Jump to content

Lukasz Fabianski


sandis

Recommended Posts

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Da er vel Poom sine dager i Arsenal talte. Tror nok Almunia og Fabianski vil kjempe om å være andre valg denne sesongen, før de to kjemper om nr 1 sesongen etter når Lehmann trolig forsvinner.

 

Allerede neste sesong vil jo bli viktig for både Almunia og Fabianski for å kunne bli sett på som førstevalg i 2008/09 sesongen. :)

 

Blir spennende å se om dette virkelig stemmer.

Link to comment
Share on other sites

Jeg personlig har ett litt annet syn på hva Wenger gjør nå ;)

 

Jeg tror at kjøpet av Fabianski er for å få en ny førstekeeper - og at Almunia sine dager i Arsenal er talte. tror at Mannone og Fabianski blir Arsenals nye duo i sesongen 2008/2009 ;) Har jo vært spekulasjoner om at Almunia skal bort opptil flere ganger... Og jeg tror ikke en keeper som Almunia tar til takke med enda en sesong som cup-keeper.

 

Casillas er ett eksempel på en ung keeper som griper sjansen. Men var vel ikke gammel Buffon heller da han tok over skuta i Juve?

 

Mange gode unge keepere der ute - og jeg håper denne er ment for Arsenal :D

Link to comment
Share on other sites

står ikke no om detta på arsenal.com enna da... men er vel sant for det??? :P

 

Tviler på at de skriver om en nesten signering.. Han har jo ikke signa enda.. Skiver isåfall først ETTER en evt. signering...

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Et spenende kjøp! Var ikke begeistret for at Lehman signerte ny kontrakt da jeg ikke orker fyren mer. Usportslig, ustabil og det begynner å bli en stund siden han hadde den gode perioden sin. Tror forsvaret hadde hatt godt av en mer stabil og proffesjonel keeper. Håper Fabianski innfrir og kan ta over allerede neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

At det går an å mislike Lehmann, forstår eg rett og slett ikkje. Men det er nå ein annan sak.

 

Når det gjeld Fabian, så høyres han ut som ein lovande keeper. Såg ein skrytevideo av han på internett, og kan utifra den trygt seie at dette er verdens beste keeper om eit par år ;-)

Link to comment
Share on other sites

Wenger sa; "That will be done," Wenger told the club website. "He will be our new keeper. He will join next year, be in the squad and compete for a position.

 

Men jeg regner med at han kommer i løpet av sommeren? Og at man ikke skal ta next year så bokstavelig....? =)

Link to comment
Share on other sites

En gledelig nyhet å se intervju med Wenger der han sier at en ny keeper er i klubben, og at han tror Lukasz snart vil kjempe om en førstelagsplass.

 

Tror dette er positivt for alt og alle, kanskje bortsett fra Jensemann.

Link to comment
Share on other sites

Tror dette er positivt for alt og alle, kanskje bortsett fra Jensemann.

 

Han sier jo takk og farvel om noen år(sikkert 1-2 år). Men ja,negativt for Jens

Jeg håper Lukasz får stått litt år... :P Tror han er en veldig god keeper,etter det jeg har sett ham.

Link to comment
Share on other sites

Jaja.. Han har vel ikke signert enda ? Da hadde det vell stått på vg osv.. Å pluss hvor mye får vi han får ? :P .. Sjekk denne : http://en.wikipedia.org/wiki/%C5%81ukasz_Fabia%C5%84ski .. Hehe .. Er allerede redigert ;)

Link to comment
Share on other sites

Jaja.. Han har vel ikke signert enda ? Da hadde det vell stått på vg osv.. Å pluss hvor mye får vi han får ? :P .. Sjekk denne : http://en.wikipedia.org/wiki/%C5%81ukasz_Fabia%C5%84ski .. Hehe .. Er allerede redigert ;)

 

for "vg osv" er seriøse sider? Når han har signert, så kommer det på arsenal.com, det er den siden som verifiserer overgangen. Når det gjelder overgangssum, så er det indikert £2 mill eller €3 mill.

Link to comment
Share on other sites

Har vi rett og slett kjøpt oss en ny Lehmann?! :)

 

Bare at Fabianski har mer kvaliteter som keeper... ;)

Har stor tro på guttenn/mannen( :P ) som spiller, en stor keeper for fremtiden!

 

Men morsomt med en ny Jensemann ja... :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...