Jump to content

Tippeligaen 2007


Stabak

Recommended Posts

Ja, da er det spilt en del treningskamper. Treningskamper betyr jo ikke all verdens, men det er som regel en god indikasjon på hvordan lagenes form er nå når det nærmer seg seriestart!

Så, hva tror dere!?!? Brann har hatt en god start, to seiere over to sterke lag. Rosenborg sånn halveis, men kommer seg vel når det nærmer seg. Stabæk gjorde det bra på treningsleir i Sverige, men har spilt sånn halveis her hjemme!

Hvem tror dere vil hevde seg i år? Hvordan vil topp 5 se ut?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Det er fremdeles oppkjørings kamper, der trenerne prøver ut nye ting som enten fungerer eller ikke fungerer. Det er da umulig å si om disse resultatene vil si "sannheten" om lagets prestasjoner utover sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Enga har vel spelt hatten av både RBK, Sandefjord og Lyn i treningskampene? Så tar vi vel Brann i neste treningsmatch.. denna sesongen blir walkover for Oslo Stolthet. Mila blir stor!

 

Er enig dette,men tror litt på LSK og!.. :)

Link to comment
Share on other sites

I fjor vant Brann 2 treningskamper gjennom hele våren, likeveø ledet de serien til godt utpå høsten, ergo resultatne i treningskamper betyr så og si ingenting fordi det det er så dtor forskjel på betydningen av alle disse og seriekampene. En ting man kan se er potensial, ellers er det vel helt håpløst å bruke treningskampene til å se an lagene.

Personlig håper jeg virkelig Brann endelig henter tittelen hjem, selv om lag som RBK,VIF og LSK (Kanskje Stabæk)alle sikkert blir tøffe.

Link to comment
Share on other sites

RBK, Enga, Brann og LSK bare tull, de som vinner tippeligaen 2007, de begynner på V. Ikke Vårlerenga, men VIKING! :P Neida

 

Jeg har tora på enn bedre plassering enn i fjord, innen 5. plass er jeg førnøyd. Jeg tror LSK kommer til å gjøre det veldig bra, BARE fordi Tom Nordlie kom [ironi!?] RBK håper jeg gjør det dårlig, er så kanon lei at dei vinn. Jeg for min del håper på Enga eller LSK, av RBK, Enga, Brann og LSK. [Hvis ikke Viking vinner]

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror VIF, LSK, Brann, Viking, Rosenborg vil ta de fem første plassene. Men hvem som kommer på hvilken plass, det kan være hvem som helst av disse.

Noe jeg ikke har fulgt så mye med på, er de nyopprykkede lagene. Aalesund og Strømsgodset. Kan noen av de kjempe om topp 5??? Nøkkelspillere? Toppscorere i fjor?

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er et lag jeg PERSONLIG ikke ønsker skal hente tittelen hjem, ei heller forventer jeg det, så er det Brann. Opskrytt, oppskrytt og atter oppskrytt. Av bergenserne, selvsagt.

 

Du er trønder sant? For hvis du er noe annet må jeg presisere at Brann gjorde det bedre enn ditt lag i fjor. Oppskrytt? Brann er litt som Arsenal. På sitt beste spilller de helt fantastisk fotball, og på det verste taper de verdifulle poeng mot drittlag som Ham-Kam og Tromsø. Så vidt jeg vet er vel Brann også klubben i Norge med flest spillere på landslaget(3-4 B.Dahl høyaktuell for høyrebackplassen.) og, noe RBK var før. Nå har jo RBK begynt å hente utlendinger over hele linjen, jeg vet ikke hvr bra du syntes det er.

 

Jeg tror VIF, LSK, Brann, Viking, Rosenborg vil ta de fem første plassene. Men hvem som kommer på hvilken plass, det kan være hvem som helst av disse.

Noe jeg ikke har fulgt så mye med på, er de nyopprykkede lagene. Aalesund og Strømsgodset. Kan noen av de kjempe om topp 5??? Nøkkelspillere? Toppscorere i fjor?

 

Har du ikke troen på Stabæk? Hvis det er noen andre som skal vinne ligaen håper jeg virkelig det blir Stabæk, kom rett fra 1.divisjon og leverte en topp sesong med sinnsykt mye fin fotball. At Nannskog og Gunnarsson er med i år og betyr vel at vi kan glede oss til enda mer.

Link to comment
Share on other sites

Enga har vel spelt hatten av både RBK, Sandefjord og Lyn i treningskampene? Så tar vi vel Brann i neste treningsmatch.. denna sesongen blir walkover for Oslo Stolthet. Mila blir stor!

Henger meg på denne!

