Jump to content

2007.07.14 Barnet B


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Fryktelig lite som skjer nå, man kan se at spillerne er rustne og mangler kamptrening. Får håpe det bedrer seg i 2. omgang. Uansett er det gøy å se spillerne igjen. Randall har vist små glimt av det han kan, men har ikke fått til noe særlig

Link to comment
Share on other sites

Dette var, som ventet, ikke mye å skryte av. Mange rustne sjeler utpå her :D

 

Synes Almunia, Gilbert, Toure og Clichy har vært de mest opløftende. Sistnevnte banenens beste "by a mile".

 

På den andre siden av skalaen finner vi Walcott og Adebayor som med unntak av scoringen har vært svake.

Link to comment
Share on other sites

BARNET 0 - 1 ARSENAL (Adebayor)

 

45 min

 

Børs ved halvspilt kamp:

 

Almunia - 6 - Har spilt helt greit. Hadde én kjemperedning på en alene-med-keeper-situasjon. Ellers har det vært rolig, og han har gjort sakene sine helt godkjent. Hadde en litt skjelven situasjon der han fikk en høyt-dabbende returball av Song, der Manuel holdt på å spille ballen i en fremadstormende motstander og i eget mål.

 

Gilbert - 6 - Har ikke gjort noe galt, og ingen fantastiske ting. Har god kontroll på sin ving sammen med Theo. Men jeg savner de offensive løpene.

 

Toure - 7 - Har hatt god kontroll på Barnets angrepsspillere. Har også hatt noen fine raid oppover i banen, og dribler ofte som bakerste mann. Det har ennå ikke slått feil, så foreløpig er det jo bare genialt, men det er veldig dristig, og han kan fort drite seg ut.

 

Song - 5 - Har vært veldig usynlig. Eneste gangen jeg har lagt merke til ham spesielt, var ved det dristige tilbakespillet til Almunia som jeg nevnte over. Men har også hjulpet Kolo greit.

 

Clichy - 7 - Har noen meget gode raid oppover i banen, og presser vingen sin høyt. Han og Mark har dannet en god venstreside så langt. Har litt mer problemer defensivt, men har aldri blitt noe skjebnesvangert.

 

Walcott - 6 - Viser en god pasningsfot ved noen anledninger. Blandt annet på målet til Adebayor, og en situasjon der RvP header i tverligger. Ellers har han vært litt usynlig, men jobber godt defensivt, og har hatt et par greie raid, men mister litt lett ballen.

 

Flamini - 6,5 - Har hatt en ganske god omgang faktisk. Har vist god pasningsfot på noen gjennombruddsballer, og har god kontroll defensivt. Jobber godt.

 

Denilson - 5 - Jeg liker ikke å si det, men Denilson har også vært veldig unsynlig. Får håpe det er arven etter Gilberto som viser frem ["den usynlige veggen"] og ikke at han ikke er i form, eller spiller dårlig.

 

Randall - 6,5 - Har vist veldig godt igjen synes jeg. Jeg føler det er han som har ballen mest hos Arsenal, og han slår en det fine baller, og har god teknikk.

 

van Persie - 6,5 - Starta veldig bra, men dabba mer og mer av utover i omgangen. Han viste god teknikk og god pasninsfot, samt god evne til å holde på ball.

 

Adebayor - 6 - Scoret målet, men ellers har han vært litt usynlig. Han blir godt passet på av forsvaret, og blir taklet mye. Men han har vist god teknikk, og holder ofte på ball. Kanskje litt for mye.

Link to comment
Share on other sites

åssen nummer har Nordtveit

 

Går ikke an å se ut fra nummerne i dag, så det er ikke vits å si, selv om jeg ikke har sett det ennå.

 

Kan nevnes at Gavin Hoyte er kommet på sammen med Nazer Barazite.

Link to comment
Share on other sites

åssen nummer har Nordtveit

 

Går ikke an å se ut fra nummerne i dag, så det er ikke vits å si, selv om jeg ikke har sett det ennå.

 

Kan nevnes at Gavin Hoyte er kommet på sammen med Nazer Barazite.

 

 

vet jo det da...

jeg mente åssen han hadde idag!!!!!!!!!!!

 

EDIT: er det nummer 15???

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...