Jump to content

Hvem tror dere drar til sommeren?


Guest Thierry Henry

Recommended Posts

Guest Thierry Henry

Jeg tror Edu drar.

 

så tror jeg kanskje Reyes og Kanskje Cole.

 

 

 

Vieira og Henry tror jeg blir.

 

 

Hva tror dere?.

Link to comment
Share on other sites

Henry har til gangs ytret sin kjærlighet for Arsenal, og har sagt at han skal spille karrieren ut i klubben vår. Så jeg er 99,9% sikker på at han blir.

 

Vieira, som er ganske dyr, tror jeg ikke er like attraktiv på transfermarkedet etter noen labre forestillinger i vinter, samt at han begynner å dra på åra han og (30 år i 2006). Dessuten sa han jo nei til Real ifjor og drepte litt av spekulasjonene rundt sin framtid.

 

Edu er jeg ganske sikker på vil dra, trolig til en sydlandsk klubb som kan betale lønna hans. Jeg ser det på han at ikke trives i klubben, så dette veldig klart da han ikke ville delta på feiringen etter at vi scorte 1-0 mot Villa borte, hvor han ga den målgivende passningen til Freddie. Samt det at han har uttrykt sin misnøye over diverse saker i klubben i mediene.

 

Reyes har jo som alle vet ikke funnet seg til rette i London, og ønsker seg tilbake til Spania. Jeg tror uansett ikke styret vil slippe han billig, det er jo tross et av Europas største fotballtalenter det er snakk om, pluss at han er vårt dyreste kjøp. Men en rik, spansk toppklubb vil sannsynligvis hente han hjem til sommeren. Desverre.

 

Coles framtid har blitt mye diskutert etter hans møte med Chelsea. Jeg kan ikke tro at møtet handlet om noe annet enn en overgang til Chelsea. Syns Ashley har opptrådt veldig illojalt ovenfor klubben og oss, og ser at han helst for en reprimade fra styret etter at granskningen av saken er fullført. På tross av dette tror jeg at han ikke drar til Chelsea, jeg tror han har innsett hvor stort svik det er og han vil vel heller ikke bekrefte med overgang til Chelsea at møtet tidligere i år handlet om en overgang.

Jeg håper Cole angrer og blir i klubben. Forøvrig har jeg sett mange på forumet her som mener at Clichy er/vil bli en bedre spiller enn Cole. Det er rett og slett tåpelig. Cole med hensyn til Roberto Carlos er etter min mening verdens beste venstre back. Tror det er noen her som er litt furtne på Cole etter Chelsea-møtet og vil ikke gi han kreditt for den spilleren han er.

 

Bergkamp er jeg ganske sikker vil legge opp etter sesongslutt, selv om han har åpnet døren for et nytt år. Det er nok på tide at vår store legende gir seg, selv om passningene sitter som aldri før er han ikke like rask og tøff lenger. All honør til en våres største spillere noen sine.

 

Pennant har brukt opp sine sjanser i Arsenal både på og utenfor banen. Selv om han storspilte i Leeds, passet han ikke inn i vårt lag. Selv om han er et relativt stort talent, tror jeg Wenger har innsett at dette ikke er mannen for Arsenal.

 

Almunia/Lehmann. Etter alle keepertabbene begått av både Almunia og Lehmann denne sesongen. Tror jeg Wenger har innsett det samme som oss og forøvrig resten av verden at et lag med Arsenals ambisjoner trenger en skikkelig keeper. Dermed er jeg ganske sikker på at vi henter inn en ny keeper til sommeren, og da må en ut, men hvem det blir er jeg neimen ikke sikker på. Tror det kan bli Lehmann med tanke på hans alder. Uansett syns jeg ingen av dem holder Arsenals klasse. Til tross for at Lehmann har spilt godt i det siste er han ikke stabil, noe som er en bærebjelke hos en god keeper.

Link to comment
Share on other sites

Denne diskusjonen har vel 20 "Overskrifter" på foumet her, men greit nok... Edu(desverre), Almunia og Pennant spiller nok ikke i Arsenal når overgangsvinduet slutter 1.september...

4334[/snapback]

 

ja sånn går det når ingen nye nyheter kommer fra klubben vår eller kanskje ''Thierry Henry'' ikke har lagt merke til dem.

Link to comment
Share on other sites

Ser dessverre ut til at Taylor kan gå. Ser at Bob Wilson har

rådet han til det. Bob mener Wenger har gjort en kjempetabbe

å ikke gi Taylor mer spilletid. Med de 10 kampene han spilte for

et par sesonger siden er jeg ikke uenig.

Link to comment
Share on other sites

Ser dessverre ut til at Taylor kan gå. Ser at Bob Wilson har

rådet han til det. Bob mener Wenger har gjort en kjempetabbe

å ikke gi Taylor mer spilletid. Med de 10 kampene han spilte for

et par sesonger siden er jeg ikke uenig.

4431[/snapback]

 

er enig med deg der Taylor hadde blitt en kjempekeeper bare han hadde fått sjansen til å spille fast.

Link to comment
Share on other sites

Guest tordole

kan ikke si hvor mye enig jeg er - Stu skulle ha vært andre keeper denne sesongen og pusta Lehman i nakken. han viste kjempeforestillinger for 2 år siden...

