Jump to content

Chelsea burde bli straffet


Herlik

Recommended Posts

Ut ifra de bildene jeg ser, så står flere av Chelsea-spillerne og sparker han som prøvde å angripe Lampard, under mandagens fa-cup kamp mellom Chelsea og Tottenham http://www.youtube.com/watch?v=HXdT8Y55BI8

 

Er ikke dette en sak for vaktmannskapet, ikke for sparkeglade vestkantpøbler? FA burde gripe inn!!!

 

Drogba sparker en del (ganske tildekket) og en i hvit trøye!

Link to comment
Share on other sites

Typisk yid, greier ikke styre seg. I følge Fat Frank var han dritings også. Hadde han holdt seg der han skulle være, på tribunen, hadde ikke problemet oppstått. Ved neste korsvei; gi ham et spark fra meg også! Sau!

Link to comment
Share on other sites

Blir vel straffet, både Tottenham og Chelsea-spilerne vil vel bli det. Fikk vel kanskje fortjent dusten som prøvde å angripe Lampard. pleier egentlig ikke å ha noe særlig mot strikere, men når de begynner å angripe spillerne er det gått for langt.

For øvrig synes jeg også en viss portugiser også burde blitt straffet. C.Ronaldo filmer enkelt og greit laget sitt til seier borte mot Boro, så får de walkover i semien i tillegg. Utrolig lite fair av Ronaldo, forøvrig også ekstremt keitete av Woodgate. Det er INGEN grunn til at skal inn ret bak han i den situasjonen. Synes Ronaldo bør få noen kampers karantene for dette, det hade ært rettferdig det. Men får han det? nei :D

Link to comment
Share on other sites

Chelsea spillerne skal ikke ha noen straff. Hvorfor skulle de det? For at de i forbannelse forsvarer en lagkammerat som blir angrepet av en forfyllet, idiotisk yid? Det skulle bare mangle. Tottenham skal ha straff for dårlig vakthold, sauen ditto med en straff som innbefatter utestengelse for livstid. Chelsea spillerne bør applauderes.

Link to comment
Share on other sites

Chelsea spillerne skal ikke ha noen straff. Hvorfor skulle de det? For at de i forbannelse forsvarer en lagkammerat som blir angrepet av en forfyllet, idiotisk yid? Det skulle bare mangle. Tottenham skal ha straff for dårlig vakthold, sauen ditto med en straff som innbefatter utestengelse for livstid. Chelsea spillerne bør applauderes.

Støttes 110%!!!

Link to comment
Share on other sites

når vi først snakker om straff så må jeg nesten komme med et lite innspill selv om det var i united-kampen! Er så DUMT å se på dommeravgjørelsene som går united sin vei!

 

Vet ikke helt hvem som dømte, men i alle fall. Rooney: fikk gult kort først, det er greit nok. Senere slår han etter en spiller og skriker mye.. Dette skal være gult kort, om ikke direkte rødt. Helt på tampen av kampen skjer det samme igjen. Riktignok etter en stygg takling som første til rødt kort. Men rooney begynner å slå igjen. Nok en gang skulle det vært gult kort, om ikke rødt. Men hva gjør dommeren?!?

 

Han velger å overse hele situasjonen og la det ebbe ut i ingen ting.. Denne kampen skulle rooney fått 2 røde og et gult (om det hadde gått ann:-D ), men ender opp med et gult!

 

Er så latterlig av dommeren at han ikke tør å vise ut en unitedspiller!!

Link to comment
Share on other sites

Det er tragisk å se på at en så dårlig taper skal begynne å angripe lampard.. Vi vet ikke hav han yidden sa, men at nesten hele chelsea laget begynner å sparke på han er fortjent ;)

Link to comment
Share on other sites

For en idiot! Dårlig vakthold av Spurs også, men jeg fatter ikke hva som får folk til å gjøre sånt. (greit nok at alkohol er inne i bildet, men allikevel så er ikke det noen unnskyldning egentlig). Ser ut som om han ble sparket av Chelsea spillerne, men det fortjener han bare. Når han angriper noen på den måten så må han regne med å få igjen.

