Jump to content

Beskriv en spiller!!


T.Rosicky

Recommended Posts

Tidligere Arsenalspiller, gikk så til Brentford. Var et ganske lovende talent da han var i Arsenal. Fikk mye av sin karriere ødelagt pga en kneskade. Fra Europa.

 

Ganske lett...

Olafur Skulason, og hvis det er riktig så var det alt annet enn lett! :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.1k
  • Created
  • Last Reply

Olafur Skulason, og hvis det er riktig så var det alt annet enn lett! :)

 

Haha, vel vel! Det er iallfall helt korrekt!

 

@RAVENGHOST: Min feil, ordla meg litt feil der. Burde ha stått "har fått", men Skulason er nå iallfall riktig, Castor!

Link to comment
Share on other sites

Niet. Hadde QPR kunstgress? Kan ikke huske det

 

During the summer of 1981 an artificial pitch of Omniturf was installed at Loftus Road, the first such surface to be used in British professional football. It was removed in April 1988 because of football legislation and replaced with grass.

Link to comment
Share on other sites

Mal Donaghy, Luton Town.

Dette er mannen jeg tenkte på ja :huh:

 

During the summer of 1981 an artificial pitch of Omniturf was installed at Loftus Road, the first such surface to be used in British professional football. It was removed in April 1988 because of football legislation and replaced with grass.

Ok, var ikke klar over det. Luton hadde sin "plastic pitch" helt til -91

Link to comment
Share on other sites

;) knall!

 

Kameruner som fortsatt er aktiv. Har tidligere spilt i Frankrike, England og Qatar. Er nå aktiv et sted i Europa. Var sett på som den som skulle ta over for en meget kjent kaptein i England for noen år siden, men maktet aldri dette, og ble senere solgt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...