Jump to content

Tidenes Arsenal spiller?


Guest civil

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply
Vieira, Henry eller David Seamen (håper jeg skrev Seamen rett)

7481[/snapback]

Seaman :D

 

 

Tidenes Arsenalspelar er ikkje berre den beste spelaren, men den som har gitt klubben litt ekstra.

 

Derfor trur eg det er Tony Adams. Dette basert mest på ting eg har lest, då eg ikkje på langt nær har et langt nok liv til å vurdere det ut frå det eg har sett.

Link to comment
Share on other sites

Vieira, Henry eller David Seamen (håper jeg skrev Seamen rett)

7481[/snapback]

Seaman :D

 

 

 

Tidenes Arsenalspelar er ikkje berre den beste spelaren, men den som har gitt klubben litt ekstra.

 

Derfor trur eg det er Tony Adams. Dette basert mest på ting eg har lest, då eg ikkje på langt nær har et langt nok liv til å vurdere det ut frå det eg har sett.

7484[/snapback]

 

Gammal e du da??

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg ble fan av Arsenal på 80-tallet, det året Aston Villa vant serien. Jeg og kameraten min spilte/lekte fotball hver dag, men klubbene vi lekte med var Bryne og Viking. Tiden var på en måte moden ifht å bestemme seg for et engelsk lag i tillegg. Storebroren til kameraten min holdt med Liverpool, og vi kunne vel ganske naturlig velge det samme som vårt forbilde (storebror). Men siden det gikk dårlig med Liverpool ifht at de mistet gullet til Aston Villa, valgte vi oss to andre lag.

 

Kameraten min valgt Ipswich (som var veldig gode da!) og jeg valgte Arsenal. På Arsenal var Graham Rix og Frank Stapleton favorittspillerene.

 

Jeg fikk aldri (!!!) sett Liam Brady, og det er litt flaut og trist. Jeg er 72 modell, og burde fått det med meg.

 

Derfor er mitt forslag til tidenes Arsenal spiller:

Tony Adams eller Tony Adams med Dennis Bergkamp og Thierry Henry som outsider.

 

Det er nok egentlig ingen tvil, og jeg kan ikke fatte at noen andre spillere opp gjennom tidene kan matche Adams?!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Höstad89_DB10

jeg syns tony adams er en av tidenes beste arsenal spillere, men DB10, Henry og Ian Wright kommer også høyt opp på den lista...Seaman er også en av arsenals beste spillere gjennom de åra jeg har vært arsenal fan :)

Link to comment
Share on other sites

Det er fantastisk gjeng du ramser opp der. Lista kunne vært mye lenger. La meg nevne Vieira, Mc.Lintock, Brady, Pat Jennings og ikke minst Charlie George. Det er så mange og vi kan fortsette å ramse opp. Arsenal har vært en stoooor klubb lenge med verdensspillere i flere tiår.

 

Men i valget av den største er jeg litt uenig med deg.

For meg er det Thierry Henry. Det har ikke vært noen som han i fotballhistorien. De kvaliteter han vise som fotballspiller og den ydmykhet han viser som menneske er det ingen som kopierer.

Link to comment
Share on other sites

Guest Freddiereadygo

Ted drake er den største i klubben gjennom tidene....les bare om han i et av tgp utgavene fra i fjor. Ble båret av banen tre ganger i løpet av en og samme kamp og den siste gangen var han bevisstløs...synd jeg ikke har sett han i aksjon

:)

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsene

Har fulgt Arsenal i 30 år og dette er min uhøytidelige 10 på topp tidenes Arsenal spiller i denne perioden.

 

1. Dennis Bergkamp

2. Liam Brady

3. Tony Adams

4. Thierry Henry

5. Ian Wright

6. David Seaman

7. Kenny Sansom

8. David O`Leary

9. Patrick Vieira

10.David Rocastle

 

Flere har vært gode nok til å komme på lista. Jeg tenker feks. på Marc Overmars, Emmanuel Petit og Anders Limpar, men de var vel kanskje "innom" litt for kort.

 

Kanskje jeg har glemt noen, men dette er alle spillere jeg har satt umåtelig stor pris på :lol:

Link to comment
Share on other sites

Min topp tre liste:

 

1. Tony Adams (Konge siden han var en ungdom)

2. Patrik Vieira (Har vært litt rykter rundt Vieira, men han er fortsatt i Arsenal. Elsker klubben og har alltid vært en fantastisk spiller for klubben)

3. Thierry Henry (Verdens beste fotball spiller og veldig lojal. Lite rykter rundt han)

Link to comment
Share on other sites

Har også fulgt Arsenal i snart 40 år og setter opp mine favoritter

for denne periode:

 

1. Tony Adams

2. Liam Brady

3. Dennis Bergkamp

4. Graham Rix

5. Paul Davis

6. Rocky

7. David Seaman

8. Patrick Vieira

9. Ray Parlour

10. Thierry Henry

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...