Jump to content

4. plassen i fare?


kizzan

Hvilken plass havner arsenal på?  

71 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Er veldig negativ nå, men hvis det skjer så må vi bare se det rett i øynene og håpe på trofeer i andre cuper neste år. Da blir vi med i UEFA cupen neste år, dette er nok ikke spillerne så lystne på.....Arsenal ligger nå 5 poeng foran bolton på 5. plass med en kamp midre spilt. Etter Arsenals dårlige innsats de siste ukene kan det være en mulighet at 4. plassen er i fare. Jeg har vel sett så og si alle kampene denne sesongen, og den åpnet bra og ble enda bedre, men nå er den bare helt håpløs. Hvis vi fortsetter i denne formen er 4. plassen og en billett til CL over. Og med de to viktigste spissene ute, så kan vi slite, vi mangler en skikkelig goalgetter. En mulighet hadde vel kanskje vært og sette opp en junior. Sitter her og ser på kampene vi har igjen.

 

West Ham hjemme, dette er et lag vi skal slå, men har tapt for tidligere denne sesongen. Jeg følger lite med på de andre lagene i PL, men jeg tror jeg har fått med meg at West Ham er i ganske god form. Dette blir en tøff kamp. Vi har ikke tapt på hjemmebane enda, og det gjør vi heller ikke mot West Ham.

 

Newcastle United borte, tidligere denne sesongen har vi spilt uavgjort mot de, og da hadde vi vel de beste spissene med i troppen, men manglet Gallas med skade. Denne gangen er forsvaret i tipp topp stand per dags dato til denne kampen. Newcastle er ikke det enkleste laget og spille mot, men hvis vi bare spiller hurtig og holder tett bak så går det bra.

 

Bolton Wanderers hjemme, Arsenals nest tøffeste kamp igjen. Bolton er et lag som spiller fysisk tøft, og utnytter dette for å få oss ut av rytmen. Tidligere denne i PL denne sesongen vant Bolton 3-1 over et tafatt arsenallag. Jeg tror nok bolton gjør det samme igjen. De sterke boltos spillerne har nok ingen problemer med "pinglene" fra London. Det eneste Bolton er hurtigheten, hvis arsenal får spillet til å flyte sliter de. Blir en meget tøff kamp, men jeg tror at Bolton vinner.

 

Manchester City hjemme, hengekampen til Arsenal. City ligger langt nede på tabellen og har ikke allverdens av kvaliteter på laget i forhold til oss. Denne kampen burde gå greit, men man vet jo aldri, ballen er jo rund.

 

Tottenham Hotspur borte, vi må slå Tottenham av alt på jord, den kan ikke ta oss igjen tror jeg, men vi må slå de. Vi kan ikke tape for de. Tottenham har jo selvfølgelig mange gode, f. eks lennon, keane og berbatov. Vi må passe på slik at ikke de får for mye rom, så skal de gå greit. Satser og håper på seier.

 

Fulham hjemme, Fulham er også et lag som spiller fysisk tøft, men de er ikke værst. Siden dette er på hjemmebane så burde vi vinne. Satser og tror på seier, men kampen kan fort ende uavgjort.

 

Chelsea hjemme, sesongen neste siste kamp. vi får håpe at 5. plassen er umulig å havne på for oss før denne kampen. Håper vi er med og kjeme om 3. plassen før denne kampen, og med seier her virker den endel nærmere, selv om det er Liverpool som har 3. plassen nå. Tror nok Wenger forbereder laget sitt om og holde på 4. plassen i det miste. For Chel$ea er Robben ute resten av sesongen, bare det hadde vært så vel med drogba også. Chel$eas stjernegalleri drar nok seieren i land.

 

Portsmouth borte, kan dessverre alt for lite om Portsmouth, men vi spilte 2-2 mot de tidligere denne sesongen.

 

Oppsumering:

Hvis vi vinner alle kampene utenom Chel$ea kampen, og liverpool vinner alle sine, da er liverpool 2 poeng foran oss. Jeg vet dessverre ikke hvilke kamper Bolton og Liverpool har igjen. Men jeg tror Arsenal havner på 4 plass, 3. hvis Liverpool "driter seg ut". Jeg er sikker på CL plass neste år, og mage trofeer.

