Jump to content

Relle spillere?


NasseBløff

Recommended Posts

Som alle vet er silly season i full gang. Som Arsenal-supporter er jeg skeptisk til alle rykter og vet at det kommer til å bli ytterst få kjøp denne sommeren, desverre...

Hvilke spillere tror dere er reelt at vi kjøper?

Jeg personlig er redd vi nok en seson blir på etterskudd i forhold til konkurrentene. De to siste sesongene ser vi at vi ikke er i nærheten av de andre. Skader alene kan vi ikke skylde på da det ser ut som om dette er noe vi må regne med hvert år. Forsterkninger må til ellers kan vi fort bli klubb nummer tre i London!!

Hvordan kan det ha seg at Spurs har mer penger enn oss å bruke hver eneste sesong??

Er ekstra bekymret akkurat nå da det viser seg at Ribery, som jeg trodde var reelt aktuell for oss, kanskje går til Bayern og at vi istedet er linket med en HØYREBACK!!

Tilbake til spørsmålet mitt; hvem er det reelt at vi kjøper?

 

Fra en meget bekymret og trofast supporter <_< ;) :(

Link to comment
Share on other sites

Som alle vet er silly season i full gang. Som Arsenal-supporter er jeg skeptisk til alle rykter og vet at det kommer til å bli ytterst få kjøp denne sommeren, desverre...

Hvilke spillere tror dere er reelt at vi kjøper?

Jeg personlig er redd vi nok en seson blir på etterskudd i forhold til konkurrentene. De to siste sesongene ser vi at vi ikke er i nærheten av de andre. Skader alene kan vi ikke skylde på da det ser ut som om dette er noe vi må regne med hvert år. Forsterkninger må til ellers kan vi fort bli klubb nummer tre i London!!

Hvordan kan det ha seg at Spurs har mer penger enn oss å bruke hver eneste sesong??

Er ekstra bekymret akkurat nå da det viser seg at Ribery, som jeg trodde var reelt aktuell for oss, kanskje går til Bayern og at vi istedet er linket med en HØYREBACK!!

Tilbake til spørsmålet mitt; hvem er det reelt at vi kjøper?

 

Fra en meget bekymret og trofast supporter ;) :( :(

 

Helt enig. United som vant ligaen i år og som kom på 2 ifjor har nå forsterket med 3 solide spillere for 600 mill. Jeg synes det er fantastisk at wenger har fått til det han har gjort uten å bruke de store midlene på spillerkjøp, men de to siste sesonger(2 fjerde plasser) mener jeg er et prov på at tiden nå er inne, vi trenger kvalitet og rutine for ikke å henge etter! Chelsea er også nå iferd med å åpne opp lommeboka (Daniel Alves) og har fra før hentet Sidwell og Pizarro. Benitez virker også svært kjøpelysten og vi kan nok vente oss noen klassespillere til anfield med tanke på at han har latt flere gå på free transfer. Alle vil nok da si at også Arsenal må kjøpe for å henge med,men der er jeg redd vår briljante Arsene ikke er enig. Han har enorm stor tro på ungguttene våre og jeg blir ikke overrasket om vi kjøper to unge og ukjente spillere fra eks frankrike :P for å dekke opp for litt når vi mister ade,kolo,eboue til afrikamesterskapet. Kanskje Bakari Sagna og Jimmy Briand. Noe i den duren. Ellers er jeg redd om Wenger ikke kjøper inn noe kvalitet, at flere av våre stjernespillere kan forsvinne. (Bare jeg som ikke føler meg trygg på om Henry blir?) Arsene har vist oss at han vet best og hentet trofeet til highbury i 98,02 og 04. Skal vi få et i 07,08,09 trenger vi, til tross for masse talent, et par klassespillere med rutine (24-30 år) mener jeg <_< håper på Ribery, Owen, Reo-Coker + en rutinert og god høyreback inn. Ut med Ade(16 mål på 46 kamper) og Ljungberg + Denilson på lån. men dette er d bare å glemme...

