gang ville vurdere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.