Link to comment
Share on other sites

Liverpool'neste kamper :

Reading - Liverpool

Manchester C - Liverpool

Liverpool - Middlesbrough

Liverpool - Wigan

Portsmouth - Liverpool

Fulham - Liverpool

Liverpool - Charlton

 

Bolton's kamper :

Wigan - Bolton

Bolton - Everton

Arsenal - Bolton

Bolton - Reading

Chelsea - Bolton

West Ham - Bolton

Bolton - Aston Villa

 

 

Liverpools kamper ser ganske lette ut for liverpool :/ men bolton har nokk litt vanskeligere kamper ..

Link to comment
Share on other sites

Liverpool har "enkle" kamper igjen, og Bolton har mye vanskligere. Da så det litt lysere ut for min del, var ikke sikker i det hele tat hvilke kamper de hadde igjen. Og i tillegg greier vel venger og få skuta på rett kjøl igjen

Link to comment
Share on other sites

Jaja, men egentli så har ingen kamper noe å si før kampen blir spilt :P det er resultatene som teller vet aldri hva bolten eller pool klarer og gjøre :huh:

 

Men tror nokk scum tar 5.plassen

Link to comment
Share on other sites

West Ham hjemme. Tevez har begynt å spille bra. Det liker jeg ikke. Men dette er et lag vi skal slå og vi skal hevne oss for det bitre tapet borte!!!!!! Regner med 3 poeng

 

Newcastle United borte. Alltid tette oppgjør. Newcastle er veldig opp og ned, men har gode spillere i Taylor, Given og Martins som alle kan avgjøre kamper. Heldigvis er newcastle dårlige for dagen så jeg er optimistisk og tror på seier. Vanligvis kunne vi best håpet på uavgjort. Regner med 3 poeng

 

Bolton Wanderers hjemme. Vi slo dem ut av Fa cupen, så vi bolton-spøkelset har vel kanskje blitt delvis borte? Diaby er tilbake og jeg er sikker på at hans fysikk vil være avgjørende i denne kampen, i likhet med Gilberto. Ser ikke for meg tap, men kan bli uavgjort. Regner med 3 poeng.

 

Tottenham Hotspur borte. Lokaloppgjør mot et Tottenhamslag som i dette øyeblikket er i god form. Begge lag girt alt og ingen ønsker å tape. Jeg tror vi er heldige hvis vi vinner, og det kan fort skje av vi taper. Men jeg er mest sikker på at det blir uavgjort, som det ofte blir i lokaloppgjør.

 

Fulham hjemme. Et lag vi alltid tar hjemme. Tap borte etter en til tider forferdelig kamp. Skal være safe h.

 

Chelsea hjemme. Uten tvil den vanskeligste kampen. Chelsea vil nok prøve å gi oss vårt første tap på det fortet vårt (hvis ikke vi allerede har driti oss ut i løpet av de tidligere kampene). I tilegg til at dette er et lokaloppgjør, trenger begge lagene sårt poeng for å ta igjen de to lagene over seg. En seier ville vært herlig, men en uavgjort er det jeg tror blir resultatet. Et tap kan skje og vil være forferdelig å svelge.

 

Portsmouth borte. De har tapt seg stort etter en god start. Ranet til seg uavgjort på The Grove tidligere i år, noe vi skal hevne oss for. Pompey er et lag som er gode hjemme, men som vi vanligvis har et greit tak mot. Regner med seier, men kan også bli uavgjort.

 

 

Liverpools gjenstående kamper:

Reading - Liverpool

Man. City - Liverpool

Liverpool - Middlesbrough

Liverpool - Wigan

Portsmouth - Liverpool

Fulham - Liverpool

Liverpool - Charlton

 

Reading, Fulham, Pompey og City borte er alle vanskelige kamper og det kan fort bli minst 2 poengtap. De andre kampene regner jeg som sikre seire til Liverpool.

 

Boltons gjenstående kamper:

Wigan - Bolton

Bolton - Everton

Arsenal - Bolton

Bolton - Reading

Chelsea - Bolton

West Ham - Bolton

Bolton - Aston Villa

 

I kampene mot oss og Chelsea ser jeg ikke for meg at de kan vinne. Dersom de vinner borte mot Chelsea fortjener de CL - plass, men det er vel mer sannsynlig at spurvene kommer over oss. Resten av kampene tror jeg Bolton går ubeseiret gjennom, men det blir nok en del uavgjort har jeg en følelse av.