Link to comment
Share on other sites

Og hvorfor kjøpe flere talenter når vi har talenter på alle plassene på et lag. Wenger sier han ikke vil kjøpe erfarne spillere som skyver talentene bak i rekken, men hvorfor da kjøpe talenter som skyver talentene bak i rekken!? <_<

 

godt poeng, og det viser seg jo at man trenger bra med rutine for å vinne PL. Man trenger spillere som har vært ute en vinternatt før når man skal opp i nord og nærmest krige mot bolton,blackburn,sikkert n`castle også nå som sam **** allardyce har tatt over. For det er disse vi sliter mot. I årets sesong tapte vi borte bl.a mot city,sheff utd,bolton,everton. typiske slike lag. som du sier kan vi ikke bare fylle på med talenter, noen må jo rettlede talentene også

Link to comment
Share on other sites

Det dumme er at ribery var en rellevant spiller for oss,

hvis ikke vi forsterker med et par erfarne spillere denne sommeren kommer vi til å være en

middelmådig utfordrer til 4.plassen

 

Vi er ivertfall nødt til å finne en erstatter for reyes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <_<

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror seriøst at vi ikke kommer til å hente flere spillere før sesongen starter. Wenger er jo naiv, og tror stallen er god nok til å vinne trofeer neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Vi har nå hatt 2 "skuffende" sesonger, isåfall denne. Men med ny stadio og skader osv har det vært ekstra hardt! Hadde vi ikke hatt skader som i vi har hatt så tror jeg heller ikke at vi hadde vunnet noe. Tenker da litt på Highbury sesongen og FA Cup trofeet vi skrapte ifra United året før der igjen. Det har manglet noe lenge nå, og ikke bare i år. Og mye av det som har funket har også blitt borte og gjerne erstattet med ungt tallent som realistisk sett kan godt trenge flere år på seg før vi er der vi vil være. Og Wenger selv har kontrakt til 2008.. Jeg føler også trangen på et par klassespillere(som så fryktelig mange andre) Håper jeg tar feil og at Wenger og ung-gutta beviser meg feil kommende sesong! Men som sagt tror jeg vi vil få en lignende sesong som dette men med litt fler høydepunkter og et godt kjør i FA cupen.

 

Har derfor vanskelig med å se etter "relle spillere".

Link to comment
Share on other sites

Tror nokk wenger kommer med ett kjøp, en som vi nesten aldri har hørt om og kommer til å ta hele England med storm <_< Uansett jeg stoler på Wenger ! Selv om jeg blir ganske bekrymret siden han aldri skal bruke så mye penger, men han får alltid noe til uansett. Men spørsmålet er om han kommer til å kjøpe en spiller som forsterker laget ! Det tror jeg ikke helt på, men vi får satse på at han tenker over at vi trenger ett trofe eller to snart ;)

 

Som sakt silly-season er i gang og da kan jeg ikke stole på noe før det kommer på arsenal.com !!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror seriøst at vi ikke kommer til å hente flere spillere før sesongen starter. Wenger er jo naiv, og tror stallen er god nok til å vinne trofeer neste sesong.

 

 

Enig med deg i at vi sansynligvis ikke vil se nye spillere i Arsenal denne sommeren. Muligens ett par lovende unggutter men ikke noen super super spiller.

Om Wenger er naiv eller om grunnen er at vi ikke eier nåla i veggen, det vet ikke jeg.

 

Wenger kan høres naiv ut der han utbasunerer i tide og utide om lagets kapasitet når det samtidig er enkelt å se at vi med dagens stall ikke er i nærheten av målsetningen som er å kjempe om ligagull.

 

Allikevel velger jeg å tro at Wenger ikke er naiv men at alle tullete uttalelser om penger til spillerkjøp fra han selv eller styremedlemmer er en dekkoperasjon for å holde fansen fornøyde.

Link to comment
Share on other sites

Håper på Ribery :blink:

Går han til Bayern blir jeg knust :(

Men håper virkelig vi får Reo-Cocker også :)

Miligens Owen og. :)

Tror nemlig ikke d er så mye til for at vi skal vinne ligaen B)

 

Har en følelse av at ingen av disse spiller på Emirates neste sesong dessverre...

