Jump to content

Jefferson Farfan


sandis

Recommended Posts

ja, en ganske genial spiller, men passer han inn i Arsenal ? :)

Link to comment
Share on other sites

Spiller vel spiss.. Et spennende rykte dette her! Men som Daniel sier: Rykter er og blir rykter.. Men hvis Farfan har sagt at han vil bytte klubb og at sjansene for spilletid er mest i Arsenal, er det alltids mulig! ;) "Det er offside for fan" ;)

Link to comment
Share on other sites

Farfan er ikke nødvendigvis spiss. Han er vel heller angriper vil jeg si. Han er også veldig god på venstre kant. Til tider genial på den plassen, men best som spiss. Føler ikke at det hadde vært noe galt å hente enda en angriper, vi kan jo bli like sårbare også neste sesong med tanke på skader? Og vi trenger verdensklasse backup på noen steder, ikke noe galt i det. Ser at noen ønsker Robinho eller Torres isteden, da bare lurer jeg, har du sett Farfan spille før? Han er rett og slett en uslepen diamant, hadde han vært i England nå, hadde han sanssynligvis vært en av toppspillerne i PL slik jeg ser det. Han har stor fart, meget god teknikk, veldig god skuddfot, og er vel Æresdivisjonens beste spiller. Syns vi burde gå for han, men rykte er og blir rykte;)

 

Aldri så liten video av fyren: http://www.youtube.com/watch?v=8eT5aU1tFHI

Link to comment
Share on other sites

er fansfc en seriøs side ?

 

Er vell litt mer seriøst enn " The Sun " men ikke den mest seriøse siden tror jeg ;)

 

Aldri så liten video av fyren: http://www.youtube.com/watch?v=8eT5aU1tFHI

 

Fin video sier en ting fint rykte ! ;)

Link to comment
Share on other sites

Synes ikke vi trenger flere spisser for øyeblikket.Farfan kan vel spille ving også og da synes jeg det blir litt mere int.Mener en klasseving er det vi trenger forran neste sesong.

 

Heilt enig med Cyclobs, vi treng ikkje en spiss..Men viss Arsenal har tenkt Å legge inn bud på en stjerne spiss so ja, kanskje vi kan ha en spiss til.. ;) Men Farfan kan vel kallast en stjerne spiss.. På en måte har eg lyst å sjå han i Arsenal.. men på en måte vil eg ikkje sjå Han i Arsenal.. eg vil først og fremst sjå korleis dei Unge(inkludert Adebayor,Walcott og Rvp)Utvikla seg..

 

Og Ja, vi treng en Skikkelig god ving... En driblefant som Quaresma ville vert Perfekt ;) Han har nesten akkurat samme fintene og er nesten like god som C. Ronaldo..

 

Keeper? Buffon.. viss ikkje eg tar heilt feil so var han frista av budet Arsenal la inn på han i fjor sommar..Men han valgte å bli i Juventus til kontrakta var "fullført" .. Og eg meina å hugse at den går ut no i sommar.. så kanskje legge inn eitt nytt bud på han? ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Farfan er ikke nødvendigvis spiss. Han er vel heller angriper vil jeg si. Han er også veldig god på venstre kant. Til tider genial på den plassen, men best som spiss. Føler ikke at det hadde vært noe galt å hente enda en angriper, vi kan jo bli like sårbare også neste sesong med tanke på skader? Og vi trenger verdensklasse backup på noen steder, ikke noe galt i det. Ser at noen ønsker Robinho eller Torres isteden, da bare lurer jeg, har du sett Farfan spille før? Han er rett og slett en uslepen diamant, hadde han vært i England nå, hadde han sanssynligvis vært en av toppspillerne i PL slik jeg ser det. Han har stor fart, meget god teknikk, veldig god skuddfot, og er vel Æresdivisjonens beste spiller. Syns vi burde gå for han, men rykte er og blir rykte;)

 

Aldri så liten video av fyren: http://www.youtube.com/watch?v=8eT5aU1tFHI

 

Etter å ha sett videoen, så mener jeg absolutt at det hadde vært en spiller for oss! Virker meeget god :blink:

Link to comment
Share on other sites

Tror nok at Ryan Babbel hadde vært ett bedre kjøp for afc. Så han mot alkmaar tror jeg. Der hadde han to assists og ett mål. Det var helt rått og se. Han hadde fart/rykk innleggsfot avsluttningsevne. Farfan for all del en kjempe spiller. men tror ikke han er like bra for Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...