Jump to content

Lukasz Fabianski


sandis

Recommended Posts

Keeperen Lukasz Fabianski, som var reservekeeper for Polen under VM i Tyskland er ifølge rykter signert fra Legia Warsaw (jada er ikke Warsaw på norsk men lettere å skrive...) for €3 mill.

 

LINK

 

Har aldri sett spilleren, so i don't know what to mean.. Annet enn at det må gro godt med keepere i Polen.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Wikipedia

 

Så langt jeg kan se, fylte akkurat spilleren 22 år, og bør vel kunne ses på som et ungt talent enda.. Det er det eneste som er positivt med dette ryktet etter min mening. En ung keeper som er litt lovende.

Men.. det vi vet, det er at denne keeperen uansett er dårligere enn ANDRE keeperen til Liverpool. Altså Dudek, siden han blir benket for ham. Det gjør at vi ihvertfall må gi ham tid om dette er sant. Det er jeg villig til å gi ham, men jeg stiller meg uansett litt skeptisk til det hele her..

Link to comment
Share on other sites

Wikipedia

 

Så langt jeg kan se, fylte akkurat spilleren 22 år, og bør vel kunne ses på som et ungt talent enda.. Det er det eneste som er positivt med dette ryktet etter min mening. En ung keeper som er litt lovende.

Men.. det vi vet, det er at denne keeperen uansett er dårligere enn ANDRE keeperen til Liverpool. Altså Dudek, siden han blir benket for ham. Det gjør at vi ihvertfall må gi ham tid om dette er sant. Det er jeg villig til å gi ham, men jeg stiller meg uansett litt skeptisk til det hele her..

 

Ehh det var vel Artur Buroc som benket ham...

Link to comment
Share on other sites

Wikipedia

 

Så langt jeg kan se, fylte akkurat spilleren 22 år, og bør vel kunne ses på som et ungt talent enda.. Det er det eneste som er positivt med dette ryktet etter min mening. En ung keeper som er litt lovende.

Men.. det vi vet, det er at denne keeperen uansett er dårligere enn ANDRE keeperen til Liverpool. Altså Dudek, siden han blir benket for ham. Det gjør at vi ihvertfall må gi ham tid om dette er sant. Det er jeg villig til å gi ham, men jeg stiller meg uansett litt skeptisk til det hele her..

Dudek er ikkje førstekeeper for Polen. Det er det Boruc som er. Det betyr at denne keeperen er rangert betre enn både Dudek og Kuszakk, av Polens trener, i ein alder av 22.

 

Likevel treng me ein ny keeper?

Link to comment
Share on other sites

Tror nok han sees som en arvtager til Almunia. Tror nok Almunia blir førstekeeper etter Lehmann. Og ingenting hadde gledet meg mer.

 

 

Så du mener med Almunia i mål så hadde vi klart å vunnet pl, cl, fa, carling osv... ? .. Da har du missforstått.. Almunia er en god 2.keeper, men en første keeper neppe ..

Link to comment
Share on other sites

Boruc ble vel første keeper rett før VM i fjor etter at kusashack gjorde den mega tabben i fjor da han slapp inn et mål da Colombias keeper scoret da han sparket ut..det var en fin VM søknad det...men denne keeperen som dere snakker om kunne jo vært noe, men eg ser for meg at Mannone og denne keeperen kniver om en fremtidig plass på laget ja..

Link to comment
Share on other sites

Arsenal-Mania fortsetter å skrive som om han er signert:

 

"New Polish goalkeeper Lukasz Fabianski has had his future at Arsenal outlined by manager Arsène Wenger, who had been tracking the youngster for some time.

 

Polish sports daily Przeglad Sportowy reports that Fabianski was informed by Wenger that he would spend his first season as Arsenal's second choice goalkeeper, before taking on the number 1 jersey the following season."

