kje_simen Posted June 22, 2007 Report Share Posted June 22, 2007 Jeg fikk 5'er i alt jeg også untatt norsk skriftlig og muntlig, engelsk muntlig fikk jeg 6'er i (Fikk 5- i Mat og helse) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted June 22, 2007 Report Share Posted June 22, 2007 6'er i gym! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonymontana Posted June 22, 2007 Report Share Posted June 22, 2007 6'er i gym! Sex i gymsalen, det hadde vært opptur det Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted June 22, 2007 Report Share Posted June 22, 2007 Fullføring av 7 år med barneskolen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted June 23, 2007 Report Share Posted June 23, 2007 At Henry er solgt til Barca Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted June 23, 2007 Report Share Posted June 23, 2007 At Henry er solgt til Barca Er det dagens opptur? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted June 23, 2007 Report Share Posted June 23, 2007 At Henry er solgt til Barca Er det dagens opptur? JA , det er det for meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted June 23, 2007 Report Share Posted June 23, 2007 At Henry er solgt til Barca Er det dagens opptur? JA , det er det for meg Hvorfor det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted June 23, 2007 Report Share Posted June 23, 2007 At Henry er solgt til Barca Er det dagens opptur? JA , det er det for meg Hvorfor det? Derfor Hva f har han gjørt den siste sesongen for Arsenal og de gangen han har spilt, kjefter han og klager mere på med spillere enn han jobber på banen. Arsenal skulle f meg solgt han i fjor når de kunne fått 500 mill kr for han Nå får Arsenal kun ca 190 mill kr for han og det er bedre enn under 100 mill neste år. Hvis noen vil kjøpe han da!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter Posted June 23, 2007 Report Share Posted June 23, 2007 At Henry er solgt til Barca Er det dagens opptur? JA , det er det for meg Hvorfor det? Derfor Hva f har han gjørt den siste sesongen for Arsenal og de gangen han har spilt, kjefter han og klager mere på med spillere enn han jobber på banen. Arsenal skulle f meg solgt han i fjor når de kunne fått 500 mill kr for han Nå får Arsenal kun ca 190 mill kr for han og det er bedre enn under 100 mill neste år. Hvis noen vil kjøpe han da!!!!! Er du syk??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted June 23, 2007 Report Share Posted June 23, 2007 At Henry er solgt til Barca Er det dagens opptur? JA , det er det for meg Hvorfor det? Derfor Hva f har han gjørt den siste sesongen for Arsenal og de gangen han har spilt, kjefter han og klager mere på med spillere enn han jobber på banen. Arsenal skulle f meg solgt han i fjor når de kunne fått 500 mill kr for han Nå får Arsenal kun ca 190 mill kr for han og det er bedre enn under 100 mill neste år. Hvis noen vil kjøpe han da!!!!! Er du syk??? Han var dessverre skadet store deler av denne sesongen, men han scorte uansett 10 mål for oss. Hvis du er glad for at Thierry Henry, tidenes mestscorende for Arsenal, er solgt er du en idiot Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atald Posted June 23, 2007 Report Share Posted June 23, 2007 Love hurts <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted June 23, 2007 Report Share Posted June 23, 2007 En ting som ikke blir glemt Gooner4ever, er når Henry puttet ballen i gollen mot Man U tidligere i år og det på overtid, det var det største høydepunktet i dette året som gikk for min del...at han nå er blitt solgt til barca er ingen opptur!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter Posted June 23, 2007 Report Share Posted June 23, 2007 At Henry er solgt til Barca Er det dagens opptur? JA , det er det for meg Hvorfor det? Derfor Hva f har han gjørt den siste sesongen for Arsenal og de gangen han har spilt, kjefter han og klager mere på med spillere enn han jobber på banen. Arsenal skulle f meg solgt han i fjor når de kunne fått 500 mill kr for han Nå får Arsenal kun ca 190 mill kr for han og det er bedre enn under 100 mill neste år. Hvis noen vil kjøpe han da!!!!! Er du syk??? Han var dessverre skadet store deler av denne sesongen, men han scorte uansett 10 mål for oss. Hvis du er glad for at Thierry Henry, tidenes mestscorende for Arsenal, er solgt er du en idiot At Kongen blei solgt kan ALDRI, jeg gjentar ALDRI bli en opptur... er enig i at han var sytete siste sessong, men han var nok frustrert over skadene, og lot desverre dette gå ut over medspillerene sine... får ikke sagt det nok: at Kongen blei solgt kan ALDRI bli en opptur... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evy Posted July 3, 2007 Report Share Posted July 3, 2007 ¨Helt enig med AfcHenry. Triste greier. Men tilbake til topicen. Dagens opptur: Skal på kino med noen venner skal bli kos i det øspøs regnværet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted July 4, 2007 Report Share Posted July 4, 2007 Ny PC Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evy Posted July 9, 2007 Report Share Posted July 9, 2007 Ny PC Samme her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter Posted July 10, 2007 Report Share Posted July 10, 2007 Metallica konsert etterpå Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted July 10, 2007 Report Share Posted July 10, 2007 Metallica konsert etterpå Heldiggris!! Dagens opptur: Kom hjem fra England! Borte bra men hjemme best Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter Posted July 10, 2007 Report Share Posted July 10, 2007 Metallica konsert etterpå Heldiggris!! Dagens opptur: Kom hjem fra England! Borte bra men hjemme best Veit det er verdt alle penga... England, jeg regner med at du var i London eller??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted July 10, 2007 Report Share Posted July 10, 2007 Metallica konsert etterpå Heldiggris!! Dagens opptur: Kom hjem fra England! Borte bra men hjemme best Veit det er verdt alle penga... England, jeg regner med at du var i London eller??? Jepp Fikk kjøpt meg Arsenal drakt og greier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabregas4 Posted July 13, 2007 Report Share Posted July 13, 2007 VI FIKK SAGNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabregas4 Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 VI vant mot Barnet Link to comment Share on other sites More sharing options...
West McLaren Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 Jeg er mett! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted July 15, 2007 Report Share Posted July 15, 2007 Sola skinner og at det ikke regner Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.