I tillegg mener jeg keeperplassen er AW's dårligste manager side, hvis han har noen dårlige sider hehehehe...

Det var synd Bob la opp, han kunne ha vært en nyttig sparringspartner til AW denne sesongen...

Stu er nå 25 (hvis jeg ikke husker feil), og nå er tiden han må spille fast, så får han ikke plass i troppen til sommer'n - ja så går han.... Igjen en spiller på free transfer fra Arsenal (dvs vi får kompensasjon fordi han er fostret opp i Arsenal - men det er ikke det samme som å selge en spiller)....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest stian88
Jeg tror Edu drar.

 

så tror jeg kanskje Reyes og Kanskje Cole.

 

 

 

Vieira og Henry tror jeg blir.

 

 

Hva tror dere?.

4323[/snapback]

 

Jeg håper du tar feil !

uten Reyes og Cole.

D går ikke.

Da må vi virkelig få wenger t å åpne pengesekken sin.

off, kan ikke se for meg arsenal uten de 2 stjernene der

Link to comment
Share on other sites

Taylor forsvinner... endelig.

Edu forsvinner... So what?

Cygan forsvinner.... ingen svekkelse

Pennant forsvinner... pga hodet

Almunia forsvinner¨... ingen betydning

 

 

Det er det eg trur med kommentarer.

Cole og Reyes blir begge.

Link to comment
Share on other sites

Guest ReYeS

enig med deg paddy. pennant, cygan, edu, almunia og taylor drar nok fra klubben.

 

reyes og cole BLIR!!

 

vet ikke om e hadde byttet ut almunia mot lehman.

for viss arsenal kjøper ny keeper så kommer nok lehman til å reise til bundesligaen, og vi kan jo ikke selge alle keeperene så kansje almunia blir.

men jeg hadde kvittet meg med begge og kjøp to keepere, kansje eit ungt keepetalent oså!

Link to comment
Share on other sites

Av keeperene forsvinner enten Taylor eller Stack. Både Lehmann og Almunia blir. Fra forsvaret reiser trolig Cygan tilbake til Frankrike. Etter Senderos sin inntreden er Cygan lengre bak i køen enn han aksepterer å være. Midtbanen må klare seg uten Pennant og trolig Edu. Bergkamp blir ennå ett år til tross for at Wenger trolig kommer til å handle inn en ny spiss. Av pressens yndede salgsobjekter Cole, Ljubgberg, Vieira, Pires og Reyes forsvinner ingen.

Link to comment
Share on other sites

Det er nok også stor sjanse for at Aliadiere forsvinner

6903[/snapback]

 

Kan jeg ikke tenke meg.

6906[/snapback]

 

Han har jo selv bedt Wenger om å spille han, eller selge han. Har ikke akkurat blitt så mye spilletid på han siden det utsagnet, så jeg blir ikke akkurat overrasket om han blir solgt til sommeren

Link to comment
Share on other sites

Det er nok også stor sjanse for at Aliadiere forsvinner

6903[/snapback]

 

Kan jeg ikke tenke meg.

6906[/snapback]

 

Han har jo selv bedt Wenger om å spille han, eller selge han. Har ikke akkurat blitt så mye spilletid på han siden det utsagnet, så jeg blir ikke akkurat overrasket om han blir solgt til sommeren

6913[/snapback]

 

Tja, han har da vært ganske så delaktig i det siste. "Å spille han" betyr ikke å starte, det betyr - å være delaktig (jeg er med følelsen).

Link to comment
Share on other sites

Joa, men jeg sitter med en følelse av at Aliadere desverre blir overflødig etter hvert, med tanke på skadehistorikken hans, samt at vi har flere andre unggutter som banker på døren. Hvis vi i tillegg skulle ende opp med å kjøpe en etablert spiss til sommeren, kan det se mørkt ut med tanke på noe særlig med spilletid for han.

 

Jeg ser gjerne at Aliadiere hadde slått gjennom i Arsenal, og blitt den suksessen vi alle har håpet på, men jeg har mine tvil om dette. Og regner det som sannsynlig at han velger å se seg om etter en annen klubb til sommeren.

Link to comment
Share on other sites

Kan gå begge veier med Aladiere. Er noe som heter rett plass og tid.

Nå har han virkelig sjansen til å vise seg fram, nå

som DB vil få mindre spilletid neste sesong.

Får han derimot en ny skade i nær framtid ser jeg ingen framtid

for Aladiere i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Edu confirms Gunners exit

 

Da har altså Edu langt på vei bestemt seg for å forlate klubben.

 

I et intervju med italiensk presse forteller snakker han om hvilke muligheter han ser for seg videre.

 

"I won't play in England and I won't come back to Brazil. My aim is continuing my career in Europe."

 

Selv Wenger innrømmer at han regner med Edu går, Wenger som pleier ikke pleier å uttale seg om sånt før det er sikker.

 

"It is probably 80% that he will go but I have not given up."

 

Stort tydeligere kan det egentlig ikke sies, og selv om ingenting er bekreftet fra offisielt hold enda, er det vi hele tiden har antatt nå i praksis klart.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...