 

Som dere ser så regner jeg ikke med at Bolton klarer å ta oss igjen. Liverpool har flere vanskelige bortekamper som jeg tror de vil avgi poeng i, noe som betyr at vi må prestere i de resterende kampene våre, der de fleste skal være lette på papiret! Jeg føler meg trygg på en 3. plass siden jeg tror at selv om vi får uavgjort mot Bolton, Chelsea og kanskje til og med Tottenham, så tror jeg Liverpool avgir for mange poeng i de resterende kampene.

Link to comment
Share on other sites

Ser på psv - pool nå .. i dette øyeblikk hvordan pool spiller så er i hvertfall 3. plassen i fare !!

Link to comment
Share on other sites

Den dagen vi ikke kommer på topp 4, må dagens lag være totalt endret og Wenger pensjonist. Jeg tror dessverre ikke vi tar 3.plassen, men 4.plassen er det ingen tvil om. Om vi vinner hengekampen er vi hele 8 poeng foran Bolton. Og samtidig tror jeg vil slår dem hjemme 14.april. Slapp av folkens, det blir Champions League til neste år.

 

Neste kamp vinner vi uten tvil. West Ham ligger nest sist med 26 poeng på 31 kamper. 5 poeng under streken. "Alt" kan jo skje, ballen er rund. West Ham har vunnet de to siste kampene, men før det hadde de 6 tap på rad. Tevez i form, men allikevel 3 points, helt sikkert.

 

Newcastle blir ikke fullt så lett. Fem siste sesonger på St.James, i ligaen, har det blitt to seire, to uavgjorte og et tap. Newcastle sliter med elendig form for tiden. Har vi en normal dag blir det 3 poeng, tap er dessverre også innen rekkevidde.

 

Bolton og City er fysiske, men tror vi tar dem. Tror og håper vi har brutt Bolton-forbannelsen nå. Bør bli 6 poeng her, skal ikke se bort ifra en uavgjort i en av kampene heller dessverre.

 

Scum - Seier uten å tenke, ingen tvil: 3 poeng!!! Fulham skal vi også normalt ta lett, overkjøring tror jeg.

 

Da er det to vanskelige kamper igjen mot russerne. Først Chelsea hjemme og så er det en vanskelig serieavslutning på Fratton Park mot Pompey. Mot Chelsea kan alt hende. Selvom jeg håper at Chelski vinner ligaen, hadde det vært veldig gøy å knust drømmen med overkjøring av Cashley og co. Normalt skal vi ta Portsmouth, men er ikke altfor gode på bortebane. Men siden det er siste kamp blir det 3 poeng.

 

Bolton har vanskelige bortekamper igjen. De taper garantert mot Chelsea. Slår vi dem er 4.plassen vår. Og selvfølgelig kan Liverpool miste formen å havne bak oss, men tror de har for lett kampprogram igjen.

Link to comment
Share on other sites

Neste kamp vinner vi uten tvil. West Ham ligger nest sist med 26 poeng på 31 kamper. 5 poeng under streken. "Alt" kan jo skje, ballen er rund. West Ham har vunnet de to siste kampene, men før det hadde de 6 tap på rad. Tevez i form, men allikevel 3 points, helt sikkert.

Skjønner ikke åssen du kan være helt sikker på seier i denne kampen !

West Ham er på nedrykk, og er desperate etter poeng. De kommer til å kjempe med nebb og klør for å gjøre alt for å ta poeng. De for nok også enda ett "kick" i og met at det er London klubb til spiller mot.

 

Ga min stemme til 3 plass..

Link to comment
Share on other sites

Eg stemte tidlegare på 3 plassen, men no tvilar eg faktisk at me klarer 4 plassen, motovasjonsfaktoren er vekke og i mårra møter vi Newcastle borte nåko som i alle fall ikkje blir ein slik lett match som mange likar og kalle det her inne. Viss ikkje Gunners kjem til champions league neste år vill det vær ein skandale og viss vi klarer 4 plassenså får vi ein lang sesong med kvalikk og dermed trenge vi nye spillere som er sultne, motiverte og som ikkje minst har eit snev av rutine på toppnivå.

