Jump to content

Beskriv en spiller!!


T.Rosicky

Recommended Posts

Fram til en keeper som skulle bli arvtaker til en lang, sterk keepertradisjon for sitt land, men ble aldri det. Prøvde seg på den iberiske halvøy, før han reiste hjem igjen. Nå har han reist tilbake til den iberiske halvøy.

 

Jeg tipper Timo Hildebrand.

Som var spådd en lysende karriere når han storspilte for Stuttgart

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.1k
  • Created
  • Last Reply

Skal fram til en Russisk legende som var stor på 90-tallet og begynnelsen av 2000 tallet.

Spilte sammen med en landsmann i flere år i spania for ett lag som sliter i liga adelante for øyeblikket, denne landsmannen var kaptein for dette laget i en årrekke.

Avsluttet karrieren i ett forsåvidt nyopprykket lag i La liga,dette laget spilte han først for også når han forlot hjemlandet.

Spilte for landslaget i 11 år.

La opp i 2005.

Det hadde vært kjekt om dere kom på hvem denne landsmannen jeg snakker om er også!

Link to comment
Share on other sites

Skal fram til en Russisk legende som var stor på 90-tallet og begynnelsen av 2000 tallet.

Spilte sammen med en landsmann i flere år i spania for ett lag som sliter i liga adelante for øyeblikket, denne landsmannen var kaptein for dette laget i en årrekke.

Avsluttet karrieren i ett forsåvidt nyopprykket lag i La liga,dette laget spilte han først for også når han forlot hjemlandet.

Spilte for landslaget i 11 år.

La opp i 2005.

Det hadde vært kjekt om dere kom på hvem denne landsmannen jeg snakker om er også!

 

Viktor Onopko?

Link to comment
Share on other sites

Skal fram til en Russisk legende som var stor på 90-tallet og begynnelsen av 2000 tallet.

Spilte sammen med en landsmann i flere år i spania for ett lag som sliter i liga adelante for øyeblikket, denne landsmannen var kaptein for dette laget i en årrekke.

Avsluttet karrieren i ett forsåvidt nyopprykket lag i La liga,dette laget spilte han først for også når han forlot hjemlandet.

Spilte for landslaget i 11 år.

La opp i 2005.

Det hadde vært kjekt om dere kom på hvem denne landsmannen jeg snakker om er også!

Valery Karpin. Landsmannen er Alexandr Mostovoi. Spillte sammen på Celta Vigo. Karpin startet og sluttet karrieren i Real Sociedad

Link to comment
Share on other sites

Prøver med denne jeg da:

 

Forsvarsspiller i Segunda División, som tidligere har spilt i toppdivisjonen i England, Spania og Frankrike. Spilt 98 kamper for sin engelske klubb (63 seriekamper), før han gikk til Spania. I sin første spanske klubb spilte han blant annet sammen med en landsmann og lagkamerat fra sin engelske klubb. Til tross for 63 kamper i PL, 179 kamper i ligue 1 og 46 i La liga har han aldri fått en landskamp...

 

Kilde for statistikk; Wikipedia

Link to comment
Share on other sites

Prøver med denne jeg da:

 

Forsvarsspiller i Segunda División, som tidligere har spilt i toppdivisjonen i England, Spania og Frankrike. Spilt 98 kamper for sin engelske klubb (63 seriekamper), før han gikk til Spania. I sin første spanske klubb spilte han blant annet sammen med en landsmann og lagkamerat fra sin engelske klubb. Til tross for 63 kamper i PL, 179 kamper i ligue 1 og 46 i La liga har han aldri fått en landskamp...

 

Kilde for statistikk; Wikipedia

 

easy, Pascal Cygan

Link to comment
Share on other sites

Det at han vant CL og noen år senere gikk til en klubb i England hvor han aldri scoret på 6 sesonger, kunne passet på Albert Ferrer, hadde det ikke vært for at han kun spilte i Chelsea.

Kan ikke fatte hvem andre det kan være, men da må du ha gjort en feil...

Jeg har tatt utgangspunkt i at spilleren spilte finalen året laget hans vant CL...

Link to comment
Share on other sites

Det at han vant CL og noen år senere gikk til en klubb i England hvor han aldri scoret på 6 sesonger, kunne passet på Albert Ferrer, hadde det ikke vært for at han kun spilte i Chelsea.

Kan ikke fatte hvem andre det kan være, men da må du ha gjort en feil...

Jeg har tatt utgangspunkt i at spilleren spilte finalen året laget hans vant CL...

