Jump to content

Chelsea burde bli straffet


Herlik

Recommended Posts

Det er greit at man ikke skal forherlige vold, det gjør ikke jeg heller, men cluet i denne settingen er at angrep på spillere PÅ BANEN, AV EN PUBLIKUMMER, skal IKKE FINNE STED. OVERHODET! Fyren kunne hatt kniv, eller gud vet hva når han stormet inn på banen. At Drogba, eller andre for den saks skyld, i affekt angriper synderen har jeg faktisk talt en snev av forståelse for.

Link to comment
Share on other sites

Det er greit at man ikke skal forherlige vold, det gjør ikke jeg heller, men cluet i denne settingen er at angrep på spillere PÅ BANEN, AV EN PUBLIKUMMER, skal IKKE FINNE STED. OVERHODET! Fyren kunne hatt kniv, eller gud vet hva når han stormet inn på banen. At Drogba, eller andre for den saks skyld, i affekt angriper synderen har jeg faktisk talt en snev av forståelse for.

Heilt enig, men det hadde vært kanon med 5-6 kampers straff for Drogba ;)

At noen kjem seg inn på en stadion med kniv eller andre våpen har jeg ingen serlig stor tro på. De fleste har detektorer du må passere.

Link to comment
Share on other sites

Det er greit at man ikke skal forherlige vold, det gjør ikke jeg heller, men cluet i denne settingen er at angrep på spillere PÅ BANEN, AV EN PUBLIKUMMER, skal IKKE FINNE STED. OVERHODET! Fyren kunne hatt kniv, eller gud vet hva når han stormet inn på banen. At Drogba, eller andre for den saks skyld, i affekt angriper synderen har jeg faktisk talt en snev av forståelse for.

Heilt enig, men det hadde vært kanon med 5-6 kampers straff for Drogba ;)

At noen kjem seg inn på en stadion med kniv eller andre våpen har jeg ingen serlig stor tro på. De fleste har detektorer du må passere.

 

Sorry, det er jaggu ikke mange engelske ligaarenaer som har detektorer. Det er en rimelig enkel sak å dra med seg både det ene og det andre.

Link to comment
Share on other sites

Det er greit at man ikke skal forherlige vold, det gjør ikke jeg heller, men cluet i denne settingen er at angrep på spillere PÅ BANEN, AV EN PUBLIKUMMER, skal IKKE FINNE STED. OVERHODET! Fyren kunne hatt kniv, eller gud vet hva når han stormet inn på banen. At Drogba, eller andre for den saks skyld, i affekt angriper synderen har jeg faktisk talt en snev av forståelse for.

Den kniven får han vel uansett ikkje mykje brukt når han ligg og blir holdt nede av 8-10 personar? Eg tykkjer ikkje det er grunn til å godta noko slikt. Eg har sjølvsagt forståelse for at ein blir sinte, men å stå og sparke på ein person som ligg nede, strid i alle fall mot mine oppfatningar om kva som er "nødvendig" og greit.

Link to comment
Share on other sites

Det er greit at man ikke skal forherlige vold, det gjør ikke jeg heller, men cluet i denne settingen er at angrep på spillere PÅ BANEN, AV EN PUBLIKUMMER, skal IKKE FINNE STED. OVERHODET! Fyren kunne hatt kniv, eller gud vet hva når han stormet inn på banen. At Drogba, eller andre for den saks skyld, i affekt angriper synderen har jeg faktisk talt en snev av forståelse for.

Heilt enig, men det hadde vært kanon med 5-6 kampers straff for Drogba ;)

At noen kjem seg inn på en stadion med kniv eller andre våpen har jeg ingen serlig stor tro på. De fleste har detektorer du må passere.

 

Hadde vært konge md karantene på drogba?

Vil du virkelig at ManU skal vinne ligaen?

Skjønner ikke de som ikke ser på ManU som hovedfienden.

Forøvrig helt enig med at Ronney skulle hatt rødt mot Boro, elendig dømming!

Link to comment
Share on other sites

Det er greit at man ikke skal forherlige vold, det gjør ikke jeg heller, men cluet i denne settingen er at angrep på spillere PÅ BANEN, AV EN PUBLIKUMMER, skal IKKE FINNE STED. OVERHODET! Fyren kunne hatt kniv, eller gud vet hva når han stormet inn på banen. At Drogba, eller andre for den saks skyld, i affekt angriper synderen har jeg faktisk talt en snev av forståelse for.

Den kniven får han vel uansett ikkje mykje brukt når han ligg og blir holdt nede av 8-10 personar? Eg tykkjer ikkje det er grunn til å godta noko slikt. Eg har sjølvsagt forståelse for at ein blir sinte, men å stå og sparke på ein person som ligg nede, strid i alle fall mot mine oppfatningar om kva som er "nødvendig" og greit.

 

Enig med Paddy her, jeg kan ikke se at det er selvforsvar når den gjengen står og sparker. Fyren er idiot, og vel så det, men unødvendig av så mange å blande seg inn.