 

Hvor mye om noe av dette stemmer hvet ikke jeg, for synes det virker rart at han skal bli 2. keeper etter det Wenger har sagt om Almunia. I såfall er kanskje Almunia på vei ut... Bare å vente og se..

 

Sky Sports melder også at vi er interessert i Fabianski selv om de ikke går lengre enn det.

Link to comment
Share on other sites

Her er en liten video med Lukasz i aksjon.

 

Up the Arse

 

Synes denne videoen sier mye på samme tid som den sier lite.

Den sier mye ved at man her kan se utrolige feberredninger gang på gang i klasse med Lehmann på sitt beste på streken.

Men på den annen side så vil jo den som lager en slik video som dette bare ta det positive av ham, så om man hadde fått sett en video av det Lukasz slapp inn, ville det hele sett virkelig annerledes ut vil jeg tro. Men jeg håper det er det første som er realiteten, og at dette ryktet er sant, for denne videoen var svært spennende.

Link to comment
Share on other sites

Her er en liten video med Lukasz i aksjon.

 

Up the Arse

 

Han spretter og spreller bra i hvert fall ;)

 

Nå har jeg egentlig innmari lyst på førstekeeperen til Polen jeg da, Artur Boruc. Det jeg har sett av han har vært veldig bra. I tillegg tror jeg Fabianskis 22 år blir litt i yngste laget for å bli førstekeeper i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Tror nok han sees som en arvtager til Almunia. Tror nok Almunia blir førstekeeper etter Lehmann. Og ingenting hadde gledet meg mer.

 

 

Så du mener med Almunia i mål så hadde vi klart å vunnet pl, cl, fa, carling osv... ? .. Da har du missforstått.. Almunia er en god 2.keeper, men en første keeper neppe ..

 

Nei!, Det klarer jeg ikke å se at jeg har skrevet. Almunia er en fin fyr, som jobber hardt for laget. Det han har vist i cupene i år er solid. Husk at keeperene er best når de har runna 30. Derfor har Almunia blitt sett som ett talent i lang tid nå. Han kommer til å bli god, når han får tid på seg.

Link to comment
Share on other sites

Her er en liten video med Lukasz i aksjon.

 

Up the Arse

 

Han spretter og spreller bra i hvert fall ;)

 

Nå har jeg egentlig innmari lyst på førstekeeperen til Polen jeg da, Artur Boruc. Det jeg har sett av han har vært veldig bra. I tillegg tror jeg Fabianskis 22 år blir litt i yngste laget for å bli førstekeeper i Arsenal.

 

For ung for Arsenal? Neppe ;) Han virker som en fantastisk keeper, og jeg håper ryktene er sanne.

Link to comment
Share on other sites

Wikipedia

 

Så langt jeg kan se, fylte akkurat spilleren 22 år, og bør vel kunne ses på som et ungt talent enda.. Det er det eneste som er positivt med dette ryktet etter min mening. En ung keeper som er litt lovende.

Men.. det vi vet, det er at denne keeperen uansett er dårligere enn ANDRE keeperen til Liverpool. Altså Dudek, siden han blir benket for ham. Det gjør at vi ihvertfall må gi ham tid om dette er sant. Det er jeg villig til å gi ham, men jeg stiller meg uansett litt skeptisk til det hele her..

 

Lukasz Fabianski er ikke benket foran Jerzy Dudek;)

Fabianski er 2 Keeper for Polska etter Artur Boruc.. Dudek er Polens 3 keeper om ikke 4 keeper..

 

Lukasz Fabianski er en veldig spennende keeper og er det noe Polska har så er det veldig gode keepere!

Håper Arsenal gjør en innvestering i denne spilleren! Meget God Keeper!!

Link to comment
Share on other sites

Her er en liten video med Lukasz i aksjon.

 

Up the Arse

 

Synes denne videoen sier mye på samme tid som den sier lite.

Den sier mye ved at man her kan se utrolige feberredninger gang på gang i klasse med Lehmann på sitt beste på streken.