 

Skal ikke være noen feil her ..Til hjelp kan det være att laget han vant Champions Leauge med er fra samme nasjon som han! Han har 21 landskamper og avsluttet karrieren i en klubb som er i Championship for øyeblikket! Grunnen til att jeg kom på denne fyren er att jeg spiller Fm11 med Southampton for øyeblikket der han er min assistent-manager :)

Link to comment
Share on other sites

Skal ikke være noen feil her ..Til hjelp kan det være att laget han vant Champions Leauge med er fra samme nasjon som han! Han har 21 landskamper og avsluttet karrieren i en klubb som er i Championship for øyeblikket! Grunnen til att jeg kom på denne fyren er att jeg spiller Fm11 med Southampton for øyeblikket der han er min assistent-manager :)

Men spilte han finalen hvor laget hans vant?

Link to comment
Share on other sites

Men spilte han finalen hvor laget hans vant?

 

Kan han umulig ha gjort, med mindre jeg har oversett noe..

Startet med å dra frem mulige klubber han har spilt for ut ifra at han har vært med å vinne CL:

Manchester United

FC Bayern München

Real Madrid CF

Juventus

Amsterdam

BV Borussia Dortmund

AFC Ajax

AC Milan

FC Barcelona

Olympique de Marseille

 

Det vil si at han må være:

Tysk

Spansk

Italiensk

Nederlandsk

Fransk

 

Antar videre at han må enten være keeper eller forsvarsspiller, ettersom han ikke scoret i løpet av 6 år...

 

Og etter det sa det stort sett stopp, men slenger opp Winston Bogarde og Mario Melchiot som forslag i visshet om at det er feil :P

Link to comment
Share on other sites

Kan han umulig ha gjort, med mindre jeg har oversett noe..

Startet med å dra frem mulige klubber han har spilt for ut ifra at han har vært med å vinne CL:

Manchester United

FC Bayern München

Real Madrid CF

Juventus

Amsterdam

BV Borussia Dortmund

AFC Ajax

AC Milan

FC Barcelona

Olympique de Marseille

 

Det vil si at han må være:

Tysk

Spansk

Italiensk

Nederlandsk

Fransk

 

Antar videre at han må enten være keeper eller forsvarsspiller, ettersom han ikke scoret i løpet av 6 år...

 

Og etter det sa det stort sett stopp, men slenger opp Winston Bogarde og Mario Melchiot som forslag i visshet om at det er feil :P

Bogarde har vel bare en klubb i England, mens Melchiot har flere år i en annen klubb.

Savner et svar fra Robinho14 på mitt spørsmål, og et hint

Link to comment
Share on other sites

Tror jeg har svaret: Steffen Freund!

 

21 landskamper for Tyskland

Vant Champions league med Dortmund i 96/97-sesongen

Spilte for spurvene i 5 sesonger og avsluttet karrieren i Leicester

Ingen mål for hverken Tottenham eller Leicester..

Er i likhet med Dortmund tysk :P

Link to comment
Share on other sites

Tror jeg har svaret: Steffen Freund!

 

21 landskamper for Tyskland

Vant Champions league med Dortmund i 96/97-sesongen

Spilte for spurvene i 5 sesonger og avsluttet karrieren i Leicester

Ingen mål for hverken Tottenham eller Leicester..

Er i likhet med Dortmund tysk :)

 

 

Korrekt!!!!!!! Var ikke meninga å gjøre den så vanskelig folkens :P Kom med en nøtt du da Skopling!

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil frem til en spiller med følgende karakteristika:

 

- Spilt 4 sesonger i PL fordelt på 2 klubber

- Disse to klubbene sliter i dag i bunnen av Championship

- Har vært i kvartfinalen i CL

- Har blitt seriemester i hjemlandet 4 ganger fordelt på to klubber

- Har mottatt Kniksenprisen

 

Da bør det gå greit B)

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil frem til en spiller med følgende karakteristika:

 

- Spilt 4 sesonger i PL fordelt på 2 klubber

- Disse to klubbene sliter i dag i bunnen av Championship

- Har vært i kvartfinalen i CL

- Har blitt seriemester i hjemlandet 4 ganger fordelt på to klubber

- Har mottatt Kniksenprisen

 

Da bør det gå greit B)

 

Trond Egil Soltvedt

 

 

Hverken Sheff Wed eller Southampton sliter i Championship

 

men, kanskje allikevel? :P

Link to comment
Share on other sites

Trond Egil Soltvedt

Hverken Sheff Wed eller Southampton sliter i Championship

 

men, kanskje allikevel? :P

 

Helt rikitg med Soltvedt og jeg har selvsagt surret det til med den påstanden vedrørende disse lagene!

Imponerende likevel å finne riktig spiller B)

 

Din tur :P

 

Hvilke andre lag enn Rosenborg har Trond Egil Soltvedt vunnet serien i Norge med? Var han med på Vikinglaget som vant i 91?

 

Han har vunnet med Viking ja ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...