 

Slik vil topp 5 se ut i årets Tippeliga:

 

1. VIF

2. RBK

3. Brann

4. Viking

5. Strømsgodset

 

Med forbehold om endringer :P

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er et lag jeg PERSONLIG ikke ønsker skal hente tittelen hjem, ei heller forventer jeg det, så er det Brann. Opskrytt, oppskrytt og atter oppskrytt. Av bergenserne, selvsagt.

 

Du er trønder sant? For hvis du er noe annet må jeg presisere at Brann gjorde det bedre enn ditt lag i fjor. Oppskrytt? Brann er litt som Arsenal. På sitt beste spilller de helt fantastisk fotball, og på det verste taper de verdifulle poeng mot drittlag som Ham-Kam og Tromsø. Så vidt jeg vet er vel Brann også klubben i Norge med flest spillere på landslaget(3-4 B.Dahl høyaktuell for høyrebackplassen.) og, noe RBK var før. Nå har jo RBK begynt å hente utlendinger over hele linjen, jeg vet ikke hvr bra du syntes det er.

 

Jeg tror VIF, LSK, Brann, Viking, Rosenborg vil ta de fem første plassene. Men hvem som kommer på hvilken plass, det kan være hvem som helst av disse.

Noe jeg ikke har fulgt så mye med på, er de nyopprykkede lagene. Aalesund og Strømsgodset. Kan noen av de kjempe om topp 5??? Nøkkelspillere? Toppscorere i fjor?

 

Har du ikke troen på Stabæk? Hvis det er noen andre som skal vinne ligaen håper jeg virkelig det blir Stabæk, kom rett fra 1.divisjon og leverte en topp sesong med sinnsykt mye fin fotball. At Nannskog og Gunnarsson er med i år og betyr vel at vi kan glede oss til enda mer.

Tenkte faktisk så mye på de andre at jeg glemte mitt eget lag!!! utilgivelig, selvfølgelig!!! Stabæk spiller sykt bra fotball på sitt beste, og har norges beste spisspar! Men andre sesongen er alltid vanskelig! Jeg har troen på at det skal gå bra, og at vi skal kjempe i toppen! Men er redd for skader, for vi har en releativt tynn stall! Tror alikevel vi skal gjøre en kjempe sesong!!!

Link to comment
Share on other sites

Virker som om mange tenker i faste mønstre rundt temaet. RBK og "sine" lag. Selv tror jeg RBK har fortsatt med å svekke seg selv. Kontinuiteten er borte, laget er sammenrasket av litt av hvert fra mange kanter, og de fleste andre er sterkere enn i fjor. VIF og LSK er nok sterke, Lyn kan hevde seg, Brann bør kunne konkurrere, Viking bør i hvertfall forbedre seg fra i fjor, TIL og, og Stabekk er jo en fargeklatt jeg tildels har sansen for... Tror det kan bli morsomt og spennende for en gangs skyld.

Link to comment
Share on other sites

Du er trønder sant? For hvis du er noe annet må jeg presisere at Brann gjorde det bedre enn ditt lag i fjor. Oppskrytt? Brann er litt som Arsenal. På sitt beste spilller de helt fantastisk fotball, og på det verste taper de verdifulle poeng mot drittlag som Ham-Kam og Tromsø. Så vidt jeg vet er vel Brann også klubben i Norge med flest spillere på landslaget(3-4 B.Dahl høyaktuell for høyrebackplassen.) og, noe RBK var før. Nå har jo RBK begynt å hente utlendinger over hele linjen, jeg vet ikke hvr bra du syntes det er.

 

 

Pkt. 1. Nei jeg er defintivt ikke trønder. Pkt. 2. Ei heller er jeg Roseborg supporter. Pkt. 3. Brann, "litt som Arsenal"? Seriøst? Brann er Norge`s svar på Tottenham. Hverken mer eller mindre. 1963 & never again.

Link to comment
Share on other sites

Du er trønder sant? For hvis du er noe annet må jeg presisere at Brann gjorde det bedre enn ditt lag i fjor. Oppskrytt? Brann er litt som Arsenal. På sitt beste spilller de helt fantastisk fotball, og på det verste taper de verdifulle poeng mot drittlag som Ham-Kam og Tromsø. Så vidt jeg vet er vel Brann også klubben i Norge med flest spillere på landslaget(3-4 B.Dahl høyaktuell for høyrebackplassen.) og, noe RBK var før. Nå har jo RBK begynt å hente utlendinger over hele linjen, jeg vet ikke hvr bra du syntes det er.

 

 

Pkt. 1. Nei jeg er defintivt ikke trønder. Pkt. 2. Ei heller er jeg Roseborg supporter. Pkt. 3. Brann, "litt som Arsenal"? Seriøst? Brann er Norge`s svar på Tottenham. Hverken mer eller mindre. 1963 & never again.

T***enham 61 og Brann 63, ser dere ikke likheten? :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...