Jump to content

Sheikh Mohammed vil kjøpe Arsenal


Pål

Recommended Posts

Nei Nei og atter nei!!!!

hvorfor i all verden skal vi selgi sjela vår til en sjeik som for all del kan sprenge hele Emirates i lufta..

 

 

Peter Hill Wood og David Dean er verdens beste styreformenn!!!! :P

 

Ingen jalla sjeik skal få ødelegge for oss!

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke pengene vi ikke vil ha. Det er måten vi får dem på. Allikevel trodde jeg det skulle bli en blanding av jubelbrus og angst her inne, men det ser ut som om sistnevnte har tatt overtaket. Selv vet jeg ikke helt hva jeg skal si. Det kan jo fort "ødelegge" klubben, men hvis det bare betyr at vi generelt sett har mer penger i kassa, og ikke går helt bananas på markedet ved påfølgende overgangsvindu, så er vel ikke dette så helt galt?

Link to comment
Share on other sites

Slik som det er i Liverpool eiger David Moores 51% av klubben. Der en evt kjøper av Moores sine aksjer sitter med full styring over klubben. Slik er det ikke i Arsenal, vi er eigd av mange, di fleste sitter i styret. Den største aksjeholderen i Arsenal er direktør Daniel Fizman som eiger 25.2%, Direktør Nina Bracewell-Smith med sine 15.9%, Vice-Chairman David Dein med sine 14.6%, Direktør Richard Carr med sine 4.4%, Chairman Peter-Hill Wood med under 1%. Det vil si at folka i styret eiger ca 60% av klubben. Så det skal en del til for å kunne overtale vårt flotte styret til å selge aksjene sine. Så jeg personlig er ikke beskymret over dette utsagnet :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Skumle rykter det her, men foreløpig virker det som om det er ganske løse rykter. Tviler sterkt på at det kommer til å skje med det første i og med at Fiszman og Dein sitter på til sammen 40% av aksjene, og har vle uttalt at de ikke ønsker å selge seg ut.

 

For the record, så betyr ikke et oppkjøp det samme som å ende opp som Chelski. Er langt fra sikkert det vil ha noen stor betydning på klubben i det hele tatt...

Link to comment
Share on other sites

Nei, nå får det være nok connection med emirater og Dubai.

Nå har de Emirates fått stadionnavnet og er hovedsponsor.

Da får sjeikene jaggu holde seg unna styrerommet og aksjene.

 

Såklart frister det for aksjeeierne å få sprøytet inn £450 mill. i klubben og på en må "slette" gjelda, men det betyr jo også å selge sjela og styringen i klubben.

Tendensen er tydeligvis sånn i Premier League nå og pr. i dag er jeg ikke bekymret, men penga styrer mye av fotballen i dag.

En takeover-deal kan nok skje en gang i fremtiden, men la oss for all del ikke tro det havner å hendene på en sjeik eller to :blink:

 

Forøvrig så han fyren på bildet ut som en surpomp med skumle hensikter :blink:

Link to comment
Share on other sites

Skjønner Chelsea solgte seg for de var så dønka i gjeld, de ville gått konk!!!!

 

Faktisk syns jeg at det har gått bra med Chelsea, veldig overaska at ikke russer har gått lei.

 

Men rart at Man Utd solgte seg til en Amrikaner, når man tenker på de er på toppen når det gjelder inntekt.

 

Så aldri si aldri til at Arsenal kan bli kjøpt opp?

 

For 450 mill? for han neppe full styring i klubben, da må han nok by 10 dobbel :blink:

Link to comment
Share on other sites

I den artikkelen som Kizzan hadde sto det at han var imponert over Arsenal fine spill.

Da kan han holde seg vekke!!!!

Arsenals spill blir garantert forandret hvis han skal overta!!!

 

Og nei!! Aldri om jeg ville hatt verdens femte rikeste mann i klubben!!!

Da blir det ikke sportslig lenger, da blir det bare pengene som gjør klubben god!

Helt sikkert kke mer gode talenter som Denilson osv...

 

 

Forresten sikkert en venn av Osama bin Laden :blink:

Link to comment
Share on other sites

Seriøst mine herrer og fjortiser; tror dere på ALT som står i tabloidpressen?

 

Likte SÆRDELES godt avslutningen på artikkelen i The People:

 

"A source close to the Gunners board said: "There has been a series of talks about the future of the club and how they need to plan carefully.

 

"Investment is the key to that. The stadium and the team is in place but there have to be safeguards to ensure the club can compete with Chelsea, Manchester United and Liverpool."

 

Når denne typen aviser benytter ordlyd som "A source close to the Gunners board", da er de på usedvanlig tynn is.

Link to comment
Share on other sites

I den artikkelen som Kizzan hadde sto det at han var imponert over Arsenal fine spill.

Da kan han holde seg vekke!!!!

Arsenals spill blir garantert forandret hvis han skal overta!!!

 

Og nei!! Aldri om jeg ville hatt verdens femte rikeste mann i klubben!!!

Da blir det ikke sportslig lenger, da blir det bare pengene som gjør klubben god!

Helt sikkert kke mer gode talenter som Denilson osv...

 

Enig og vedtatt! IKKE SELG!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...