Jump to content

2007.05.06 Chelsea H


Imerslundinho

Arsenal Vs Chelsea  

61 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

FAEN!!! JEG SKJØNNER IKKE HVORFOR VI ABSOLUTT MÅ DRIBBLE OSS HELT INN TIL 5 METEREN FOR Å AVSLUTTE!?!?!?!? DE MÅ DA FAEN MEG KLARE Å SKYTE FRA 16 METER!?!?! HÆRREGUD SOM Å SE FJORTISS SPILLERE PÅ LØKKA!!! SKYT FOR FAEN!!!!

 

det der er vell mer som å se en fjortiss skrive..

 

 

 

men men,kjipt at ikke eboue scorte..dårlig at vi slipper chelski inn i kampen igjenn, spesielt når vi kjørte så mye over de som vi gjorde før målet(2.omg)..

må bare heie på charlton i to kamper nåB)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Idag gjorde gutta en god jobb i 60 minutter. Resten var bare dødt og Chel$ea hadde ballen og trykket oss tilbake. En av banens beste idag må være Diaby. Tribler mye og jobber hardt. Denilson spilte også godt, men den taklingen på han så ikke god ut.

 

Straffen var riktig, han prøvde ikke og ta ball. Gratulerer med seriegullet! kos dere med det mens dere kan B)

Link to comment
Share on other sites

FAEN!!! JEG SKJØNNER IKKE HVORFOR VI ABSOLUTT MÅ DRIBBLE OSS HELT INN TIL 5 METEREN FOR Å AVSLUTTE!?!?!?!? DE MÅ DA FAEN MEG KLARE Å SKYTE FRA 16 METER!?!?! HÆRREGUD SOM Å SE FJORTISS SPILLERE PÅ LØKKA!!! SKYT FOR FAEN!!!!

 

Jepp, skulle likt å sett deg ut på der. Slutt å skrive med store bokstaver, din tulling.

Link to comment
Share on other sites

I dag var jeg rett og slett forbanna. Måten Arsenal "svarer" på utligninga på er grusom. Baptista, Adebayor, Hleb, Eboue er elendige, mens Fabregas og Diaby spiller under pari. Vi blir rundspilt av et meget redusert Chelsea-lag, som i tillegg bare har ti mann, de siste 25 minuttene på vår egen hjemmebane! Det laget her vinner aldri Premier League.

 

P.S: I tillegg var de første 25 minuttene også forferdelige.

 

Du er for negativ. Enig i at vi skulle trappet opp etter utligninga, men det var ikke bare Chelsea som manglet spillere i dag. Eboue og Adebayor er ikke elendige, selvom Adebayor burde skoret. Ellers var Fabregas til tider veldig god, selvom han også "gav seg" litt mye i andre omgang.

 

Jeg er enig i at dette laget skal få problemer med å vinne premier league, men med enkelte spillere tilbake på plass, bør vi ikke være langt unna. Da er det jammen ikke sikkert vi stiller med:

 

Lehmann

Eboue-Toure-Gallas-Clichy

Denilson-Fabregas-Gilberto-Diaby

Baptista-Adebayor

 

men:

 

Lehmann

Eboue/Hoyte-Toure-Gallas-Clichy

Ljungberg/Hleb/Walcott/?-Fabregas-Gilberto-Rosicky

Henry-Van Persie

 

Etter min mening manglet vi iallefall 4 spillere i dag.

Link to comment
Share on other sites

Mange spillere spilte i uvante posisjoner, så det var ikke noe bombe at det tok tid før laget klarte å spille litt. Men det var dårlig å la Chelsea - med en spiller mindre - komme inn i kampen. Nok en gang skaper vi nok sjanser til å vinne kampen, men vi kan ikke alltid ha marginene på vår side i storoppgjørene i år. Noe nytt om skaden til Denilson?

Link to comment
Share on other sites

Dette ender med kjedelige 1-1. Kjedelig fordi vi tar ledelsen efter 23 minutter ved Fabregas, men Fat Frank ødelegger moroa ved en retur- eller deflection-goal etter 78.

 

Ikke helt håløst tippet, selv om det ikke ble 100% treff :xxx:

 

Til kampen: Jeg synes vi var gode da vi ledet, og litt skuffende ellers. Bortsett fra Clichy, som mange nevner, synes jeg også Diaby og Denilson var gode lenge. Og vår prestasjon sank egentlig fra og med det øyeblikk Denilson måtte ut. Stygg takling forøvrig, som ga assosiasjoner til Diaby på Stadium of Light i fjor.

 

Ellers er balltrillingen vi bedriver 20-25 meter fra Chelseas mål, til tider svært frustrerende. Skal bli godt å få tilbake Henry og VP, og forhåpentligvis kan Wenger og gutta finne fram til en noe mer kynisk holdning foran mål til sommeren. For en sesong omtrent blottet for "scrappy/ugly goals", blir som regel en troféløs en.

