arsenalfc Posted April 1, 2005 Report Share Posted April 1, 2005 Jeg tror Crystal Palace,Southampton og Norwich rykker ned West Bromvich har hatt en enorm formkurve nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted April 1, 2005 Report Share Posted April 1, 2005 håper så inderlig at Southampton rykker ned. de var defensive og kjedelige når jeg var å så Arsenal mot Southampton i høst. de ødela nesten morro'a for oss. vi var nære ved å gå på tap. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jannis Posted April 20, 2005 Report Share Posted April 20, 2005 Håper Chelsea Lpool og man utd ryker ned! THiHi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Van Persie Posted April 20, 2005 Report Share Posted April 20, 2005 Tror Crystal Palace, Southampton og Norwich rykker ned, men jeg håper at Norwich klarer seg og sender West Bromwich ned i stedet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted April 20, 2005 Report Share Posted April 20, 2005 Jeg håper faktisk at både West Brom og Norwich klarer seg, og at Crytal Palace, Portsmouth og Fulham rykker ned Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ruben_The_Gooner Posted April 21, 2005 Report Share Posted April 21, 2005 Tottenham går på en smell. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted April 21, 2005 Report Share Posted April 21, 2005 Jeg sa før sesongen at de tre lagene som rykket opp kom til å rykke ned igjen. Den står jeg på fortsatt og muligheten for at det skjer er stor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted April 21, 2005 Report Share Posted April 21, 2005 Jeg tippet før sesongen at Norwich, Palace og Blackburn ned..... Men så kvittet Blackburn seg med geniet Souness, og tipset mitt gikk i vasken. Tenk hvor de hadde vært i dag med Souness og uten Gamsten......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted April 26, 2005 Report Share Posted April 26, 2005 Føler meg sikker på Southamton og WBA rykker ned. Hvilke lag som slår følge er mer usikkert. Både Crystal Palace og Norwich er ekstremt ustabile. Apropos Souness som Safe Hands nevner ovenfor, hvordan i alle dager klarte Newcastle å ansette denne mannen? Mannen er en vits! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted April 27, 2005 Report Share Posted April 27, 2005 Southampton er bankers. De går ned. Ellers tror jeg WBA og Crystal Palace går ned. Norwich fikser biffen med Bentley på laget og virker bra for tiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Torgis Posted April 27, 2005 Report Share Posted April 27, 2005 Håper egentlig at Southampton klarer seg...det ville liksom ikke blitt det samme uten de.. Torgis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ReYeS Posted April 27, 2005 Report Share Posted April 27, 2005 håper også southampton klare seg, men det ser ikke ut som det skal skje. tror southampton, WBA og norwich. selv om norwich har spilt bra i det siste så tror jeg ikke de klarer det, selv om de er det tøffeste laget av de nyopprykkende Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.