Jump to content

2007.05.06 Chelsea H


Imerslundinho

Arsenal Vs Chelsea  

61 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

ARSENAL - CHELSEA

6. Mai kl. 17:00

 

TV-Kanaler:

channel_2_h10_06.gif

Canal+ Sport HD

 

Streams:

www.Myp2p.eu

Forumets stream-tråd

 

Dommer:

Alan Wiley (Staffordshire)

 

Før avspark:

Gutta har slått de andre storlagene på Emirates før, så vi burde ha en teoretisk sjanse til å banke Chelsea. Chelsea er sikkert litt nedpå etter å trolig ha tapt ligagullet for ManUtd og ryket ut av CL på under en uke. La oss se hva unggutta er kapable til mot De Russiske Rubler.

 

Skade-info:

Injury news

 

Annet:

Ute etter klipp fra kampen? Sjekk Arsenalclips.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Hjemme seier! Arsenal er i slag nå og må helst vinne for å følge med Liverpool om 3 plassen..vil si at det er bare mot Liverpool Arsenal har tapt mot av topp lagene i år, og eg tror ikke det blir noe annerledes i denne kampen her nei..2-1 og hjemme seier!

Link to comment
Share on other sites

Blir en hard kamp, men dette skal vi klare !! :blink: 1-0 til Arsenal en PRAKTFULL scoring av Cesc :D:D ..

Link to comment
Share on other sites

Jaja, en seier i denne kampen kan virkelig komme med en bismak. Da feirer sannsynligvis United seriegullet pga oss. Tror dog seieren her vil sitte langt inne. Baptista og Adebayor på topp blir det ikke mange mål av mot Chelsea.

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper på seier, men jeg henger meg på imers. Uansett, Chelsea har jo muligheten til å ta Quadruple, så det er jo også litt skummelt. Håper egentlig at MANU tar ligagullet nå, med tanke på den kampen her. Chelsea kan ta FA-cupen og Champions League. Da slipper vi ihvertfall tre Chelsea-titler på rad, og at noen tar hverken the double, treble eller quadruple. (Med mindre man ikke regner med at man må ha med seriegull for å ta dem)

 

Tilbake til kamp..

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil selvsagt vinne, men det blir surt dersom United vinner ligaullet pga det. I tillegg vil de da kunne ha en sjanse på the treble. Dette kan bli en seier med en jævla bismak som vil sitte lenge.

 

Drit i de andre å konsentrer deg om DITT lag. Spiller ingen rolle om Sunderland eller Manchester United vinner serien for min skyld, så lenge det ikke er Arsenal gir jeg blanke.

 

Tror dette kan bli en vansklig kamp, men håper på en knapp seier..

Link to comment
Share on other sites

Er egentlig enig med dere som sier at det ville vært en seier med en bismak hvis United hadde vunnet ligaen på grunn av oss. Men jeg mener at Chelsea ikke hadde kunnet klare å ta igjen Man Utd uansett, så vi hindrer nok ikke noe som helst om vi vinner mot Chelsea.

Jeg vil ikke sitte med dårlig samvittighet om United tar the Treble, på grunn av at vi vant mot Chelsea. Det ville skjedd uansett hvilket utfall det var på kampen mellom oss og Chel$ea.

Link to comment
Share on other sites

Time for Cashley to meet his makers: http://www.youtube.com/watch?v=RwEch2zebfc

 

Stor tro på seier her, gjør meg ikke så mye om vi forærer Utd gullet søndag. Får bare håpe de ikke tar the treble. 3-1! Cashley 2x selvmål og Adebayor.

 

FANTASTISK klipp!!!

fullstendig enig!!!

B)

 

Henger meg på jeg og :P Herlig klipp :P

 

Dette og A.Hole

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil selvsagt vinne, men det blir surt dersom United vinner ligaullet pga det. I tillegg vil de da kunne ha en sjanse på the treble. Dette kan bli en seier med en jævla bismak som vil sitte lenge.

 

Drit i de andre å konsentrer deg om DITT lag. Spiller ingen rolle om Sunderland eller Manchester United vinner serien for min skyld, så lenge det ikke er Arsenal gir jeg blanke.

 

Tror dette kan bli en vansklig kamp, men håper på en knapp seier..

Drit i det? La nå han drite i det han selv vil drite i, og si og mene hva han vil. Ytringsfrithet er det noe som heter.

Jeg er helt enig med Imers, Arsenal har ikke noe å kjempe for annet en 3. plass.. Jippi!

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil selvsagt vinne, men det blir surt dersom United vinner ligaullet pga det. I tillegg vil de da kunne ha en sjanse på the treble. Dette kan bli en seier med en jævla bismak som vil sitte lenge.

 

Drit i de andre å konsentrer deg om DITT lag. Spiller ingen rolle om Sunderland eller Manchester United vinner serien for min skyld, så lenge det ikke er Arsenal gir jeg blanke.

 

Tror dette kan bli en vansklig kamp, men håper på en knapp seier..

Drit i det? La nå han drite i det han selv vil drite i, og si og mene hva han vil. Ytringsfrithet er det noe som heter.

Jeg er helt enig med Imers, Arsenal har ikke noe å kjempe for annet en 3. plass.. Jippi!

 

Du taler deg selv i mot junior. Eller gjelder ikke ytringsfriheten for meg?

Så du håper Arsenal taper, så United ikke tar pokalen? Om Arsenal spiller om Norway Cup plass eller 1. plass spiller ingen rolle for meg, jeg håper de vinner uansett.

 

DET var poenget mitt. Og da legger vi den død i denne tråden iallefall :P

Link to comment
Share on other sites

1-0 etter Cashley selvmål! Tror at dette blir en veldig vanskelig kamp.. Men hvis juniorene kan rundspille chelsea så burde A-laget klare det også ;)

 

Det hadde bare vært en drøm :D ;)

Link to comment
Share on other sites

1-0 etter Cashley selvmål! Tror at dette blir en veldig vanskelig kamp.. Men hvis juniorene kan rundspille chelsea så burde A-laget klare det også ;)

 

Det hadde bare vært en drøm :D ;)

 

 

ja jett om det hadde vert deilig

Link to comment
Share on other sites

Der var løpet kjørt for Chelsea i CL også. Tror det enten er supertente russere som møter på Emirates eller nedbrutte og umotiverte. Vi håper på det siste og at det gir oss en grei 2-1 seier. Julio og Gallas scorer. Laget:

 

Lehmann

 

Eboue-Toure-Gallas-Clichy

 

Hleb-Gilberto-Fabregas-Rosicky

 

Baptista-Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...