 

 

Gratulasjoner til United. Fortjent seriegull, hvor Fergusons enorme vinnervilje i mine øyne har vært hovedårsaken til triumfen. Måten de har vunnet f.eks på Anfield, Goodison og Craven Cottage, har vært klassisk Ferguson og, dessverre, imponerende. Enjoy your indian summer, Fergie! B)

Link to comment
Share on other sites

En veldig underholdende 2.omgang, men dårlig at vi ikke putter. Når Chelsea pressa på, ble det vanvittig mye rom og hawaii fotball, men vi klarer ikke å sette sjansene. Midtbanen fungerte ikke spesielt bra idag. Vi spilte jo med 4 sentrale midtbanespillere...

Link to comment
Share on other sites

Kanskje bare meg, men synes det var tydelig at Chelsea hadde meir å spille for. Spesielt utover 2. omg. Arsenal har ikkje samme trøkket som dei kunne hatt. Hadde Arsenal kjempa om gullet hadde vi vunnet greit igår.

Link to comment
Share on other sites

Kanskje bare meg, men synes det var tydelig at Chelsea hadde meir å spille for. Spesielt utover 2. omg. Arsenal har ikkje samme trøkket som dei kunne hatt. Hadde Arsenal kjempa om gullet hadde vi vunnet greit igår.

 

så du tror at spillerne på arsenal ikke var motiverte nok til og gidde og hale i land seieren for det var for lite som sto på spill???

da snakker vi i så fall om en haug med uproffesjonelle spillere som ikke er rart at tapte mot west ham, shefield, blackburn osv.

 

ser at en del sier at vi spiller med diaby og denilson på kantene mener jo da disse gikk ut stormen til cska chelski ble værre synes jeg..

 

har tror på vårt unge mannskap, men det må et par forsterninger til.

 

nå er det bare og håpe at wenger innser at vi må gjøre noen grep foran neste sesong, og at de han gjør blir riktige..

Link to comment
Share on other sites

Kanskje bare meg, men synes det var tydelig at Chelsea hadde meir å spille for. Spesielt utover 2. omg. Arsenal har ikkje samme trøkket som dei kunne hatt. Hadde Arsenal kjempa om gullet hadde vi vunnet greit igår.

 

så du tror at spillerne på arsenal ikke var motiverte nok til og gidde og hale i land seieren for det var for lite som sto på spill???

da snakker vi i så fall om en haug med uproffesjonelle spillere som ikke er rart at tapte mot west ham, shefield, blackburn osv.

 

ser at en del sier at vi spiller med diaby og denilson på kantene mener jo da disse gikk ut stormen til cska chelski ble værre synes jeg..

 

har tror på vårt unge mannskap, men det må et par forsterninger til.

 

nå er det bare og håpe at wenger innser at vi må gjøre noen grep foran neste sesong, og at de han gjør blir riktige..

 

Nei dei var motiverte, men ikkje det samme å spille om 3.plass som å spille om ein tittel. Kall det uprofesjonelt eller naturlig.. Skal ikkje mange promille ned før det får utslag mot eit lag som cska...

Link to comment
Share on other sites

Jeg gratulerer herved United med PL tittelen.

Ikke vær sikker. Sjekk her: http://fotball.bt.no/england/article80520.ece

 

De risikerer poengstraff!

 

Kampen: Ingen kommentar, så ikke kampen!

Kan tro det er håp i Chelsealeiren nå :D

Håper faktisk at dette stemmer og de blir straffet :P

 

Saken er avsluttet og ingen poengstraff til Man U. Kilde er diverse nettsider rundt om.

 

Up the Arse

Link to comment
Share on other sites

Jeg gratulerer herved United med PL tittelen.

Ikke vær sikker. Sjekk her: http://fotball.bt.no/england/article80520.ece

 

De risikerer poengstraff!

 

Kampen: Ingen kommentar, så ikke kampen!

Kan tro det er håp i Chelsealeiren nå :D

Håper faktisk at dette stemmer og de blir straffet :P

 

Saken er avsluttet og ingen poengstraff til Man U. Kilde er diverse nettsider rundt om.

 

Up the Arse

Kunne vel aldri forventet annet heller?

 

FA + ManUtd = Sant

Link to comment
Share on other sites

Var på kampen på søndag. Gløymte heilt i andre omgang at Boularhouz hadde blitt utvist, for Chelsea kjørte jo kampen.

 

Ellers var stemninga meget bra. Berre det kunne vore slik kvar heimekamp.

Link to comment
Share on other sites

Hakk i plata....nok en kamp hvor det var mer enn nok sjanser til å vinne stort, men et impotent angrep får ta skylden. Både Adebayor og Baptista er for dårlige, hvis Arsenal skal kjempe om ligatittelen.

 

Og Hleb blir bare verre og verre..........

Hleb skal ha ros for det han gjorde når han kom innpå, det er horribelt og meningsløst hva du sier der..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...