Jump to content

Dagens Opptur


hermz

Recommended Posts

Dagens opptur er at jeg allikevel fikk skyss av pappa til kampen vi skulle spille, selv om han hadde en avtale...

 

(Fikk vite av en kompis at jeg ikke kunne sitte på 3 min før oppmøtetid, kjøreturen tar 12 min elns)

 

Nedturen er vel at det var folketomt der...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 653
  • Created
  • Last Reply

Forsov meg ikke..

I motsetning til meg... :) Men det har jo sine fordeler, for jeg slapp skolen og er opplagt til fotballtreningen. Går også på ungdomsskolen så jeg får bare med melding, så er ikke verdens undergang å forsove seg.

Link to comment
Share on other sites

Har bursdag :) Fikk:

 

Mobil (Sony Ericson W200)

Gitarstativ

iPod-lader

Headset

Arsenal-treningsdress

Texas Chainsaw Massacre (Remastered version)

Plan 9 From Outer Space (elsker b-filmer, og dette er vel det som kan kalles en g-film)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

- Siste skoledag i morgen

- Var hjemme fra skolen idag, var syk. Slapp i hvert fall å fryse ræva av meg på tur...

Samme her, bare at vi hadde fri fra skolen idag og i går. Skal kun møte opp i morgen for å få vitnemålet tror jeg, og da er jeg ferdig med skolen for alltid!!!!! :D

 

Skal ut i læra i august. Så nå har jeg en lang og fin sommerferie fra imorgen av!!

Link to comment
Share on other sites

FERIE!!

 

Med ingen 2'ere på karakterkortet! Hadde forventet minst 3! Istedenfor slapp jeg unna med 4.3 i snitt. Fantastisk!

Hadde ingen 2'ere på karakterkortet jeg heller, skjønt jeg hadde ikke forventet noen heller da. Hadde også akkurat samme i snitt som deg. Hadde 4,6 til jul, men gikk ned til 4,3 på karakterkortet nå (og vitnemålet forøvrig). Brydde meg ikke veldig om skolen de siste månedene.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...