Jump to content

Wenger etter Jonathan Woodgate!??


freeway666

Recommended Posts

Ifølge denne artikkelen her

http://www.arsenal.no/index.php?option=com...&id=79&Itemid=1

på arsenal.no er Wenger på forsvarjakt og ifølge engelske medier er han villig til å legge 7.5 millioner pund på bordet for Madrid spilleren Jonathan Woodgate(27) som er på utlån til Boro.

er dette nok et rykte eller er det sant at professor Wenger er ute etter en 27 år gammel midtstopper?? er dette rktig mann for Arsenal??

Link to comment
Share on other sites

Jonathan Woodgate er ikke på lån fra Real Madrid, Middlesbrough signet Woodgate permanent i Februar.

 

Skysports

 

Det er riktig at Real og Boro er enige om en avtale. Det er bare det at det viktigste gjenstår, en avtale med Woodgate. Den er ikke på plass.

 

Forøvrig er en skadefri Woodgate helt på høyde med både Rio og Terry, minst. Hvis det er håp om at han holder seg fit for fight skal gudene vite at Arsenal har behov for en spiller som Woodgate!!

Link to comment
Share on other sites

vil heller ha Alex i PSV :P

 

(Det er lov å drømme)=)

 

Alex er god , men kunne og tenkt meg Woodgate eller Kanskje Kompany frå HSV?

 

Vi trenger ingen midtstoppere. Hva med Toure, Gallas, Djourou og Senderos? Senderos er kanskje ikke god nok, men de andre er gode nok til at vi ikke trenger forsterkninger her.

Link to comment
Share on other sites

vil heller ha Alex i PSV :P

 

(Det er lov å drømme)=)

 

Alex er god , men kunne og tenkt meg Woodgate eller Kanskje Kompany frå HSV?

 

Vi trenger ingen midtstoppere. Hva med Toure, Gallas, Djourou og Senderos? Senderos er kanskje ikke god nok, men de andre er gode nok til at vi ikke trenger forsterkninger her.

 

Så hvorfor har vi måttet spille med Gilberto på stopperplass i år?

Jeg mener at man aldri får nok kvalitetsspillere og Woodgate går under den betegnelsen hvis han holder seg skadefri. Kunne også vært sunt å la Gallas/Toure hvile litt innimellom. Kamp om plassene er aldri negativt.

Link to comment
Share on other sites

vil heller ha Alex i PSV :P

 

(Det er lov å drømme)=)

 

Er dessverre Chelseas eiendom :P

 

Men hadde vært kanon med Woodgate!

Skjønner ikke hvorfor det gjør noe at han er 27 år, stallen vår hungrer etter rutine og som stopper har han sikkert 5-6 gode år foran seg. Tror ikke en så god spiller er fornøyd med å spille på et såpass svakt lag som Boro.

Link to comment
Share on other sites

vil heller ha Alex i PSV :P

 

(Det er lov å drømme)=)

 

Alex er god , men kunne og tenkt meg Woodgate eller Kanskje Kompany frå HSV?

 

Vi trenger ingen midtstoppere. Hva med Toure, Gallas, Djourou og Senderos? Senderos er kanskje ikke god nok, men de andre er gode nok til at vi ikke trenger forsterkninger her.

 

Så hvorfor har vi måttet spille med Gilberto på stopperplass i år?

Jeg mener at man aldri får nok kvalitetsspillere og Woodgate går under den betegnelsen hvis han holder seg skadefri. Kunne også vært sunt å la Gallas/Toure hvile litt innimellom. Kamp om plassene er aldri negativt.

 

 

Enig.. kamp om plassenane gir meir motivasjon til spelarane :P

Link to comment
Share on other sites

vil heller ha Alex i PSV :P

 

(Det er lov å drømme)=)

 

Alex er god , men kunne og tenkt meg Woodgate eller Kanskje Kompany frå HSV?

 

Vi trenger ingen midtstoppere. Hva med Toure, Gallas, Djourou og Senderos? Senderos er kanskje ikke god nok, men de andre er gode nok til at vi ikke trenger forsterkninger her.

 

Så hvorfor har vi måttet spille med Gilberto på stopperplass i år?

Jeg mener at man aldri får nok kvalitetsspillere og Woodgate går under den betegnelsen hvis han holder seg skadefri. Kunne også vært sunt å la Gallas/Toure hvile litt innimellom. Kamp om plassene er aldri negativt.

 

Nå, når jeg har tenkt meg om, må jeg nok si meg enig med deg. Toure er god, men Gallas begynner å dra litt på årene og Senderos er fortsatt ikke gode nok til Arsenal's førstelag. En idè er kanskje kjøpe Woodgate og selge Senderos. Har mistet troen på Senderos og Djourou er mye bedre, så det hadde ikke gjort noe å befolde han.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...