Jump to content

2007.07.14 Barnet B


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Klikk på en av de andre valgene, og så på LIVE igjen etterpå, Simen. Det funka for meg.

 

Håhå.. hvis jeg ikke så heelt feil, så var det vår kjære nordmann Håvard som nettopp redda Fabianskis clean sheet. Redda på strek!:P

Gjorde det nå og da sluttet det å lagge på slutten!

 

Tusen takk, Martin :P

Link to comment
Share on other sites

jaja, grei gjennomkjøring i årets første pre-seasonkamp dette.

 

Vi skapte ikke all verdens, men resultatet var vel ikke viktigst i dag.

Slapp vel Barnet litt for lett til i forsvaret i 1. omg., men ingen direkte fare egentlig..

Walcott virket frisk og artig å se Nordtveit få prøve seg. Barazite gjorde en del bra syns jeg.

 

Får håpe Denilson ikke ble alvorlig skadet. Helt unødvendig takling. :P

Link to comment
Share on other sites

Grei nok kamp, 2-0 og vi begynner pre-season helt ren. Er godt fornøyd med Håvard, kan bli stor! Ellers ser vi fram til neste kamp, den 19. mot Genclerbirligi i Østerrike. Om noen er i tvil så avsluttet vi nok kampen med: Fabianski - Rodgers, G. Hoyte, Nordtveit, Traore - Barazite, Lansbury, Merida, Gibbs - Simpson og Fonte om jeg ikke husker feil.

Link to comment
Share on other sites

BARNET 0 - 2 ARSENAL (Adebayor, Barazite)

 

Spillerbørs for spillerne i andre omgang:

 

Fabianski - 7 - En meget god debut. Han virket veldig trykk i alt han gjorde. Hadde èn god redning, og en del plukkere. Virket god i feltet, hadde godt temperament og var en god igangsetter.

 

G.Hoyte - 5 - Hadde ingen god omgang. Han virket svært nærvøs, og lot mange passere ham, og han var ikke med offensivt.

 

Simpson - For liten spilletid.

 

Toure - 6 - Fortsatte der han slapp den tiden han var innpå. Var trygg bakover, og litt aktiv fremover.

 

Rodgers - For liten spilletid.

 

Flamini - 5 - Var den eneste som fullførte kampen, men var veldig unsynlig i andre omgang.

 

Nordtveit - 6,5 - Imponerte og overrasket meg veldig. Hadde en meget solid debut også han. Virket veldig trygg, og vant det som var av dueller. Tror også det var han som reddet en på strek. Gleder meg til å følge ham videre.

 

Traore - 7 - Hadde en god omgang! Fortsatte der han slapp i Carling Cupen, med gode raid fremover, en stor sjanse og var god defensivt.

 

Denilson - For liten spilletid i andre omg.

 

Gibbs - 5,5 - Var en del usynlig, men virket til å ha god teknikk.

 

Lansbury - 6,5 - Så meget frisk ut. God pasningsfot, god teknikk og sånt. Gleder meg til å se mer av ham, men han fikk ikke vise seg helt frem.

 

Walcott - 7 - Fikk ikke mye spilletid i annen, men var myye bedre i 2. enn i 1. Nå viste han meget bra teknikk og litt av den farten som bor inni ham. Han oste av selvtillit, og viste meget godt igjen.

 

Merida - For liten spilletid.

 

Fonte - For liten spilletid.

 

Barazite - 6 - Sitter med blandede følelser av ham. Han viste god teknikk, og scoret mål, men han fomlet litt i en del dueller og mistet ballen litt enkelt noen ganger. Men fullt godkjent.

 

Alt i alt en kamp som bar preg av at det var en pre-season kamp, og at spillerne ikke helt har fått ballen til å sitte helt i føttene, men en godkjent kamp av laget.

 

Gleder meg til å følge med videre i pre-season.

 

Over og ut, Martin Helmikstøl. :P

 

EDIT: Daniel.. tror du skal bytte plass på Simpson og Barazite, så blir det korrekt. Er ikke sikker, men følte Simpson spilte mer ving. Men når sant skal sies, så mener jeg Nacer også gjorde det, så.. Jeje.. du hadde nok ganske rett!:P

Link to comment
Share on other sites

BARNET 0 - 2 ARSENAL (Adebayor, Barazite)

 

Spillerbørs for spillerne i andre omgang:

 

Nordtveit - 6,5 - Imponerte og overrasket meg veldig. Hadde en meget solid debut også han. Virket veldig trygg, og vant det som var av dueller. Tror også det var han som reddet en på strek. Gleder meg til å følge ham videre.

 

Du hadde riktig d var Nordtveit som var A saving Angel ;p

Link to comment
Share on other sites

Så intervjuet med Wenger nå og vi fikk vel en del svar på eventuelle salg og kjøp av spillere.

 

Han følte vi har en bra nok stall "at this moment"...noe som ikke akkurat høres ut som det kommer særlig fler nye.

Men samtidig blir Reyes solgt og Freddie-situasjonen er vel ikke avklart, så mitt tips er at begge de blir solgt og det kommer èn ny spiller til.

 

Han ville jo ikke svare på om han selv signerer ny kontrakt nå, men jeg tror han framskynder den avgjørelsen etter litt press fra styret, spillere, fansen og maset fra media..hehe.

Link to comment
Share on other sites

Grei gjennomkjøring dette. Fine mål både av Adebayor og Barazite. Artig at både Fabianski og Nordtveit får prøvd seg. :P

 

En ting som jeg har tenkt på, og som Wenger også nevnte i intervjuet etter kampen er at jeg tror det som blir positivt med laget vårt fremover nå er at vi kan spille som et lag og at alle har et mye større ansvar, i stedet for at vi er så avhengige som vi var med Henry på topp.

 

Kan også tyde på at det ikke blir noen flere kjøp, men jeg kan heller ikke se for meg at Wenger hadde stått der og sagt at "ja det kommer en til" helt uten videre når vi vet hvor overraskende Eduardo kom inn :P

Link to comment
Share on other sites

Her kan dere sjå kampen, dersom dere ikkje ser den på ATVO

 

Edit: Glømte linken http://livefooty.doctor-serv.com/sat14.7/Barnet_Arsenal.html

 

 

sier d igjen..Tusen hjertlig takk, du gjorde dagen min mye lysere..evig takknemlig :P

 

 

JA TUUUUUUUUSEN TAKK!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

 

Har nettopp betalt for Arsenal TV, og får sett bildene. Men jeg får ikke lyd. Aner ikke hva som er problemet.

Bruker windowsmedia player 11, og har lyd på alt annet på internett. Utenom Arsenal TV. Frustrerende :)

 

Hjelp!

 

TJO-HO, lastet ned en codec: http://www.free-codecs.com/AC3_Filter_download.htm

og vips hører jeg Wenger si at alt kommer til å gå bra kommende sesong!!! Det hjelper virkelig med lyd!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...