Link to comment
Share on other sites

Jeg gir min stemme til 4.plassen,tror det blir sånn som ifjor,vi klarer det akkurat.Hvis vi ikke tar poeng mot Bolton kan det se farlig ut(vi tar sikkert poeng siden jeg er der ;) ).Vil ikke tenke på hvis vi ikke kommer til neste år's Champions League.

Det hadde hvert synd. 3.plassen har vi nok mistet til Liverpoool dessverre :D

Tipper altså en 4.plass i år og.

Link to comment
Share on other sites

Jeg gir min stemme til 4.plassen,tror det blir sånn som ifjor,vi klarer det akkurat.Hvis vi ikke tar poeng mot Bolton kan det se farlig ut(vi tar sikkert poeng siden jeg er der ;) ).Vil ikke tenke på hvis vi ikke kommer til neste år's Champions League.

Det hadde hvert synd. 3.plassen har vi nok mistet til Liverpoool dessverre :D

Tipper altså en 4.plass i år og.

 

Må nok henge meg på denne. Liverpool er for sterke i år og mister nok ikke 3. plassen. Er skeptisk til hvilke "superclass"-spillere som vil komme til gunners hvis vi ikke kvalifiserer oss til champions league.

Link to comment
Share on other sites

Akkurat i øyeblikket så tror jeg 4.plassen også glipper!

Bolton er sterke, og vi har ikke sjangs på Liverpool.

Vinner vi ikke resten nå, så tror jeg vi er fortapt. Vel.. vi tåler kanskje en uavgjort, men vi bør vinne alt!

Link to comment
Share on other sites

Akkurat i øyeblikket så tror jeg 4.plassen også glipper!

Bolton er sterke, og vi har ikke sjangs på Liverpool.

Vinner vi ikke resten nå, så tror jeg vi er fortapt. Vel.. vi tåler kanskje en uavgjort, men vi bør vinne alt!

 

Matematikk er ikke din sterkest side skjønner jeg. Om Bolton, som er nærmest, vinner resten av kampene så klarer vi 4. plassen med ett tap og en uavgort. Så vi er ikke fortapt om vi ikke vinner resten. Og vi tåler mer enn kun èn uavgjort.

Link to comment
Share on other sites

Den var mer i fare for 4 timer siden.

 

 

Korrekt! Og nå kan vi bare be til høyere makter om 0-0 også på lørdag....

 

Ja,vi må kryssefingrene.

Det står sykt mye på spill nå.Får håpe på seier,spesielt siden jeg skal til London og Emirates da :)

Link to comment
Share on other sites

Den var mer i fare for 4 timer siden.

 

 

Korrekt! Og nå kan vi bare be til høyere makter om 0-0 også på lørdag....

 

Ja,vi må kryssefingrene.

Det står sykt mye på spill nå.Får håpe på seier,spesielt siden jeg skal til London og Emirates da :)

 

 

OK du tar jobben med å ordne seier... god tur :D

Link to comment
Share on other sites

Den var mer i fare for 4 timer siden.

 

 

Korrekt! Og nå kan vi bare be til høyere makter om 0-0 også på lørdag....

 

Ja,vi må kryssefingrene.

Det står sykt mye på spill nå.Får håpe på seier,spesielt siden jeg skal til London og Emirates da :)

 

 

OK du tar jobben med å ordne seier... god tur :D

 

Tusen takk :P

Skal heie de fram til seier...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pool overgår seg selv fra lørdag og spiller for øyeblikket tidenes kjedeligste kamp, skal vi tro VGLive og en scouser jeg pratet med. Poengtap for de idag ville jo føre oss et stort steg nærmere tredjeplassen. Dog fortsatt mulig de vinner, men vi kan jo håpe.

Link to comment
Share on other sites

Pool overgår seg selv fra lørdag og spiller for øyeblikket tidenes kjedeligste kamp, skal vi tro VGLive og en scouser jeg pratet med. Poengtap for de idag ville jo føre oss et stort steg nærmere tredjeplassen. Dog fortsatt mulig de vinner, men vi kan jo håpe.

 

Jeg tror det blir veldig vansklig og ta 3.plassen fra Pool.

De vant 2-0 mot Boro igår kveld.. :P

Men nå er det jo ganske mange poeng ned til Everton og Bolton,så 4.plassen skal vi klare.. :(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...