Jump to content

2007.05.06 Chelsea H


Imerslundinho

Arsenal Vs Chelsea  

61 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Manuel Almunia, Philippe Senderos, Justin Hoyte, Johan Djourou, Alexander Hleb

 

Den benken skremmer ikke særlig. :)

 

Hadde forventet at Drogba skulle være med. Skjønner forresten at Cashley ble hjemme. Hadde neppe blitt noen koselig comeback.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Perfekt 1 omgang. Clichy imponerer meg voldsomt. Ellers velger jeg å trekke frem Gallas, Toure og Fabregas. Skikkelig innsats og innimellom bra spill. Kampen er veldig åpen tross mål og fordel av utvisningen til Chelskij... Cole skal være glad han ikke spiller i dag. Makan til trøkk på tribunen. Stående applaus og full rulle på tribunen. Herlig å se!!!

Link to comment
Share on other sites

Same old story, vi slipper inn "enkle" mål i ommentrent hver eneste kamp, og vi klarer ikke å sette den siste spikeren i kista.

Er forresten litt i tvil om det er vi eller Chelsea som er en spiller mindre.

Link to comment
Share on other sites

Avslutningen på kampen var skuffende. Vi falt altfor mye i intensitet. Starten av andre omgangen var veldig bra. Da kjørte vi kampen fullstendig. Syns Clichy gjør en solid kamp i dag og er banens beste.

 

Gratulerer med gullet, United.

Link to comment
Share on other sites

Irriterende at vi ikke vinner. Ikke sant Willie? I store perioder spiller vi god fotball, men som vanlig klarer ikke det laget som har scoret nest mest mål i premier league å score det forløsende målet som dreper kampen.

 

Chelsea skal ha for innsatsen de legger ned for å utsette det uungåelige og gratulerer til Man.United, the lesser evil.

Link to comment
Share on other sites

Det er rett og slett flaut å se hvordan vi regelrett blir utspillt den siste halve time av kampen, av ett lag som spiller med 1 mann mindre.

 

Vi burde ha ledet både 2 og 3-0 før Chelsea scorte utligningsmålet. Adebayor eier ikke mottak eller ballkontroll eller skuddfot. Hleb har som vanlig skuddvegring når det gjelder som mest. Baptista gjør vel ikke stort sett annet enn å skape straffe.

Link to comment
Share on other sites

I dag var jeg rett og slett forbanna. Måten Arsenal "svarer" på utligninga på er grusom. Baptista, Adebayor, Hleb, Eboue er elendige, mens Fabregas og Diaby spiller under pari. Vi blir rundspilt av et meget redusert Chelsea-lag, som i tillegg bare har ti mann, de siste 25 minuttene på vår egen hjemmebane! Det laget her vinner aldri Premier League.

 

P.S: I tillegg var de første 25 minuttene også forferdelige.

Link to comment
Share on other sites

Skuffande, rett og slett skuffande. Men men vert ein litt spesiell kamp sidan Chelsea har alt å spele for og når dei får trua i andre er vi som andre er inne på fullstendig utspelt i perioder. Svakt mot eit reservespekka 10 manns chelsea.

 

Clichy bra idag, ellers mykje svakt, og spesielt The beast er utrulig langt unna å kunne prestere på det her nivået? Har vi ingen junior som er mykje bedre enn det han trur eg ikkje Wenger si ungdomssatsing er så bra likevel B)

Link to comment
Share on other sites

Ein skal ikkje vere for negative heller. Me hindra tross alt Chelski i å ta seriegull for 3. år på rad. Ingen vil vel at det skal skje!

 

Men, nå såg eg berre 2. omgang, og det eg reagerer mest på er kor forbanna elendige me er til å kontre. Det er skummelt kor treigt det går til tider. Og dersom det ikkje går treigt er det ein eller annan som klumser det til (les Hleb). Dette var varemerket vårt før, og det er direkte flaut å sjå kor dårlige me er på dette.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er utrolig skuffet med resultatet! Vi burde lett ha dratt i land 3 poeng idag, men uten spisser og matchvinnere, så blir det vanskelig. Typisk at det er Essien som scorer også da. Andre målet hans i PL i år?

 

Prøver å oppsummere litt med spillerratings: (Skala fra 1-10)

 

Lehmann: Gjør ingen brølere idag. Kunne vært bedre på målet til Essien. 7

Eboue: Veldig usynlig for meg. Burde dog ha vært mer kald og scoret 4 min på overtid. 6

Gallas: Helt grei kamp. 7

Toure: Samme som Willy. 7

Clichy: Løper mye. Er den med mest pågangsmot idag. BB 8

Diaby: Er sterk idag, vinner noen baller. Ellers er det ikke mye positivt å hente. 6

Fabregas: Uvanlig mye feilpasninger fra spanjolen idag. Mister hodet i 2.omgang. 5

Gilberto: Gjør ikke en dritt bortsett fra å score på straffen. 6

Denilson: Usynlig. 4

Baptista: Skaffer straffe. That's it. 6

Adebayor: Jobber som vanlig mye, men burde snart begynne å putte på sjansene. 7

 

Innbyttere:

Hleb: BURDE HA SCORET!!! Selg denne spilleren! 2

Hoyte: Greit innhopp.5

 

KLIPP ER SELVFØLGELIG LAGT UT PÅ WWW.ARSENALCLIPS.TK

Link to comment
Share on other sites

Jeg var også, som mange andre her, mildt sagt frustrert over laget de siste 25 minuttene. Spesielt overgangene ble utnyttet ekstremt dårlig.

Men å si jeg er flau eller forbannet er og dra det litt langt. Chelsea har tross alt et ligagull å kjempe om, det skulle bare mangle at ikke de trøkker til da. Jeg vil tvert i mot si at det var lite som vitnet om at Chelsea hadde dette ligagullet å kjempe om før utligningen. Fram til da holdt vi lekestue (2.omg) og burde SELVSAGT avgjort til vår fordel før de utlignet. Og som sagt; utnyttelsen av sjansene etter utligningen var fryktelig dårlig.

 

Man får bare gratulere Man U med gullet. Det minste av to onder vant.

Det er ingen grunn til å glede seg over at vi hindret Chelski i å ta gullet, så lenge det ikke er vi som vinner er det nesten ett fett.

Link to comment
Share on other sites

FAEN!!! JEG SKJØNNER IKKE HVORFOR VI ABSOLUTT MÅ DRIBBLE OSS HELT INN TIL 5 METEREN FOR Å AVSLUTTE!?!?!?!? DE MÅ DA FAEN MEG KLARE Å SKYTE FRA 16 METER!?!?! HÆRREGUD SOM Å SE FJORTISS SPILLERE PÅ LØKKA!!! SKYT FOR FAEN!!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...