Jump to content

2007.05.06 Chelsea H


Imerslundinho

Arsenal Vs Chelsea  

61 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Tipper 0-0,tror ikke Chelsea er alt for sterke. Siden tapet mot Liverpool i CL. Men tror det blir en mål løs kamp,selv om jeg ikke er noe god til å tippe..(alltid feil). Gleder meg veldig til kampen,ser fram til denne. Lenge siden jeg har sett en stor kamp med Arsenal. Denne kampen betyr ikke alt for mye,men jeg håper vi vinner..

 

Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

Selv om vi ikke har så mye å spille for, tipper jeg spillerne ivrer etter å få revansje mot Chelsea.

Chelsea er langt nede, og må vinne for å ha en matematisk mulighet for å vinne ligaen. Det betyr at de må satse, noe som vil skape rom for oss. Selv om våre beste spisser er ute, scoret i hvertfall erstatterne hvert sitt i forrige kamp, noe som forhåpentligvis vil gi dem et boost i denne kampen.

 

Sannsynlig lag:

 

Lehmann

 

Eboue -- Toure -- Gallas -- Clichy

 

 

 

Hleb -- Fabregas -- Gilberto -- Rosicky/Diaby

 

--

Baptista

--

Adebayor

 

Rosicky er vel tvilsom, men Diaby er en god erstatter. Han var dessuten briljant i ligacup finalen (frem til han sparka ned JT). Jeg håper på en fartsfylt kamp!

3-1 til oss :D

Link to comment
Share on other sites

Ade og Baptista i scoringsform, Fabregas i form og et forsvar som begynner å finne tonen. Chelskij kommer til å gå for seier, for med seier kan de ha en sjans på ligagullet hvis manure taper mot ManCity. Kommer til å bli nok et slikt oppgjør Emirates er bygget for, og til nå har vi vunnet alle de store kampene i serien. (2-1 mot manure, 3-0 mot Pool.) Vi har nå muligheten til å også slå tullingene fra vest. Dette kommer til å bli en stor prøve for unggutta, og en sjanse til å bevise at de er å regne med i toppen neste sesong.

 

Vi må luke bort småfeila våre skal vi ta 3 poeng til helgen, noe jeg tror vi er kapable til.

 

Jens

Eboue-Toure-Gallas-Clichy

Hleb-Cesc-Gilberto-Diaby

The Beast-Ade

Link to comment
Share on other sites

Mitt lag:

 

Almunia

Eboue-Toure-Gallas-Clichy

Hleb-Gilberto-Fabregas-Diaby-Rosicky

Adebayor

 

Grunnen til at jeg velger Manuel imål er fordi han burde få prøve å stå de to siste kampene,syns ikke Lehmann har for mye matchvinner redninger iseg. Kanskje Almunia overrasker! Hadde vært gøy,men sjansen er minimal for at vi får se den spanske pampoloneren i mål mot Chelsea! Ellers så velger jeg en spiss,syns ikke Ali eller Julio er noe spessielt til nytte idenne kampen. Veldig få scoringer på dem!

 

Formasjon:

4-5-1

 

Det kan funke med 5 på midten..!

Dette vinner vi.. :D

Link to comment
Share on other sites

Dette ender med kjedelige 1-1. Kjedelig fordi vi tar ledelsen efter 23 minutter ved Fabregas, men Fat Frank ødelegger moroa ved en retur- eller deflection-goal etter 78.

 

Er forøvrig Aliardiere skadet, eller er han nå helt ute i kulden? Hvis det siste, så er hans dager i Arsenal åpenbart talte til sommeren.

Link to comment
Share on other sites

Tipper 0-0,tror ikke Chelsea er alt for sterke. Siden tapet mot Liverpool i CL. Men tror det blir en mål løs kamp,selv om jeg ikke er noe god til å tippe..(alltid feil). Gleder meg veldig til kampen,ser fram til denne. Lenge siden jeg har sett en stor kamp med Arsenal. Denne kampen betyr ikke alt for mye,men jeg håper vi vinner..

 

Lykke til!

