Jump to content

Yoan Gouffran


pacman

Recommended Posts

Arsenal track French youngster

20070412 09:59

Gunners scout Gilles Grimandi is hot on the trail of highly-rated French Under-21 international striker, Yoan Gouffran.

Gouffran has been a regular in the Cannes first team for the last three seasons despite still only being 20 and he has scored 12 goals in 30 games this season to catch the eye of Grimandi who scouts in France for his former club.

 

Gouffran, who is French born of African decent, netted twice against Strasbourg two weeks ago in front of Grimandi and now Arsenal will try and persuade Cannes to sell.

They are apprently prepared to sell Gouffran but will demand around £4million before letting him leave for north London.

 

http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=313898

 

http://www.eatsleepsport.com/news_details....2&l_id=1&t_id=1

 

alt er bedre enn flopptista spørr du meg

Link to comment
Share on other sites

Arsenal track French youngster

20070412 09:59

Gunners scout Gilles Grimandi is hot on the trail of highly-rated French Under-21 international striker, Yoan Gouffran.

Gouffran has been a regular in the Cannes first team for the last three seasons despite still only being 20 and he has scored 12 goals in 30 games this season to catch the eye of Grimandi who scouts in France for his former club.

 

Gouffran, who is French born of African decent, netted twice against Strasbourg two weeks ago in front of Grimandi and now Arsenal will try and persuade Cannes to sell.

They are apprently prepared to sell Gouffran but will demand around £4million before letting him leave for north London.

 

http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=313898

 

http://www.eatsleepsport.com/news_details....2&l_id=1&t_id=1

 

alt er bedre enn flopptista spørr du meg

 

 

Kanskje, kanskje ikkje.. ;) virka som en meget god spelar.. vi for vente å sjå om dette rykte er sant

Link to comment
Share on other sites

En liten video om han..

Virker som en meget god avslutter..

Men jeg vil helst at Wenger kjøper en spiller som er i aller høyeste klasse noe han har sagt han skal gjøre.... men denne Gouffran virker jo som et typisk Wenger kjøp!

http://www.youtube.com/watch?v=eSd_aa1kDm8

 

Liker ikke å se sånne filmer jeg , ihvertfall når jeg ikke vet hvem spilleren er fordi flimer er klipt å limt så disse avslutningene kommer sikkert bare en skjelden gang :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

nei har ikke sett han spille men har lest flere steder i dag at arsenal skal legge inn ett bud på 2 mill pund..

 

franskmennene wenger har hentet til klubben har jo pleid og hvert bra, så satser på han her og er det ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest kellex

Spenende spiller, fine mål han lager på dette klippet, og uansett språk så er det alltid tøft å høre komentatorer som går litt bananas :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Mente han var knyttet til Milan jeg? Ellers har det vært mye rykter om han tidligere og mange har vist sin interesse for han tidligere så helt sikkert en bra spiller. Kan ikke huske å sett spesielt mye av han, men Wenger knows i såfall ;)

Link to comment
Share on other sites

Mente han var knyttet til Milan jeg? Ellers har det vært mye rykter om han tidligere og mange har vist sin interesse for han tidligere så helt sikkert en bra spiller. Kan ikke huske å sett spesielt mye av han, men Wenger knows i såfall ;)

Tror du blander denne spilleren med Gourcuff som spiller på Milan.

 

Gouffran og Gourcuff er to forskjellige spillere.

Link to comment
Share on other sites

Mente han var knyttet til Milan jeg? Ellers har det vært mye rykter om han tidligere og mange har vist sin interesse for han tidligere så helt sikkert en bra spiller. Kan ikke huske å sett spesielt mye av han, men Wenger knows i såfall :)

Tror du blander denne spilleren med Gourcuff som spiller på Milan.

 

Gouffran og Gourcuff er to forskjellige spillere.

 

Jepp, da er det garantert det jeg gjorde. ;) hehe. Thanks!

 

Edit: Har sett litt av han på youtube nå og han virker som en veldig spennende spiller. Veldig god til å avslutte, både med høyre og venstre ser det ut til, og ser ut til å være en god hodespiller. Noe vi kan trenge i såfall. :D Samt veldig hurtig.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Feil tråd, er ikke dette et rykte?

 

 

"Arsenal-manager Arsene Wenger har ikke gitt opp håpet om å overtale Cesc Fabregas til å bli i Arsenal.

 

Men det betyr ikke at han ikke jobber med alternativer dersom hans kaptein velger å forlate skipet.

 

Ifølge The Sun har The Gunners allerede vært i kontakt med Bordeaux-stjernen Yoann Gourcuffs far Christian.

 

- Selv om alt blir gjort for å holde Cesc i klubben, jobber sjefen med et annet alternativ. Han tror Gourcuffs finesse og eleganse vil passe perfekt i Arsenals spillestil og vil gjøre overgangen nærmest usynlig dersom Cesc drar, sier en kile i Arsenal til avisen.

 

Arsenal har satt en prislapp på 740 millioner kroner for Fabregas. Det er lite trolig de vil få så mye dersom spanjolen velger å vende hjem til Barcelona, men det vil komme inn betydelig mer enn de drøyt 200 millioner kronene som Arsenal må ut med for Gourcuff.

 

23-åringen har et overgangstak på denne summen i kontrakten sin. Og selv om klubbpresident Jean Louis Triaud er alt annet enn fornøyd med å forhandle med Arsenal, kan han ikke si nei dersom denne summen kommer på bordet."

 

 

KILDE: tv2sporten

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...