Jump to content

4. plassen i fare?

kizzan

Hvilken plass havner arsenal på?  

71 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Daniels tabell viser hvor langt det er ned til Bolton og Everton! Jeg vedda med en venn idag om Arsenal får CL plass i år! Og det er jeg veldig sikker på at vi greier!! :xxx:

Hvor mye vedda dere? Tror også vi klarer CL neste år. De pengene er nok i boks Moen! :)

Godt å sikre 4.plassen!! :D

Fryktelig sterkt av United å komme tilbake på det viset. Hater United, men av Chelsea og United syns jeg United fortjener gullet i år.

Ingen tvil om hvem som skal ha gullet. Man U kan vinne serien de tre neste sesongene for min del, om det er det som skal til for å nekte Chelsea gullet. :)

Tror Man U tar førsteplassen, og vi tar 3.plassen foran Liverpool. Når de tapte 2-1 mot Portsmouth så har vi gode sjangser til å ta mektig innpå!

Vinner vi mot Fulham imorra, da blir det spennende angående 3.plassen. Så knuser vi Chelsea neste Søndag, så blir det knallbra :)

pool tapte 0-1 mot fulham i går!!!! vi slår chelsea og portsouth(eller no, usikker på stavemåten) i de to neste kampene, og da er nesten alt jeg ber om for denne sessongen gått i oppfyllelse.... for å sitere borat: Great Succes

pool tapte 0-1 mot fulham i går!!!! vi slår chelsea og portsouth(eller no, usikker på stavemåten) i de to neste kampene, og da er nesten alt jeg ber om for denne sessongen gått i oppfyllelse.... for å sitere borat: Great Succes

jaja.. Pool bry seg ikke om 3.plassen nå de må tenke på 23.mai å fra 3.plassen til 4.plassen er nesten ingen fosrkjell, men sefølgelig er alltid gøy å komme over pool :)

For å si det sånn er det i utgangspunktet mer sansynlig at Liverpool slår Charlton hjemme enn at Arsenal slår Portsmouth borte.

Det er minst 70/30 i favør Liverpool i øyeblikket, men det er fortsatt fullt mulig. Derfor "langt ned i lomma", ikke "i lomma".

Det mest bedritlige med uavgjort i dag var nettopp dette.

For å si det sånn er det i utgangspunktet mer sansynlig at Liverpool slår Charlton hjemme enn at Arsenal slår Portsmouth borte.

Det er minst 70/30 i favør Liverpool i øyeblikket, men det er fortsatt fullt mulig. Derfor "langt ned i lomma", ikke "i lomma".

Det mest bedritlige med uavgjort i dag var nettopp dette.

Er ikkje heilt einig. Eg trur at me slår Pompy, men er ikkje sikker på at Liverpool slår Charlton heime. Charlton slåss med nebb og klør for å holde seg, medan Liverpool har ein CL finale i bakhovudet. Kan fort tape den kampen trur eg.

Det er tatt med i betraktning at Charlton sjølvsagt slår Spudz i morgon B)

Pompey har vel ingenting å spille for? Det har vel egentlig ikke vi heller, men Charlton kommer til å gi mye mere innsats enn det Pompeyspillerne, som sikkert helst skulle ønske at sesongen var over. Et viktig moment er at vi spiller borte, mens liverpool spiller hjemme. Det er en stor forskjell. Vanligvis har vi hatt et godt tak på pompey, og vi kan fort vinne med 3 mål. Liverpool er råsterke hjemme i ligaen, og jeg har vanskelig å se for meg at Charlton skal klare å stjele poeng i den kampen. jeg tror at begge favorittene vinner, men scorer ikke nok mål til å ta igjen Liverpool. Uansett er jeg ganske likegyldig om vi kommer på 3. eller 4. plass i ligaen siden det ikke er noe forskjell på de to plassene bortsett fra æren. Begge lagene får like mye penger, og ingen av de to vil få en fordel med tanke på CL.

Portsmouth har i høyeste grad noe å spille for, nemlig UEFA-cup spill. Kun seier mot Arsenal kan gi dem den muligheten.

Charlton derimot kan meget vel allerede være nedrykksklare før kampen mot Liverpool.

Tredje er bedre enn fjerde. Derfor er det viktig. Konkurranseinstinkt. Poenget er å bli best mulig (et poeng Petter Solberg ikke ser ut til å fatte).

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...