Eboue Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 Korrekt, Simbad. Også har Clichy gått av til fordel for Armand Traore. Edit: Fabregas4... Chill da mann! Edit2: Denilson må av pga stygg takling fra en Barnetspiller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 Adebayor en halvmeter utenfor. Walcott har startet 2. omgangen friskt. Som kommentatoren sa: Fabianski ligner litt på Lehmann i stilen, er flink til å sette igang spillet igjen raskt. Edit: Takk helmik'n, glemte han i farta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabregas4 Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 Korrekt, Simbad. Også har Clichy gått av til fordel for Armand Traore. Edit: Fabregas4... Chill da mann! hehe jada Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 Barazite er nr 15 etter hva jeg kan se Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben lakris Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 Ser bra, men mangler lyd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 Denilson ut på båre med skade, Henri Lansbury inn Link to comment Share on other sites More sharing options...
freeway666 Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 Lansbury inn for Denilson (skada ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 TGP's Hotshot, Henri Lansbury kom inn for Denilson. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabregas4 Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 Barazite er nr 15 etter hva jeg kan se ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
freeway666 Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 Nordtveit er nummer 17..hvis jeg ikke så feil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 Traore er 14, G Hoyte er nr 19 og Lansbury har nr 12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 Savner Fran Merida på banen. Stusset litt på at han ikke kom inn for Denilson når han ble skada. Mener jeg så han på benken. Skulle likt å sett ham. Kan noen bekrefte at han er på benken? EDIT: Nazer Barazite 0-2! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 Herlig mål av Nacer, tross en "liten" keepertabbe! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 Bra løp av Barazite, men er jo helt klart en keepertabbe der. uansett, gratulerer Nacer. Edit: Multibytte nå. Ade, Walcott, av Simpson, Rodgers, på Fikk ikke med meg resten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabregas4 Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 Savner Fran Merida på banen. Stusset litt på at han ikke kom inn for Denilson når han ble skada. Mener jeg så han på benken. Skulle likt å sett ham. Kan noen bekrefte at han er på benken? EDIT: Nazer Barazite 0-2! han er på benken http://www.arsenal.com/matchreport.asp?thi...res&fxid=319626 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 2-0 Barazite! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 Paul Rodgers, Fran Merida, Rui Fonte og en jeg ikke fikk med meg, kommer inn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 Paul Rodgers, Fran Merida, Rui Fonte og en jeg ikke fikk med meg, kommer inn. Tror det var Simpson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 Paul Rodgers, Fran Merida, Rui Fonte og en jeg ikke fikk med meg, kommer inn. Tror det var Simpson Ok. Må nevnes en morsom liten sak: Det er første gang jeg har sett en debutant som kaptein! Ser ut for meg som om Fabinanski spiller med kapteinsbind. Link to comment Share on other sites More sharing options...
freeway666 Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 jeg syns d så ut som d også...men nå spiller alle med bånd så..kanskje vi så feil eller ikke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 jeg syns d så ut som d også...men nå spiller alle med bånd så..kanskje vi så feil eller ikke Fabianski spilte med hvitt. Tviler på at det finnes hvite sørgebånd..^^ Nordtveit imponerer meg nå! Har veldig god kontroll baki der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 Fy F*** å det lagger her!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 Klikk på en av de andre valgene, og så på LIVE igjen etterpå, Simen. Det funka for meg. Håhå.. hvis jeg ikke så heelt feil, så var det vår kjære nordmann Håvard som nettopp redda Fabianskis clean sheet. Redda på strek! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 Fabianski virker som en veldig habil keeper. Synes han minner en del om Lehmann også, har et ganske høyt temperament i tillegg til å være sterk i klypene, flink til å komme ut i feltet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
freeway666 Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 hvem var han Evans fyren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.