Imerslundinho Posted March 11, 2007 Report Share Posted March 11, 2007 Det har nylig kommet ut en ny CD fra Away Boyz. Vil supporterklubben få inn denne? Jeg er veldig interessert i å få tak i den. Arsenal Away Boyz - New generation Arsenal Sweden har fått inn denne nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted March 11, 2007 Report Share Posted March 11, 2007 _Hadde kjøpt den me en gang Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted March 11, 2007 Report Share Posted March 11, 2007 Torrent til albumet Jeg laster den ned nå Gleder meg! (NB! Anbefaler å droppe Windows Media Player, og bruke VLC Media Player i steden) Slett innlegg om nødvendig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted March 11, 2007 Report Share Posted March 11, 2007 Torrent til albumet Jeg laster den ned nå Gleder meg! (NB! Anbefaler å droppe Windows Media Player, og bruke VLC Media Player i steden) Slett innlegg om nødvendig eg har lastet ned albummet tidligere og eg slettet hele skitten, elendig lyd kvalitet på den.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted March 11, 2007 Report Share Posted March 11, 2007 Torrent til albumet Jeg laster den ned nå Gleder meg! (NB! Anbefaler å droppe Windows Media Player, og bruke VLC Media Player i steden) Slett innlegg om nødvendig eg har lastet ned albummet tidligere og eg slettet hele skitten, elendig lyd kvalitet på den.. Hvor lasta du ned fra? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted March 11, 2007 Report Share Posted March 11, 2007 eg lastet det ned fra mininova, men det er samme torrenten som er på tpb!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted March 11, 2007 Report Share Posted March 11, 2007 OK! Det var synd Dette ble skrevet av en på TPB: there is something wrong with the sound, it is a really bad upload. Never thought i'd say this but you're better off buying it. never forget highbury. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted March 11, 2007 Author Report Share Posted March 11, 2007 Jeg vil uansett kjøpe albumet. Støtter klubben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trønderbart Posted March 11, 2007 Report Share Posted March 11, 2007 Jeg vil uansett kjøpe albumet. Støtter klubben. Støtter du klubben ved å kjøpe dette albumet?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted March 11, 2007 Report Share Posted March 11, 2007 Jeg vil uansett kjøpe albumet. Støtter klubben. Støtter du klubben ved å kjøpe dette albumet?? eg kjøper mellom 4 og 6 arsenal drakter i året så eg støtter laget vårt bra synes nå eg..en cd går nå an å laste ned.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted March 11, 2007 Report Share Posted March 11, 2007 Jeg vil uansett kjøpe albumet. Støtter klubben. Dei du støtter er nok gruppa, Arsenal Away Boyz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted March 12, 2007 Report Share Posted March 12, 2007 Hva slags musikk er dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Henry Posted March 12, 2007 Report Share Posted March 12, 2007 har noen cd'en "Vieira Boyz V Arsenal Away Boyz" ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted March 12, 2007 Report Share Posted March 12, 2007 har noen cd'en "Vieira Boyz V Arsenal Away Boyz" ? nei, men eg har Arsenal_FC_by_Irish_Vampire som inneholder: 01 - Arsene's Army 02 - Boys From Highbury 03 - Super Arsenal F.C. 04 - We Love You Freddie 05 - P.I.M.P Thierry Henry 06 - Mr BERGKAMP 07 - Ooh To Be A Gooner 08 - Stand Up 09 - Good Old Arsenal 10 - Arsenal Rap 11 - Vieira 12 - Kings of London 13 - Roll Out The Red Carpet 14 - come on you gunners 15 - Hot Stuff 16 - Forever 17 - YOU'D BETTER BELIEVE IT 18 - Stand Up! We Are Arsenal 19 - Arsenal Number One 20 - Hymn Of Arsenal FC Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted March 12, 2007 Report Share Posted March 12, 2007 har noen cd'en "Vieira Boyz V Arsenal Away Boyz" ? nei, men eg har Arsenal_FC_by_Irish_Vampire som inneholder: 01 - Arsene's Army 02 - Boys From Highbury 03 - Super Arsenal F.C. 04 - We Love You Freddie 05 - P.I.M.P Thierry Henry 06 - Mr BERGKAMP 07 - Ooh To Be A Gooner 08 - Stand Up 09 - Good Old Arsenal 10 - Arsenal Rap 11 - Vieira 12 - Kings of London 13 - Roll Out The Red Carpet 14 - come on you gunners 15 - Hot Stuff 16 - Forever 17 - YOU'D BETTER BELIEVE IT 18 - Stand Up! We Are Arsenal 19 - Arsenal Number One 20 - Hymn Of Arsenal FC Hvor fikk du tak i denne CDèn? Mange bra sanger ser jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted March 12, 2007 Report Share Posted March 12, 2007 eg fant den på nettet, pm meg hvis du vil ha mer info Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnabOle Posted March 14, 2007 Report Share Posted March 14, 2007 Noen som skal over til England i nærmeste framtid og kan kjøpe med den nye CD`en til Arsenal Away Boyz? Jeg satt selv på gunners pub for en uke siden, men var så dum og påvirket at jeg glemte helt å kjøpe. Fantastisk Cd er det ihvertfall! Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted March 20, 2007 Report Share Posted March 20, 2007 Burde fått alumet inn, så vi kunne kjøt den via gunners.no, det hadde vært greit men skal til london i april så for vell kjøpe albumet da Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted March 22, 2007 Report Share Posted March 22, 2007 Hadde vært bra med slike cd'er i supportersjappa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted November 7, 2008 Report Share Posted November 7, 2008 Hvor selges CD'er fra Arsenal Away Boyz? Finens det nettsider eller må man til england. Hvor i England i såfall? Emirates? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trønderbart Posted November 7, 2008 Report Share Posted November 7, 2008 Hvor selges CD'er fra Arsenal Away Boyz? Finens det nettsider eller må man til england. Hvor i England i såfall? Emirates? Kan dessverre ikke fortelle deg noe sikkert om hvor den selges, annet enn at jeg kjøpte et eksemplar på fortauet utenfor Highbury på kampdag. Fattig trøst? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted November 8, 2008 Author Report Share Posted November 8, 2008 The Gunners Pub solgte den når jeg var over i mai. De har solgt andre Away Boyz CDer der før det også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted February 20, 2009 Report Share Posted February 20, 2009 http://gunners.no/shop/shop_detail.aspx?cat=38&id=85 Hvilke sanger er det på denne?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.