 

Mitt lag:

 

Almunia

Eboue-Toure-Gallas-Clichy

Hleb-Gilberto-Fabregas-Diaby-Rosicky

Adebayor

 

Grunnen til at jeg velger Manuel imål er fordi han burde få prøve å stå de to siste kampene,syns ikke Lehmann har for mye matchvinner redninger iseg. Kanskje Almunia overrasker! Hadde vært gøy,men sjansen er minimal for at vi får se den spanske pampoloneren i mål mot Chelsea! Ellers så velger jeg en spiss,syns ikke Ali eller Julio er noe spessielt til nytte idenne kampen. Veldig få scoringer på dem!

 

Formasjon:

4-5-1

 

Det kan funke med 5 på midten..!

Dette vinner vi.. ;)

Først tror du de blir 0-0 , og "noen" timer etter tror du vi vinner, eller "dette vinner vi.." Merkelig? :D

 

OnTopic: Tror det blir en jevn kamp, vi scorer rett etter pause. 1-0 vinner vi.

Link to comment
Share on other sites

Tipper 0-0,tror ikke Chelsea er alt for sterke. Siden tapet mot Liverpool i CL. Men tror det blir en mål løs kamp,selv om jeg ikke er noe god til å tippe..(alltid feil). Gleder meg veldig til kampen,ser fram til denne. Lenge siden jeg har sett en stor kamp med Arsenal. Denne kampen betyr ikke alt for mye,men jeg håper vi vinner..

 

Lykke til!

 

Mitt lag:

 

Almunia

Eboue-Toure-Gallas-Clichy

Hleb-Gilberto-Fabregas-Diaby-Rosicky

Adebayor

 

Grunnen til at jeg velger Manuel imål er fordi han burde få prøve å stå de to siste kampene,syns ikke Lehmann har for mye matchvinner redninger iseg. Kanskje Almunia overrasker! Hadde vært gøy,men sjansen er minimal for at vi får se den spanske pampoloneren i mål mot Chelsea! Ellers så velger jeg en spiss,syns ikke Ali eller Julio er noe spessielt til nytte idenne kampen. Veldig få scoringer på dem!

 

Formasjon:

4-5-1

 

Det kan funke med 5 på midten..!

Dette vinner vi.. ;)

Først tror du de blir 0-0 , og "noen" timer etter tror du vi vinner, eller "dette vinner vi.." Merkelig? :D

 

OnTopic: Tror det blir en jevn kamp, vi scorer rett etter pause. 1-0 vinner vi.

 

Hehe,utalte meg litt feil. Men jeg mener hjernen sier 0-0 dette ble også tippet på pollen.

Men hjerte sier at vi vinner! Sånn ble det tenkt her..! ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror vi skal gjøre noen bytter fra forrige kamp. Vi bør stille med 4-5-1, og satse på ekstrem aggressitivitet med følgende lag:

 

Almunia (vår kommende nr. 1?)

 

Eboue - Toure - Gallas - Clichy

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Diaby - Rosicky

 

Adebayor

 

Jeg har begynt å bli lei av Hlebs ineffektive spill. Tror vi må se etter alternativer på den plassen. Men til denne kampen er jo alle alternativene ute. Så derfor...

 

Jeg er heller ikke overbevist om at Eboue er vårt beste alternativ på høyrebacken. Hoyte er bedre defensivt, og Eboue har ikke vist så mye av de offensive taktene i det siste. Det er tross alt de egenskapene som gjør til at han har vært foran Hoyte i køen.

 

Ellers ønsker jeg å se mer av Diaby... Vi trenger en som kan putte mål fra midtbanen. Det kan denne spilleren!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror vi skal gjøre noen bytter fra forrige kamp. Vi bør stille med 4-5-1, og satse på ekstrem aggressitivitet med følgende lag:

 

Almunia (vår kommende nr. 1?)

 

Eboue - Toure - Gallas - Clichy

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Diaby - Rosicky

 

Adebayor

 

Jeg har begynt å bli lei av Hlebs ineffektive spill. Tror vi må se etter alternativer på den plassen. Men til denne kampen er jo alle alternativene ute. Så derfor...