Men på den annen side så vil jo den som lager en slik video som dette bare ta det positive av ham, så om man hadde fått sett en video av det Lukasz slapp inn, ville det hele sett virkelig annerledes ut vil jeg tro. Men jeg håper det er det første som er realiteten, og at dette ryktet er sant, for denne videoen var svært spennende.

 

For å si det sånn så kunne vi lagd en REKKE filmer av Jens Lehmanns tåplige mål og en REKKE filmer av hans feberredninger ! Ja, sefølgelig en som lager sånne filmer hiver bare inn de beste redningene hans, men Tror nåkk Jens Lehmanns videoe hadde sitt nesten lik ut uansett ;) En veldig flott video.. Det så ut så han hadde VELDIG godt grep og er god i felte ! .. Dette blir spennende ..

Link to comment
Share on other sites

Her er en liten video med Lukasz i aksjon.

 

Up the Arse

 

Han spretter og spreller bra i hvert fall ;)

 

Nå har jeg egentlig innmari lyst på førstekeeperen til Polen jeg da, Artur Boruc. Det jeg har sett av han har vært veldig bra. I tillegg tror jeg Fabianskis 22 år blir litt i yngste laget for å bli førstekeeper i Arsenal.

 

For ung for Arsenal? Neppe ;) Han virker som en fantastisk keeper, og jeg håper ryktene er sanne.

 

For ung er han ikke. Se bare på hvordan Casillas har klart seg i Real Madrid. Ble førstekeeper i ung alder, men har taklet det glimrende.

 

Fabianski ser veldig bra ut, men videoen viser jo så klart bare frem det positive. Så det kan jo være mange negative sider vi ikke vet om. Uansett så virker han stødig på streken. Ikke mye feltarbeid under press å se her, men takler han det på en bra måte også så kunne nok han vært en veldig spennende forsterkning.

 

Og hvis Wenger skulle velge å kjøpe han, så må man jo kunne forvente at det er en viss klasse over han. :)

 

 

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390...7200778,00.html

 

Og en Legia W side skriver om dette: (source: http://www.legia.com.pl/pl/index.php?view=2&nID=14676)

According to the biggest polish sports newspaper, Legia's goalkeeper Lukasz Fabianski will be joining Arsenal at the end of the season. "The Gunners" will have to pay 3 mln euro to get his signature.

 

Fabianski did not take part in thursday's test game against Poland U-19 because of his flight to London, where he was supposed to end the negotiations with Arsenal. Legia represantatives consistently deny the relevations, but this transfer has been talked over a months. Arsenal's scouts have watched 22-years old goalkeeper during few games, including last match in Krakow. Lukasz is believed to be the codriver for experienced Jens Lehmann and, after one season, to take his position in the Arsene Wenger's team.

Link to comment
Share on other sites

Videoen kan selvfølgelig ikke si så mye om kvaliteten på han. Stoler mer på Wenger sine scouter enn 3 minutter med det han er god til på video. Finnes jo også videoer der ute som får Baptista til å se fantastisk ut. Men artig å se hvem han er.

 

Up the Arse

Link to comment
Share on other sites

Med tanke på at Artur Boruc er første keeper for Polen og gjør det veldig bra i celtic så tenker jeg vell at fabianski drar til Arsenal for å prøve å bli Polens første keeper og ikke minst holde nullen i hver kamp for Arsenal(H)

Link to comment
Share on other sites

Nå har en ny atikkel kommet fra Skysports som sier at Polakken allerede har gjennomført en medisinsk test (igår tirsdag), og at det bare gjennstår detaljer i forhandlingene før han er klar for Arsenal.

 

itv-football har en story som sier det samme.

 

Det virker veldig sannsynlig når to så seriøse sider går ut med samme storyen. Hva som skjer med Almunia i såfall lurer jeg litt på. Blir spennende å se.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...