Link to comment
Share on other sites

Wenger naiv? Neh, ikke litt en gang.

 

Mest reelle spiller inn er kanskje Florent Malouda fra Lyon. Jeg ser ikke annet en Arse og aner ikke hva han er god for. Registrerer han har en del landskamper og er 27 år. Altså en rutinert kar fra fransk fotball med plenty av cl erfaring. Får se om Wenger klarer stjele han foran Liverpool.

 

Ribery har jeg heller ikke sett. Alle som hyper han, har dere sett han over flere sesonger? Merkelig at han havner i BM når de ikke kvalifiserte seg for cl.

 

Forresten har ikke Maloudaryktet endt opp på alle newsnow linker heller. Og heller ikke i noen aviser. Enda.

Link to comment
Share on other sites

Håper på Ribery :blink:

Går han til Bayern blir jeg knust :(

Men håper virkelig vi får Reo-Cocker også :)

Miligens Owen og. :)

Tror nemlig ikke d er så mye til for at vi skal vinne ligaen B)

Da er jeg redd du blir knust... Ribery's overgang til FCB er i sluttfasen!

Men det er ikke bekreftet fra alle parter enda, da, så det er enda håp, bare Wenger vil gjøre noe med det B)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror seriøst at vi ikke kommer til å hente flere spillere før sesongen starter. Wenger er jo naiv, og tror stallen er god nok til å vinne trofeer neste sesong.

 

Wenger bør altså sparkes?

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror seriøst at vi ikke kommer til å hente flere spillere før sesongen starter. Wenger er jo naiv, og tror stallen er god nok til å vinne trofeer neste sesong.

 

Wenger bør altså sparkes?

Helt riktig :blink:

Link to comment
Share on other sites

Wenger sa jo i februar at han skulle hente 1 eller 2 spiller, og en av de i verdensklasse. Men noen uker senere sa han at han ikkje trengte å hente noen spillere, for han hadde stor tro på dette laget.

Nå har han hentet fabianski, en keeper.

Det vil si at han har kjøpt en av de to han skulle hente... hvis vi skal tror på det han sier.

Da gjenstår det å hente en spiller i verdensklasse.

Jeg hadde skikkelig tror på at det skulle bli Franck Ribery, var nok ikkje den eneste på forumet her. Men nå viser det seg at han er timer i fra å signere for bayern. og da lurer jeg på, hvilken annen klassespiller er det han har i sikte?

 

Er nok ganske sikker på at det er en ving han vill ha i stallen, for han har nok sett at vi trenger en ving som kan konkurere med hleb og rosicky slik at de ikke her allt for sikker å starte hver kamp.

Men hvilken spiller er det mon tro..

Ser noen nevner Malouda fra Lyon, men jeg synes ikkje allt for mye om han. God spiller, men har lissom ikkje det lille ekstra føler e.

 

jeg kommer virkelig ikkje på noen reelle vinger som arsenal kan hente i sommer, men vi får si det vi pleier å si.-.... Wenger knows.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror seriøst at vi ikke kommer til å hente flere spillere før sesongen starter. Wenger er jo naiv, og tror stallen er god nok til å vinne trofeer neste sesong.

 

Wenger bør altså sparkes?

Helt riktig :blink:

 

?!?!?! mener du d seriøst?

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror seriøst at vi ikke kommer til å hente flere spillere før sesongen starter. Wenger er jo naiv, og tror stallen er god nok til å vinne trofeer neste sesong.

 

Wenger bør altså sparkes?

 

Jeg har ikke sagt at Wenger bør sparkes, da jeg vet at laget er godt nok til å være med å kjempe om trofeer om 2-3 sesonger.

 

Men jeg mener seriøst det er naivt å tro at stallen er god nok på det nåværende tidspunkt. Så får man heller være realistiske å innse at ambisjonen neste sesong, blir å havne blant topp 4

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...