Jump to content

HAT


Bisk

Hvem hater du mest i pl??  

45 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

det må være Chelsea det for min del, etter alt dette med Cole saken og sånn så er de mer irriterende enn man.u nå for tida, men jeg liker jo ikke akkurat de andre der heller.

Link to comment
Share on other sites

Er dere historieløse, karer? Det er kun snakk om ET lag. Spudz! Resten er wannabe teams!

4645[/snapback]

 

Skjerp deg Jørn.

 

Fordi om du, jeg og sikkert de fleste Arsenal fans hater Tottenham, på bakgrunn av at de er det laget som er Arsenal's erkefiende, så står alle her inne fritt til å hate hvilke lag de vil, uten at det gjør dem historieløse.

 

Hatet til Tottenham er basert for det meste på følelser, i bakgrunn av ting som har skjedd lenge før noen av oss var påtenkte.

 

Hatklubben til enkelte i dag, er mere basert på det sportslige plan, og der kan man ikke akkurat påstå at Spudz har utfordret oss de siste 10 årene

Link to comment
Share on other sites

Det gjorde jeg da etter beste evne på det forrige forumet, doktor. Men for all del; jeg skal gjerne kjøre et nytt løp.

 

Uansett; snu opp og ned på hva som helst, Spudz er, har vært, og vil forbli "hatlag" nummer en i London N5!! It`s a fact of life!!!

Link to comment
Share on other sites

Det gjorde jeg da etter beste evne på det forrige forumet, doktor. Men for all del; jeg skal gjerne kjøre et nytt løp.

 

Når starter kampanjen? Gleder meg stort!!!

 

Ser jo helt klart at Man U er et yndet hatobjekt, takket være Sir Rudolf. Men fienden forblir i nabolaget. Finnes det tvil, så bør et lokaloppgjøres oppleves <_<

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror nok langt på vei dette korstoget ditt er fånyttes. Ikke alle er like opptatte av å være historisk korrekte som deg.

 

Men du er standhaftig og gir ikke lett opp.

Det skal du ha.

4667[/snapback]

 

Forhold deg til Charlie George. Han vet hva som gjelder. Det er langt på vei mulig at for den yngre garde så sees United på som den store stygge ulven. Men vær greie karer; ta turen over dammen, lytt og lær, så finner dere fort ut hvor "hatet" skal plasseres! I N17, selvsagt!

 

Jeg forventer ikke at alle "nykommere" skal vite, eller forstå dette, men lærer man seg historien, og lytter man til de lokale så forstår man hvor, og ikke minst hvorfor Spudz er de mest "forhatte". Og det nytter ikke å komme å si at man er fra Norge og ser det annerledes; dette er noe som er knyttet opp mot alle forhold i Nord-London. Them against us! Sånn er det, og sånn vil det forbli i all overskuelig fremtid! Ikke prøv å endre det fra Norge! Da får du bare latterkulr mot deg i i N5! Reis over og opplev fakta, mine herrer! Selv om Spudz rykker ned i Conference vil de for ever and always være våre største rivaler. Alt annet vil være historieforfalskning, og lite Goonersk!

Link to comment
Share on other sites

Sorry Kim, når pollen viser 10 stemmer til United, 4 til Chelsea og 1 til Spudz, da sier det meg at det er mange som ikke kan historien. Synd, men sant!

4656[/snapback]

 

Som jeg skrev, så er Spudz mitt hatlag nr. 1, mye pga at det historisk sett er det laget som den lokale fansen har hatt som sitt hatlag. Jeg har ikke gitt stemme til noen lag i denne pollen, da jeg ikke ser helt poenget med pollen i det hele tatt.

 

Men det som er poenget mitt Jørn, er at tidene har forandret seg, og for de som har blitt supportere de senere årene, som har vokst opp med at United har regjert engelsk fotball i en lang periode på 90-tallet, og som kanskje ikke kjenner historien like godt som deg, vil det falle seg naturlig å hate United.

 

Greit nok at du ser på det som historieløst, men du kan ikke forvente at alle kjenner historien. Det er ikke hva man vet om klubben som gjør deg til en ekte supporter, men hva man faktisk føler for klubben, og at man faktisk er villig til å støtte klubben i både tykt og tynt.

Link to comment
Share on other sites

Men vær greie karer; ta turen over dammen, lytt og lær, så finner dere fort ut hvor "hatet" skal plasseres! I N17, selvsagt!

 

Jeg forventer ikke at alle "nykommere" skal vite, eller forstå dette, men lærer man seg historien, og lytter man til de lokale så forstår man hvor, og ikke minst hvorfor Spudz er de mest "forhatte". Og det nytter ikke å komme å si at man er fra Norge og ser det annerledes; dette er noe som er knyttet opp mot alle forhold i Nord-London. Them against us! Sånn er det, og sånn vil det forbli i all overskuelig fremtid! Ikke prøv å endre det fra Norge! Da får du bare latterkulr mot deg i i N5! Reis over og opplev fakta, mine herrer! Selv om Spudz rykker ned i Conference vil de for ever and always være våre største rivaler. Alt annet vil være historieforfalskning, og lite Goonersk!

4670[/snapback]

 

Du understreker jo bare langt på vei det jeg skrev i mitt første innlegg i tråden. "Hat" utvikles gjennom opplevelser og erfaringer, det kan ikke læres gjennom tekst. Du får vinne i Lotto og ta med deg den yngre garde på "klassetur" til Nord-London.

Link to comment
Share on other sites

Men vær greie karer; ta turen over dammen, lytt og lær, så finner dere fort ut hvor "hatet" skal plasseres! I N17, selvsagt!

 

Jeg forventer ikke at alle "nykommere" skal vite, eller forstå dette, men lærer man seg historien, og lytter man til de lokale så forstår man hvor, og ikke minst hvorfor Spudz er de mest "forhatte". Og det nytter ikke å komme å si at man er fra Norge og ser det annerledes; dette er noe som er knyttet opp mot alle forhold i Nord-London. Them against us! Sånn er det, og sånn vil det forbli i all overskuelig fremtid! Ikke prøv å endre det fra Norge! Da får du bare latterkulr mot deg i i N5! Reis over og opplev fakta, mine herrer! Selv om Spudz rykker ned i Conference vil de for ever and always være våre største rivaler. Alt annet vil være historieforfalskning, og lite Goonersk!

4670[/snapback]

 

Du understreker jo bare langt på vei det jeg skrev i mitt første innlegg i tråden. "Hat" utvikles gjennom opplevelser og erfaringer, det kan ikke læres gjennom tekst. Du får vinne i Lotto og ta med deg den yngre garde på "klassetur" til Nord-London.

4674[/snapback]

 

Bruk meg som reiseleder, så skal "hatet" ligge latent! <_< Spudz are shite!

Link to comment
Share on other sites

Les mitt foregående innlegg, Kim. Forholdet til Spudz stikker MYE dypere enn et par trofeer eller tre! Igjen sier jeg; les historien, lær av historien og forstå at Spudz er The Outcast!

4673[/snapback]

 

Jeg vet dette, du vet dette, og mange andre vet dette Jørn, men vi kan ikke forvente at alle skal vite dette, eller føle det på den samme måten.

 

Som jeg skrev i det forrige innlegget, så er det ikke hva man vet om klubben som gjør man til en ekte supporter. Det må være lov til å si sin mening her inne uten å bli kalt historieløs, bare fordi man ikke har det samme samme standpunktet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...