Jump to content

Tidenes Arsenal spiller?


Guest civil

Recommended Posts

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Tony Adams! Say no more.

 

 

Men om noen år vil sannsynligvis mange være av den oppfatning at det er Titi, så fremt han fortsetter i klubben, og holder samme nivå. La merke til at ingen nevnte Paddy. Han ville nok vært en kandidat hos mange, men har surra for mye i fht klubbskifte. Ikke for det, Adams var vel også inne på slike tanker en periode...

Link to comment
Share on other sites

Å velge tidenes Arsenalspiller er ingen lett oppgave. Litt manglende kunnskap om tidligere tiders spillere betyr at mitt valg må begrenses til spillere fra ca 1978. Brady og Stapleton var stjernene den gang.

Har alltid hatt sansen for spillere som har kommet fra egne rekker, som Adams og Rocastle. Av de innkjøpte er Bergkamp, Vieira og Henry de beste.

 

Mitt valg: Tony Adams

Link to comment
Share on other sites

Guest "jallis"

Det er mange som fortjener å bli husket i Arsenals historie, og man har lett for å bare huske nåtid, men det er en som skiller seg ut spesielt gjennom alle tider. Hvem, Tony Adams selvfølgelig, finnes ingen over og ingen ved siden.

Link to comment
Share on other sites

Topicen er litt vanskelig for det skilles ikke mellom tidenes Arsenal-spiller for Arsenal som klubb, eller din egen favoritt gjennom alle tider.

Når en mann får tilnavnet Mr.Arsenal så er det klart at han er tidenes Arsenal-spiller.

 

Men personlig vokste jeg opp med fab-four/five/six som store helter. Og Davis, Rocky, Thomas, Merson og Wright var også store. Ufattelig at vi ikke vant flere titler første halvdel av 90-tallet.

 

Men min favoritt er nok Merson. " Well he aint as they say a great goalscorer, but he is a scorer of great goals".

Link to comment
Share on other sites

Må nesten finne en spiller fra min tid som Arsenal supporter (1990-.....).

Mange storheter. Men mine 2 største favoritter må vere Adams og Bergkamp.

Kanskje Bergkamp på en svak 1første plass ettersom jeg har fulgt han i hele Arsenal Karrieren, litt vemodig å tenke på at han nok kunn varer en sessong til. Det er vell ingen i premier leauges historie som har laget så mange flotte mål.

 

Tenker nok at spillere som Viera og Henry kan få samme status ,hvis de blir ut karrieren, men de har nok ikke hatt like stor inflytelse på måten arsenal spiller på som Bergkamp.

Adams var jo captein fantastic, helt enestående.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har vel vært Arsenal Fan siden jeg var 7 år eller noe.det vil si fra 93. Og jeg må si at det finnes bare en mann som kan kalles Helt for min del.

TONY ADAMS. var kanskje verdens beste midtforsvarer. Og han var i Arsenal i 19 år.han er og blir den største for meg!

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM

eh tror neppe ashley er tidenes beste for arsenal! Han har spilt for lite til å få en sånn en pris.

 

Tony adams er Arsenals beste gjennom tidene uten tvil. Hans lojalitet samt hans gode forsvar egenskaper betydde mye for Et middels Arsenal lag.

 

Liam brady spilte strålendes og må bare med på kåringen

 

Wright scorte masse mål for Arsenal på kort tid, og var bare en av de beste gjennom tidene

 

Bergkamp skal få lov til å være med på kåringe han også

 

Henry skal bli beste spiller gjennom tidene for Arsenal hvis han holder seg til arsenal

 

 

 

 

De fem er mine kandidater,og jeg har ikke tatt med meg noen av de gamle spillerne på den tida Arsenal dominerte den engelske ligaen desverre .Er av den yngre generasjonen og kjenner ikke disse spillerne

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun
Hvem synes dere er tidenes Arsenalspiller?

 

Personlig har alltid Ian Wright vært min STORE, STORE helt.

Tror kanskje mye av grunnen til at jeg ble en Gooner var nettopp pga Ian Wright.

108[/snapback]

Det ble også min grunn for å bli gooner! fantastisk spiller!

Link to comment
Share on other sites

Guest "jallis"

Har allerede skrevet hvem jeg mener bør bli Mr.Arsenal(Adams),Men vil gjerne utdype litt hvorfor. Han er faktisk ikke min favoritt spiller, (ikke den spilleren jeg elsket å se på.)men han

har alt vi vil at Arsenal skal stå for som klubb. Han har spilt der hele livet, gitt alt, (på og utenfor banen)vært i verdenstoppen i en (fotball) mannsalder.Og vært et forbilde, på banen, for alle unge spillere som var så heldige å få spille der samtidig.

Link to comment
Share on other sites

Henry har utrettet mest av Arsenal spillerene gjennom historien. Selv om han ikke har vært i AFC fullt så lenge som f.eks Adams, så har han blitt større enn Mr. Arsenal.

 

Jeg ville valgt Dennis Bergkamp for han er min favoritt spiller, men innerst inne vet jeg at Henry er den beste. Og Wenger er den beste manageren vi noen gang har hatt også. Som jeg har sagt tidligere; Nivået nå er høyere enn noen gang. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

TONY ADAMS uten tvil, men andre som jeg synes er/var utrolig gode er Ashley Cole, Campbell, Henry, Ian Wright, Vieira, Bergkamp og sist men ikke minst Seaman.

Link to comment
Share on other sites

Hei! :ph34r:

 

Jeg synes at mange har vært tidenes spiller, men jeg hadde, eller... ikke hadde for jeg har bare sett på noen gamle arsenal videoer at Paul Merson har hatt noen kjempe mål og spilt bra så ja jeg veet ikke... <_<

Link to comment
Share on other sites

Det blir vel Tony, han gjorde ein sinnsykt bra jobb.

 

Wright, Bergkamp, Seaman, Henry, resten av fab-four, Rocky og Viera va (eller e) alle for gode for någen andre lag. Men min yndling i 11'eren e ligavell Paul Merson. Merson va Mr. Arsenal for meg, han hadde alt Tony hadde, bare så synd han lod seg lokka fra Arsenal alt for tidlig.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Enig.

 

For meg, er og blir Dennis Bergkamp den største. Selv om valget er vanskelig og alternativene altfor mange (Adams, Ljungberg, McLintock, Wright, Bould, Parlour, etc...).

 

Hvem kan vel glemme DB10s scoring mot Newcastle, der han på førstetouch på pasningen fra Pires sender ballen på den ene siden av Newcastle-stopperen, mens han runder ham på den andre siden, og bredsider ballen forbi Shay Given?

 

(Hvis du trenger å få oppfrisket hukommelsen, er det bare å se på avataren min.)

 

;)

170[/snapback]

 

Hei....!

Den scoringen til Bergkamp eg den desidert fineste målet jeg har sett "EVER" ;) :D ;)

 

Jeg fatter ikke hvordan han får den til....?? :)

 

Men hvis dere har arsenal-videoen av den sesongen så har de jo intervju med han....

Og der slutter han med...:

"Ja, det var med vilje...."

(Bare på engelsk da....!) :( :o

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...