 

Jeg er heller ikke overbevist om at Eboue er vårt beste alternativ på høyrebacken. Hoyte er bedre defensivt, og Eboue har ikke vist så mye av de offensive taktene i det siste. Det er tross alt de egenskapene som gjør til at han har vært foran Hoyte i køen.

 

Ellers ønsker jeg å se mer av Diaby... Vi trenger en som kan putte mål fra midtbanen. Det kan denne spilleren!

 

veldig enig i lagoppstillingen..

men jeg tror og håper at eboue-hleb blir veldig bra..syns eboue var super i første omgang mot fulham, der alt av overlapper og annet fungerte:) får håpe at det holder i to omganger selv mot et bedre lag..

 

fem på midten har jeg stor tro på..da spiller vi ut treige spillere som lampard og makelele med klikk-klakk;) og mer frihet på midten..er det forresten helt sikkert at rosicky er klar?

Link to comment
Share on other sites

Chelsea skal få kjenne krampen i morgen !!! Det skal Arsenal klare å sørge for ! Dette blir årets kamp for ARSENAL !

Link to comment
Share on other sites

Blir spanande å sjå korleis den siste tidas resultat påvirker Chelsea. Me går forbi scouserane med siger i morgon. Det bør vere god motivasjon for spelarane. Satser på siger, men då må me spele på vårt absolutt beste.

 

Jens

Eboue - Gallas - Toure - Clichy

Hleb - Cesc - Gilberto - Diaby - Rosicky

Ade

 

(Er ikkje heilt oppdatert på skadefronten)

Link to comment
Share on other sites

Tror det blir veldig jevnt. Mage følelsen sier 1-0 til Chelski, men hjertet sier 1-0 til Arsenal.

Dette blir tøft, og gutta må virkelig gi alt for og få 3 poeng i dag. Gleder meg hvert fall utrolig mye!

:) :D

Link to comment
Share on other sites

Ifølge NRK,blir det denne lagoppstillingen:

 

 

Jens Lehmann

 

Emmanuel Eboue

 

Kolo Toure

 

William Gallas

 

Gael Clichy

 

Aleksandr Hleb

 

Cesc Fabregas

 

Gilberto Silva

 

Abou Diaby

 

Emmanuel Sheyi Adebayor

 

Julio Cesar Baptista

 

i en 4-4-2 formasjon!

Link to comment
Share on other sites

Cashley slenger med leppa igjen:

 

"Sometimes you can't stay somewhere and you have to move on. I've done that now and for me it's for the better," Cole told the Daily Mirror.

 

"My time at Arsenal was up and now I've started a new challenge, a harder challenge because you're at the champions and everyone wants to beat you.

 

"But I'm enjoying it. At the Carling Cup final I was getting stick from the Arsenal fans but hopefully I had the last laugh.

 

"Again, sometimes it's stupid that they are still going on about it. But there's nothing I can do and I'm over it now. I spoke to a few of the players after and to the manager.

 

"There's no hard feelings and it's down to other people to forget about it and move on with their lives."

 

Det var store ord fra en som tross alt skrev en hel BOK om hvor ille Arsenal behandlet ham.

Move on with their lives, my ass!

Link to comment
Share on other sites

Han taler seg midt imot. Det er jo han som fortsetter å gnåle om dette. Han forlot Arsenal hvor han har vunnet PL gull og FA cup gull, mens i Chelsea så kan han ende opp med et Carling Cup gull. Wow, må jammen si du lykkes godt med den overgangen Cashley.

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til og høre pipingen vær eneste gang Cashley rører ballen ;) ;)

Og sangene..

Og ikke minst d tøffe kjøret som kommer til og holde seg under hele kampen..

Dette blir et skikkelig Londonoppgjør..

3-0 til oss :)

Link to comment
Share on other sites

Arsenal - 11 som starter:

Jens Lehmann-Emmanuel Eboue-Kolo Toure-Gael Clichy-William Gallas-Denilson-Abou Diaby-Francesc Fabregas-Gilberto-Julio Baptista-Emmanuel Adebayor

 

Subs

 

Manuel Almunia, Philippe Senderos, Justin Hoyte, Johan Djourou, Alexander Hleb

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...