Link to comment
Share on other sites

Håper inderlig ikke at Chelsea- spillere får kampstraff for da er sjansene mindre for at de tar igjen Manu. Og at Manu vinner serien, er det vel ingen som vil!!

 

Man kan ikke kalle seg Arsenal fan hvis ikke følgende kriterier er oppfylt:

- Man heier på Arsenal.

- Man liker ikke Chelsea og Tottenham, men den store fienden er Manu - man kan ikke kalle seg Arsenal fan hvis man ikke hater Manu!!!

Link to comment
Share on other sites

Håper inderlig ikke at Chelsea- spillere får kampstraff for da er sjansene mindre for at de tar igjen Manu. Og at Manu vinner serien, er det vel ingen som vil!!

 

Man kan ikke kalle seg Arsenal fan hvis ikke følgende kriterier er oppfylt:

- Man heier på Arsenal.

- Man liker ikke Chelsea og Tottenham, men den store fienden er Manu - man kan ikke kalle seg Arsenal fan hvis man ikke hater Manu!!!

Scum er myyyyeeeeee verre enn manure!!!!

Link to comment
Share on other sites

Dette blir for dumt!!!

Å si at Tottenham er verre enn Manu er helt idiotisk! Riktignok er Tottenham nabo, og fra gammelt av vår største rival.

Dette gjelder derimot ikke lenger nå. Hvem er det som har /har hatt flest usympatiske spillere, hvem har snytt Arsenal for mange titler de siste 10 årene, hvem er verdens mest forhatte lag? MANU!!!

Tottenham er hatobjekt på nabonivå, men Manu er den virkelige fienden!

Link to comment
Share on other sites

Dette blir for dumt!!!

Å si at Tottenham er verre enn Manu er helt idiotisk! Riktignok er Tottenham nabo, og fra gammelt av vår største rival.

Dette gjelder derimot ikke lenger nå. Hvem er det som har /har hatt flest usympatiske spillere, hvem har snytt Arsenal for mange titler de siste 10 årene, hvem er verdens mest forhatte lag? MANU!!!

Tottenham er hatobjekt på nabonivå, men Manu er den virkelige fienden!

Støttes!

United er verst og spurvene og Chelsea like bak.

Link to comment
Share on other sites

Ja, skal innrømme at jeg hater alt som heter Manchester United. Kjeppshøye fans, som følger det "beste" laget i verden, største og rikeste. Smågutter som ikke har opplevd annet en suksess (forsåvidt ikke jeg heller). Hater alle diskusjonene og jeg vet jeg kan så mye mer enn dem, de ser jo fanken meg ikke en eneste kamp i løpet av sesongen. Alle andre lag suger noe sinnsykt, bare et lag som er gode i verden. Herrejesus, hvem hadde ikke hørt om shrek Rooney før han kom til United? Sammenlignet med ungdommene våre?

 

Hver eneste Arsenalsseier mot drittlaget, dagen etterpå er det bare: "Du sier ikke en dritt" eller "Bare flaks". United vinner(sjeldent) og de ler av meg. Kunne sagt til i morgen hvor mye jeg hater dem. Men yidsa er selvfølgelig mye verre! Også var det Chelski da, som har kjøpt seg opp til en fin 3.plass!

Link to comment
Share on other sites

Ja, skal innrømme at jeg hater alt som heter Manchester United. Kjeppshøye fans, som følger det "beste" laget i verden, største og rikeste. Smågutter som ikke har opplevd annet en suksess (forsåvidt ikke jeg heller). Hater alle diskusjonene og jeg vet jeg kan så mye mer enn dem, de ser jo fanken meg ikke en eneste kamp i løpet av sesongen. Alle andre lag suger noe sinnsykt, bare et lag som er gode i verden. Herrejesus, hvem hadde ikke hørt om shrek Rooney før han kom til United? Sammenlignet med ungdommene våre?

