Jump to content

- Sier nei til 1,4 mill i uka


Simbad

Recommended Posts

Men det sier bare litt om hvor mye de bryr seg om fotball, det eneste de bryr seg om er penger. Jeg vet det ikke er troverdig, men det er sikkert sant. Ingenting overrasker meg med Chelsea.

Link to comment
Share on other sites

Poenget her er vel at de kanskje føler seg litt lite verdsatt. Det burde de selvfølgelig ikke med slike summer og jeg er helt enig med det som har blitt nevnt her. 1,4 mill er utrolig mye og det viser at de er veldig opptatt av penger. Allikevel kan man på en rar og merkelig måte skjønne at de er oppgitt over at de ikke skal ha samme lønningene som Ballack og Sheva, ettersom de har vært i klubben mye lenger og spiller mye bedre enn de gjør. Men som sagt, når det er snakk om så mye penger burde man ikke bry seg.

Link to comment
Share on other sites

Ballack og Sheva har vel 1,6 og hvis Terry og Lampard skal opp i det samme. Og Robben som ønsker mer enn 1 mill som han har blitt tilbudt, så lurer jeg på hvordan lønnsutgiftene til Chelsea blir i fremtiden.

 

Tviler på at Terry og Lampard får noe bedre betalt andre steder, men er det noen storklubber som virkelig ønsker dem så betaler de dem hva som helst omtrent bare for å få dem. Forstår uansett Terry og Lampard, fordi de er desto viktigere for klubben enn hva Sheva og Ballack har vært.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes faktisk ikke dette er så rart. Chelsea har lagt lønningene på et ufattelig høyt nivå og når Sheva og Ballack tjener nærmere 2 mill i uka, hvorfor skal ikke bærebjelkene Terry og Lampard også gjøre det? Tror egentlig dette har mer med prinsipper enn penger å gjøre.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes faktisk ikke dette er så rart. Chelsea har lagt lønningene på et ufattelig høyt nivå og når Sheva og Ballack tjener nærmere 2 mill i uka, hvorfor skal ikke bærebjelkene Terry og Lampard også gjøre det? Tror egentlig dette har mer med prinsipper enn penger å gjøre.

 

Nemlig. All hitorie forteller at slike prosjekter som Chelsea har vært de siste årene råtner innenfra. Chelsea kommer ikke til å være noe unntak i så måte. Spørsmålet er bare hvor lang tid det tar. Vi begynner så smått å skimte det uungåelige.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes faktisk ikke dette er så rart. Chelsea har lagt lønningene på et ufattelig høyt nivå og når Sheva og Ballack tjener nærmere 2 mill i uka, hvorfor skal ikke bærebjelkene Terry og Lampard også gjøre det? Tror egentlig dette har mer med prinsipper enn penger å gjøre.

 

Nemlig. All hitorie forteller at slike prosjekter som Chelsea har vært de siste årene råtner innenfra. Chelsea kommer ikke til å være noe unntak i så måte. Spørsmålet er bare hvor lang tid det tar. Vi begynner så smått å skimte det uungåelige.

 

Henger meg på der,penger betyr mest for dem, når du ser i artikkelen vil se at Sheva tjener fett...

Sheva bryr seg også bare om penger han og :) (BOMBE)

 

Altså til slutt: Ett råttent pengelag,fullt av russike rubler!

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes faktisk ikke dette er så rart. Chelsea har lagt lønningene på et ufattelig høyt nivå og når Sheva og Ballack tjener nærmere 2 mill i uka, hvorfor skal ikke bærebjelkene Terry og Lampard også gjøre det? Tror egentlig dette har mer med prinsipper enn penger å gjøre.

 

 

Ja, det handler nokk mest om prinsipper. Chelski gir dem enormt masse penger bare for å ha et "fint" rykte på seg + får å klare å beholde dem i klubben, mens Terry og Lampard blør nokk litt mer for fotballen en sheva og ballack derfor gir de dem ikke mer penger, men når en spiller, spiller under en russer med masse penger så blir man fort bortskjemt !!!!

Link to comment
Share on other sites

Dette "ryktet" har da ingenting med Arsenal å gjøre, og hører dermed ikke inn under denne delen av forumet!!

 

Fortjener vel forresten MINST 1,4 mill i uka når du sikrer ligacup-seier? synes alle i cska skulle fått minst det... :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...