kje_simen Posted July 15, 2007 Report Share Posted July 15, 2007 Helt enig! Endelig litt fint vær her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted July 16, 2007 Report Share Posted July 16, 2007 At Henry er solgt til Barca Er det dagens opptur? JA , det er det for meg Var det der ironi eller? det var da vel slett ikke noen opptur for noen av oss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skjetne Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 Dagens opptur er at min lillebror har vasket bilen min Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted July 26, 2007 Report Share Posted July 26, 2007 skaffet meg ny Leilighet!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted July 28, 2007 Report Share Posted July 28, 2007 18 år i dag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
freeway666 Posted July 28, 2007 Report Share Posted July 28, 2007 Gratulerer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabregas4 Posted August 3, 2007 Report Share Posted August 3, 2007 brann fikk OK trekning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted August 3, 2007 Report Share Posted August 3, 2007 Sol... ...for en gangs skyld Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted August 3, 2007 Report Share Posted August 3, 2007 Sol... ...for en gangs skyld Henger meg på her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evy Posted August 6, 2007 Report Share Posted August 6, 2007 Å,ja endelig vær det går an å kjøre båt i. Link to comment Share on other sites More sharing options...
West McLaren Posted August 6, 2007 Report Share Posted August 6, 2007 Har kjøpt mange nye fisker til akvariumet =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted August 6, 2007 Report Share Posted August 6, 2007 Tomgodset tapte for Lsk Link to comment Share on other sites More sharing options...
baptista# Posted August 8, 2007 Report Share Posted August 8, 2007 Jeg er frisk!!!! Å nå kom SOLA. I dag tilig var det regn! nå er d sol!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted August 8, 2007 Report Share Posted August 8, 2007 Det smakte med øl i kveld også Link to comment Share on other sites More sharing options...
baptista# Posted August 8, 2007 Report Share Posted August 8, 2007 Øl!!! Jeg føler meg kvalm Link to comment Share on other sites More sharing options...
goonalicious Posted August 8, 2007 Report Share Posted August 8, 2007 å være kvalm er vel ingen opptur for noen... håper jeg uansett, rbk - astana 7-1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted August 9, 2007 Report Share Posted August 9, 2007 At jeg fikk oppleve det samme i dag, som jeg opplevde i går Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted August 9, 2007 Author Report Share Posted August 9, 2007 ÅÅ, deilig med sol igjen, dessuten er det Grenland Cup hele helgen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
freeway666 Posted August 9, 2007 Report Share Posted August 9, 2007 er vell kanskje en opptur at jeg har bursdag idag ønsk meg luck, skal ta teori prøven på moped på mandag Link to comment Share on other sites More sharing options...
baptista# Posted August 10, 2007 Report Share Posted August 10, 2007 Fyller året i dag! Selskap nå snart Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted August 10, 2007 Report Share Posted August 10, 2007 Gratulerer så mye begge to! Og lykke til med teoriprøven Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted August 11, 2007 Report Share Posted August 11, 2007 Sunderland - Tottenham 1 - 0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted August 11, 2007 Report Share Posted August 11, 2007 Sunderland - Tottenham 1 - 0 Stemmer det, dette er dagens oppur, kan legge til at Spudz ligger nå under streken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted August 11, 2007 Report Share Posted August 11, 2007 Sunderland - Tottenham 1 - 0 Stemmer det, dette er dagens oppur, kan legge til at Spudz ligger nå under streken Og slik forblir det forhåpentligvis. Men herregud for en gørrkjedelig kamp.(Sunderland-Tottenham) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted August 11, 2007 Author Report Share Posted August 11, 2007 Sunderland - Tottenham 1 - 0 Stemmer det, dette er dagens oppur, kan legge til at Spudz ligger nå under streken Og slik forblir det forhåpentligvis. Men herregud for en gørrkjedelig kamp.(Sunderland-Tottenham) Det var vel ingen bombe? Sånne kamper er dømt til å være kjedelig, og slik kommer det til å være! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.