Jump to content

Lukasz Fabianski


sandis

Recommended Posts

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Har vi rett og slett kjøpt oss en ny Lehmann?! :)

Man kan alltids håpe. Keeperar skal ha litt karakter. Likevel er ingen så herlige som Jensemann.

 

...eller så idiotiske*! Synes Jens har en tendens til å overdrive veldig jeg!

Greit at han ikke liker å bli herset med, men det blir så patetisk med all filmingen og uthalingen av tiden! Jensemann har nesten bragt sannhet til sangen Scum alltid synger, "Same old Arsenal, always cheating."

Selv om jeg er enig til en viss grad, drar Lehmann det litt langt enkelte ganger etter min mening.

 

*Idiotiske skrev jeg. Jeg fant ikke ordet jeg lette etter, så det blir ikke "idiotiske" i sin rette betydning. Litt mer vinklet mot "snodig" eller "merkelig".

Link to comment
Share on other sites

Har vi rett og slett kjøpt oss en ny Lehmann?! :)

Man kan alltids håpe. Keeperar skal ha litt karakter. Likevel er ingen så herlige som Jensemann.

 

...eller så idiotiske*! Synes Jens har en tendens til å overdrive veldig jeg!

Greit at han ikke liker å bli herset med, men det blir så patetisk med all filmingen og uthalingen av tiden! Jensemann har nesten bragt sannhet til sangen Scum alltid synger, "Same old Arsenal, always cheating."

Selv om jeg er enig til en viss grad, drar Lehmann det litt langt enkelte ganger etter min mening.

 

*Idiotiske skrev jeg. Jeg fant ikke ordet jeg lette etter, så det blir ikke "idiotiske" i sin rette betydning. Litt mer vinklet mot "snodig" eller "merkelig".

Elsker Lehmann, uansett hva han gjør. Alle lag trenger en slik type, og til tider en fantastisk keeper. Håper han blir 1.keeper neste sesong også. Bare han ikke gjør noe steingalt for mye, som han noen ganger gjør. Han er en morsom og seriøs (altså privatliv og forbredelse til kamp) keeper og gjør det meste med ironi på banen, f.eks. mot Bolton, Wigan, Chelsea og United osv, elsker det. A number 1!

 

* "Same old Arsenal, always winning!" :D

Link to comment
Share on other sites

Har vi rett og slett kjøpt oss en ny Lehmann?! :D

Har vi kjøpt oss en liten keeper???

 

Det var det første som slo meg etter å sett denne som Helmik'n la ut. Så jeg måtte sjekke på Wikipedia, og der står det vitterlig at mannen er 1,90m. Så da er vel dommeren i klippet 1,95, og spissen ca 2,40? :)

 

Kanskje det blir Wengers hemmelig våpen neste år? En liten keeper? Som motstanderen ikke ser? For da vet de heller ikke hvor i målet de skal skyte? Lurt!

Link to comment
Share on other sites

Har vi rett og slett kjøpt oss en ny Lehmann?! ;)

Har vi kjøpt oss en liten keeper???

 

Det var det første som slo meg etter å sett denne som Helmik'n la ut. Så jeg måtte sjekke på Wikipedia, og der står det vitterlig at mannen er 1,90m. Så da er vel dommeren i klippet 1,95, og spissen ca 2,40? :D

 

Kanskje det blir Wengers hemmelig våpen neste år? En liten keeper? Som motstanderen ikke ser? For da vet de heller ikke hvor i målet de skal skyte? Lurt!

 

haha elendig ;)

Link to comment
Share on other sites

Fabianski virker mye mer trygg med ballen i bena, noe Lehmann aldri er. på noen videoer jeg har sett er han også veldig trygg på feltarbeidet, noe Jens slett ikke er.

 

Jeg håper bare ikke han blir så fort het i toppen som Jens Lehmann, at han plutselig finner ut at han skal prøve å gå opp i dueller han ikke har mulighet til å vinne, da mener jeg spesielt på cornere.

Link to comment
Share on other sites

Har vi rett og slett kjøpt oss en ny Lehmann?! :D

Har vi kjøpt oss en liten keeper???

 

Det var det første som slo meg etter å sett denne som Helmik'n la ut. Så jeg måtte sjekke på Wikipedia, og der står det vitterlig at mannen er 1,90m. Så da er vel dommeren i klippet 1,95, og spissen ca 2,40? :D

 

Kanskje det blir Wengers hemmelig våpen neste år? En liten keeper? Som motstanderen ikke ser? For da vet de heller ikke hvor i målet de skal skyte? Lurt!

 

haha elendig ;)

 

Viss du ser godt etter så er nokk fabianski litt høyere enn dommeren, men kan aldri i livet tenke meg at han er 1,90 høy :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...