Jump to content

Arsenal.com


ben lakris

Recommended Posts

Når jeg går inn på den offisielle siden kommer et utypisk bilde opp. Og jeg kommer ikke videre. Er det bare jeg som har det sånn? Og vet noen hvorfor det er sånn?

Hva mener du med utypisk bilde? Jeg har også problemer av og til.. Med sånn fucka skrift :S 2 sec, så skal jeg se om det skjer nå også!

Link to comment
Share on other sites

Det kommer opp på denne måten. Hvit bakgrunn og alt til venstre ramset etter hverandre som under. Også arsenalmerke og alt annet plassert under hverandre til venstre i skjermbildet.

 

HomeNews

News Headlines

News Archive

Injury News

Reserves News

Ladies News

Junior Gunners News

TV Online News

Manager's Email

Newsletter

Mobile News Alerts

Fixtures

Fixtures & Reports

League Table

Tickets

Reserves Fixtures

Youth Fixtures

Ladies Fixtures

Ladies Reserves

Ladies C of E

Fixture Alerts

Betting

Tickets

Ticket Info

Membership

Matchday Hospitality

Conf. & Banqueting

Travel Club

Getting to Emirates

Fixture Alerts

Mobile Tickets Alerts

Link to comment
Share on other sites

Mange ganger når jeg går inn er alt med mini-skrift som jeg ikke greier å lese <_< Irriterende... Noen som vet hvordan jeg fixer det?

... hold inn CTRL og trykk + for å få det større! CTRL og trykk - (bindestrek/minus) for å få mindre :)

Det gikk ikke :( Men takk uansett ;)

Link to comment
Share on other sites

Mange ganger når jeg går inn er alt med mini-skrift som jeg ikke greier å lese <_< Irriterende... Noen som vet hvordan jeg fixer det?

... hold inn CTRL og trykk + for å få det større! CTRL og trykk - (bindestrek/minus) for å få mindre :)

Det gikk ikke :( Men takk uansett ;)

Merklig, det fungerer alltid hos meg :S Sorry, da vet jeg ikke! ;)

Link to comment
Share on other sites

Mange ganger når jeg går inn er alt med mini-skrift som jeg ikke greier å lese <_< Irriterende... Noen som vet hvordan jeg fixer det?

... hold inn CTRL og trykk + for å få det større! CTRL og trykk - (bindestrek/minus) for å få mindre :)

Det gikk ikke ;) Men takk uansett ;)

Merklig, det fungerer alltid hos meg :S Sorry, da vet jeg ikke! ;)

Det gikk på denne pcen der jeg har Firefox :( Kanskje det har noe med det å gjøre, for på den andre har jeg Internet Explorer.

Link to comment
Share on other sites

Det som er mitt problem er at jeg uansett kommer inn på følgende side

http://www.arsenal.com/index.asp

Vet noen av dere hvorfor og hva jeg eventuelt kan gjøre.

Alt er ramset opp under hverandre til venstre i skjermbilde og alt er på hvit bakgrunn. Akkurat som om åpningssiden er delt og alt plassert under hverandre. Kjedelig så om noen kan gi meg et tips er jeg glad.

Link to comment
Share on other sites

Det som er mitt problem er at jeg uansett kommer inn på følgende side

http://www.arsenal.com/index.asp

Vet noen av dere hvorfor og hva jeg eventuelt kan gjøre.

Alt er ramset opp under hverandre til venstre i skjermbilde og alt er på hvit bakgrunn. Akkurat som om åpningssiden er delt og alt plassert under hverandre. Kjedelig så om noen kan gi meg et tips er jeg glad.

Når jeg går inn på den linken er alt som normalt for meg. Hvilken nettleser er det du bruker? Hvis du bruker IE, kan du jo prøve å bruke Mozilla Firefox istedenfor, eller omvendt, dersom du allerede bruker MF.

 

Det er mitt forslag. Bytt nettleser.

Link to comment
Share on other sites

Ja, enig med Imers. Jeg hadde Internett Explorer. Da var det noe som var gale at det klikket når jeg kom på visse sider å slike ting. Jeg bytta til Opera, og nå er alt godt og ingenting klikker.

 

 

 

Godt råd Imers :blink:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...