Jump to content

FA-Cupen 2006/07


Imerslundinho

Recommended Posts

I denne cupens kvartfinale vil vi møte Man. City, dersom vi vinner borte mot B'Burn.

 

Hele trekningen er som følger:

 

Boro/WBA Vs Man Utd/Reading

Arsenal/B'burn Vs Man City

Chelsea Vs Tottenham

Plymouth Vs Watford

 

Trekningen kan ses her: DailyMotion

 

Hva syns dere om trekningen? Selv synes jeg den er overkommelig, men vi kunne fått bedre og vi kunne fått værre [motstander].

Link to comment
Share on other sites

Hmmm..burde være en enkel seier ja, men sefølgelig først skal vi knuse blackburn...

Link to comment
Share on other sites

Uvesentlig å tenkte på dette allerede når vi først må møte Blackburn borte, noe som blir veldig vanskelig, kamp-programmet er veldig tett og jeg ser ikke bort fra at spillere blir spart til denne kampen. Så mine tanker går først og fremst til Blackburn kampen. Men det er klart vi tar city om vi slår Blackburn ;)

Link to comment
Share on other sites

Vi tar en 93 og slår Chelski i FA-Cup finalen, som i ligacupen ;) Er fornøyd med trekningen, hjemme går (nesten) alt Arsenals vei. Men den neste oppgaven er på Ewood. Vi tar Blackburn så lenge de ikke skyter vekk ballen når de får den og spiller formasjon 9-1-0. Håper de er litt mer offensive enn sist, for da tar vi dem enkelt.

 

Når vi har slått b'burn og manshitty venter moan.utd tror jeg. Grunnen er at Chelski møter Watford eller Plymouth, uten tvil med Romans penger. Spiller vi opp mot vårt beste, sånn som mot storlagene før, vinner vi. Så lenge vi ikke taper mot Blackburn eller får omkamp mot city!

Link to comment
Share on other sites

Vi tar en 93 og slår Chelski i FA-Cup finalen, som i ligacupen ;) Er fornøyd med trekningen, hjemme går (nesten) alt Arsenals vei. Men den neste oppgaven er på Ewood. Vi tar Blackburn så lenge de ikke skyter vekk ballen når de får den og spiller formasjon 9-1-0. Håper de er litt mer offensive enn sist, for da tar vi dem enkelt.

 

Når vi har slått b'burn og manshitty venter moan.utd tror jeg. Grunnen er at Chelski møter Watford eller Plymouth, uten tvil med Romans penger. Spiller vi opp mot vårt beste, sånn som mot storlagene før, vinner vi. Så lenge vi ikke taper mot Blackburn eller får omkamp mot city!

 

 

Trur nok at Blackburn kjem til og vere meir offensive denne gongen.. no veit dei at dei må fram på banen og score mål.. akkurat som mot bolton, de virket mykje meir offensive i retur-oppgjøret.. dermed kan arsenal kontre ;) og alle veit jo ka det betyr.. MÅÅL! :D

men viss vi vinner mot blackburn og derretter mot newcastle møter vi enten manu/reading eller boro/wes brom da? viss chelsea møter enten plymouth eller watford? da håper eg virkelig at det ikkje blir manu vi trekker.. men nå må vi jo først vinne mot blackburn.. og så man c.. samma med manu,dei må vinne mot reading så boro/wes brom...

Link to comment
Share on other sites

Ikke bare at di har fått hjemmekamp, di spiller jo bare mot lag i de nedre divisjonene. Macclesfield - Nottm Forest og Norwich. De måtte helt til kvartfinale for å finne en PL motstander, Sp*rs. Vi har hatt Liverpool - Bolton - Blackburn. Snakk om å være heldig med trekningen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...