 

Hver eneste Arsenalsseier mot drittlaget, dagen etterpå er det bare: "Du sier ikke en dritt" eller "Bare flaks". United vinner(sjeldent) og de ler av meg. Kunne sagt til i morgen hvor mye jeg hater dem. Men yidsa er selvfølgelig mye verre! Også var det Chelski da, som har kjøpt seg opp til en fin 3.plass!

Hvorfor er yidsa mye verre?

Pga at de er naboer?

Link to comment
Share on other sites

Ja, skal innrømme at jeg hater alt som heter Manchester United. Kjeppshøye fans, som følger det "beste" laget i verden, største og rikeste. Smågutter som ikke har opplevd annet en suksess (forsåvidt ikke jeg heller). Hater alle diskusjonene og jeg vet jeg kan så mye mer enn dem, de ser jo fanken meg ikke en eneste kamp i løpet av sesongen. Alle andre lag suger noe sinnsykt, bare et lag som er gode i verden. Herrejesus, hvem hadde ikke hørt om shrek Rooney før han kom til United? Sammenlignet med ungdommene våre?

 

Hver eneste Arsenalsseier mot drittlaget, dagen etterpå er det bare: "Du sier ikke en dritt" eller "Bare flaks". United vinner(sjeldent) og de ler av meg. Kunne sagt til i morgen hvor mye jeg hater dem. Men yidsa er selvfølgelig mye verre! Også var det Chelski da, som har kjøpt seg opp til en fin 3.plass!

Hvorfor er yidsa mye verre?

Pga at de er naboer?

Hvor mange Unitedfans sier: "Jeg hater Arsenal mest av alt i verden"?

Chelski og Liverpool som sier det samme?

 

Og så kommer vi til spurvene, hva sier de fleste der a?

Link to comment
Share on other sites

Håper inderlig ikke at Chelsea- spillere får kampstraff for da er sjansene mindre for at de tar igjen Manu. Og at Manu vinner serien, er det vel ingen som vil!!

 

Man kan ikke kalle seg Arsenal fan hvis ikke følgende kriterier er oppfylt:

- Man heier på Arsenal.

- Man liker ikke Chelsea og Tottenham, men den store fienden er Manu - man kan ikke kalle seg Arsenal fan hvis man ikke hater Manu!!!

 

Kriteriet er klokkeklart; spudz er og blir fiende nummer en!

 

Hvorfor er yidsa mye verre?

Pga at de er naboer?

 

Jepp. Case closed!

Link to comment
Share on other sites

For å gå attende til "topic", så burde dei av Chelsea-spelarane som sparka heilt klart bli straffa. Det er tydeleg at blodhevnen framleis har sine talsmenn her, sånn ca. 800 år etter at det var ålment akseptert å slutte å drive med denslags. Det kunne nok vore legitimt å sparke i sjølvforsvar, men det var det langt ifrå i dette tilfelle. Dettte var handlingar som skjedde i affekt, men dei er like uakseptable på ei fotballbane som dei er på gata. Eg trur ein også innan fotballen er best tent med å byggje på rettsstatens prinsipp, i staden for å ta lova i eigne hender(evt. føter). Elles er det i prinsippet ikkje noko skilnad på det desse Chelsea-spelarane dreiv med, og Eric Cantona's karatespark (bortsett frå at Cantona bomma, samt at dette dreia seg om ein verbal provokasjon).

 

Før eg vert skulda for å være "spur in disguise", får eg ta med at Tottenham som klubb fortener si straff, og det er då også vanleg prosedyre i desse tilfella. Når det gjeld denne "supportaren" er han utestengt på livstid, og kan sjå fram til eit oppgjer med politiet. Vel fortent det, og for min del må han gjerne sone i fengsel.

Link to comment
Share on other sites

At ein kan forsvare at folk sparkar andre, sågar ein som ligg nede og som politiet har kontroll på, er utanfor mi fatteevne.

 

Greit nok at fyren er komplett idiot, men det er noko med å vere "the bigger man/men" i denne samanhengen og. Fullstendig einig med Good Old her.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...