Et annet moment er at dette vel er fjerde gang denne sesongen hvor chelseaspillerne er innblandet i tumulter, tidligere med motspillere riktignok. FA har kommet med advarende pekefinger, og bør vel komme med en form for reaksjon hvis advarslene skal ha noen betydning.

 

Den som kommer best ut av det hele er jo idioten som som løp inn på banen. Han slipper å gå på White Heart Lane noe mer, hvilket blir som en premie å regne..

 

Hilsen Nilsen

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig skal det ikke skje at en tilskuer skal komme seg inn på bana og gå til angrep på noen av spillerne, men når det er sagt så har jeg null respekt for noen som sparker en person som ligger nede.

 

Og det er vel forskjell på selvforsvar og motangrep?

Link to comment
Share on other sites

Den som kommer best ut av det hele er jo idioten som som løp inn på banen. Han slipper å gå på White Heart Lane noe mer, hvilket blir som en premie å regne..

 

;) Et svært godt poeng Nilsen. Et paradoks av de helt sjeldne.

 

Forøvrig uttalte Jol følgende efter kampen: "- Det er ikke sånt man ønsker å se, men hva kan jeg gjøre med det? Jeg er ikke ansvarlig for sikkerheten. Vi vil ikke ha det på den måten, men jeg kan forstå frustrasjonen og for oss var dette et bevis på at alle følte at vi kunne greid dette."

 

Ja vel. Hvis en full og illsint yid i fri dresur, er et bevis på at Tottenham har tapt en kamp de følte de kunne vunnet - hva da hvis man for alvor begynner å tro på seriegull der borte? Må vi da forberede oss på opptøyer og masseslagsmål når virkeligheten atter innhenter Spurs?

 

Jeg forventer at FA bruker denne saken til å statuere et grundig eksempel, og straffer nevnte pøbel og Tottenham hardt.

Link to comment
Share on other sites

Håper inderlig ikke at Chelsea- spillere får kampstraff for da er sjansene mindre for at de tar igjen Manu. Og at Manu vinner serien, er det vel ingen som vil!!

 

Man kan ikke kalle seg Arsenal fan hvis ikke følgende kriterier er oppfylt:

- Man heier på Arsenal.

- Man liker ikke Chelsea og Tottenham, men den store fienden er Manu - man kan ikke kalle seg Arsenal fan hvis man ikke hater Manu!!!

 

Kriteriet er klokkeklart; spudz er og blir fiende nummer en!

 

Hvorfor er yidsa mye verre?

Pga at de er naboer?

 

Jepp. Case closed!

Nok en gang støtter jeg deg 110%!!

 

Tottenham er hatobjekt numero uno!!! Man er ikke en ekte gooner uten å hate scum mest av alt.

Link to comment
Share on other sites

Håper inderlig ikke at Chelsea- spillere får kampstraff for da er sjansene mindre for at de tar igjen Manu. Og at Manu vinner serien, er det vel ingen som vil!!

 

Man kan ikke kalle seg Arsenal fan hvis ikke følgende kriterier er oppfylt:

- Man heier på Arsenal.

- Man liker ikke Chelsea og Tottenham, men den store fienden er Manu - man kan ikke kalle seg Arsenal fan hvis man ikke hater Manu!!!

 

Kriteriet er klokkeklart; spudz er og blir fiende nummer en!

 

Hvorfor er yidsa mye verre?

Pga at de er naboer?

 

Jepp. Case closed!

Nok en gang støtter jeg deg 110%!!

 

Tottenham er hatobjekt numero uno!!! Man er ikke en ekte gooner uten å hate scum mest av alt.

Jeg og Chaz "hater" de ikke, men misliker dem voldsomt :ph34r: :P

Link to comment
Share on other sites

Ganske enig med tidligare som nevnte at Manu e nok den virkelige fienden, Chelsea og kan gå meg på nervane av og til.. Eg har ikkje noke i mot Spurs, Chelsea Og Manu.. Eg syns rett og slett at å kalle andre fotball-lag for Scums osv. blir litt "teit", for viss vi lika fotball kan vi nesten ikkje unngå og like C.Ronaldo, W.Rooney, F.Lampard, A.Lennon osv. Og dei spela jo selfølgelig på "erkefiendelaget" det e nok det som irritera meg mest, at so gode spelara spela på "erkefienden" sitt lag..

 

Men ska eg vere heilt Ærlig vil eg at Chelsea ska vinne PL.. det e altfor mange Manu fan på skulen som kjem til å skryte viss Manu vinne, Men desverre so ska det mykje til for at Gullet ikkje havna på Old Trafford :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Så har FA, etter å ha tenkt seg litt om, bestemt at Drogba's og Cole's oppførsel var eksemplarisk, og at dette slett ikkje er noko å bråke med. Surprise, surprise. Adebayor derimot, fekk 4 kampar etter å ha protestert mot ei feilaktig avgjerd. Eg har lenge vore tålmodig med FA, og tenkt at ting trass alt vert gjort i beste meining. Nok er nok. Denne forskjellsbehandlinga er inkompetent, amatørmessig og talentlaus.

Kva kvalifikasjonar er det eigentleg desse folka har? Ein skjønar jo kvifor England ikkje har vunne noko av betydning dei siste 41 åra.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...