Jump to content

Hvem tror dere drar til sommeren?


Guest Thierry Henry

Recommended Posts

Av keeperene forsvinner enten Taylor eller Stack. Både Lehmann og Almunia blir. Fra forsvaret reiser trolig Cygan tilbake til Frankrike. Etter Senderos sin inntreden er Cygan lengre bak i køen enn han aksepterer å være. Midtbanen må klare seg uten Pennant og trolig Edu. Bergkamp blir ennå ett år til tross for at Wenger trolig kommer til å handle inn en ny spiss. Av pressens yndede salgsobjekter Cole, Ljubgberg, Vieira, Pires og Reyes forsvinner ingen.

6896[/snapback]

 

Som sagt ....

 

UT:

Taylor/Stack, Cygan, Pennant (er allerede ute) og Edu.

 

INN:

En relativt ung og lovende, men likevel etablert keeper - type Carlos Kameni, Timo Hildebrand eller lignende.

En relativt ung og lovende, men likevel etablert midtstopper - type Ledley King, Vincent Kompany eller lignende.

En relativt ung og lovende, men likevel etablert høyrekant - type Shaun Wright-Phillips, Alexander Hleb eller lignende.

 

Så til slutt det store stjernenavnet, en etablert internasjonal spiss - type David Trezeguet, Michael Owen eller lignende.

Link to comment
Share on other sites

At Edu forsvinner var som forventet. Skal klare å komme meg videre som Arsenal-supporter etter hans avgang.

 

Det som derimot irriterer meg voldsomt, er at klubben igjen klarer det kunststykket å ”gi bort” en spiller som vi normalt ville ha fått en god slant med penger for. Forrige gang var det Wiltord. Dette kan da neppe være noe god økonomisk politikk?

Link to comment
Share on other sites

At Edu forsvinner var som forventet. Skal klare å komme meg videre som Arsenal-supporter etter hans avgang.

 

Det som derimot irriterer meg voldsomt, er at klubben igjen klarer det kunststykket å ”gi bort” en spiller som vi normalt ville ha fått en god slant med penger for. Forrige gang var det Wiltord. Dette kan da neppe være noe god økonomisk politikk?

8113[/snapback]

 

 

Ser poenget ditt, men wiltord ville vi ikke fått så mye for tror jeg.

 

Angående Aliardiere tror jeg han kunne ha godt av spilletid. Da er jeg overbevist om at han kan bli en god spiss.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest Melbergen

Tror Edu drar til Spania...

Tror også at Reyes blir solgt til en av toppklubbene i Spania pga. han ikke trives i London.

 

Tror IKKE Cole forlater Highbury til fordel for Chelsea. Ikke til sommeren iallefall :P

 

Så forsvinner trolig Lehmann eller Almunia grunnet et nytt keeperkjøp i sommer.

 

Bergkamp legger opp :D

Link to comment
Share on other sites

Tror Edu drar til Spania...

Tror også at Reyes blir solgt til en av toppklubbene i Spania pga. han ikke trives i London.

 

Tror IKKE Cole forlater Highbury til fordel for Chelsea. Ikke til sommeren iallefall :P

 

Så forsvinner trolig Lehmann eller Almunia grunnet et nytt keeperkjøp i sommer.

 

Bergkamp legger opp :D

10449[/snapback]

 

Bergkamp avslutter karrieren med sin siste sesong i Arsenal (som da blir han tiende år i klubben), så ingen grunn til å fortvile enda - er temmelig sikker på at vi ikke har sett Bergkamp score sitt siste mål på Highbury enda. Så fremst det blir litt spilletid på Bergy neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Silly season er i gang!

 

Jeg tror tre spillere går ut døra. I første omgang er det noen av de unge som går, og så regner jeg med at Aliadiere samt Taylor/Stack følger Edu ut døra. Ingen andre går, da vi trenger å bygge videre på det vi har. Wenger har jo også signalisert at toppen 2-3 nye spillere skal inn. Han kan ikke kvitte seg med halve troppen.... da!

 

Cole blir

Reyes blir

Henry blir

Vieira blir

.... og Wenger blir til 201......

Link to comment
Share on other sites

Vi vet svaret. Kun Edu forlater klubben i sommer. Så sier i alle fall både Wenger og Dein. De forteller nok ikke hele sannheten om alt, men at de regelrett bløffer er like usansynlig.

 

Med andre ord er Lehmann, Bergkamp, Lauren, Gilberto, Cygan og Almunia til rådighet for supporterene neste sesong også!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...