ben lakris Posted January 26, 2007 Report Share Posted January 26, 2007 Når jeg går inn på den offisielle siden kommer et utypisk bilde opp. Og jeg kommer ikke videre. Er det bare jeg som har det sånn? Og vet noen hvorfor det er sånn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted January 26, 2007 Report Share Posted January 26, 2007 Jeg kommer rett inn jeg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted January 26, 2007 Report Share Posted January 26, 2007 Når jeg går inn på den offisielle siden kommer et utypisk bilde opp. Og jeg kommer ikke videre. Er det bare jeg som har det sånn? Og vet noen hvorfor det er sånn? Hva mener du med utypisk bilde? Jeg har også problemer av og til.. Med sånn fucka skrift :S 2 sec, så skal jeg se om det skjer nå også! Link to comment Share on other sites More sharing options...
henry#14 Posted January 26, 2007 Report Share Posted January 26, 2007 Det pleier som regel og gå bra hos meg Bare en gang det har komt opp noe annet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emirates89 Posted January 26, 2007 Report Share Posted January 26, 2007 Noenganger, kommer det opp en side med et bilde der du kan gå til Arsenal TV, men under bildet står det en link. Procced to Arsenal.com. Men det er ikke ofte denne er der. Veit ikke om dette var problemet ditt, men er det eneste jeg kommer på! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted January 26, 2007 Report Share Posted January 26, 2007 Mange ganger når jeg går inn er alt med mini-skrift som jeg ikke greier å lese Irriterende... Noen som vet hvordan jeg fixer det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben lakris Posted January 26, 2007 Author Report Share Posted January 26, 2007 Det kommer opp på denne måten. Hvit bakgrunn og alt til venstre ramset etter hverandre som under. Også arsenalmerke og alt annet plassert under hverandre til venstre i skjermbildet. HomeNews News Headlines News Archive Injury News Reserves News Ladies News Junior Gunners News TV Online News Manager's Email Newsletter Mobile News Alerts Fixtures Fixtures & Reports League Table Tickets Reserves Fixtures Youth Fixtures Ladies Fixtures Ladies Reserves Ladies C of E Fixture Alerts Betting Tickets Ticket Info Membership Matchday Hospitality Conf. & Banqueting Travel Club Getting to Emirates Fixture Alerts Mobile Tickets Alerts Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted January 26, 2007 Report Share Posted January 26, 2007 Mange ganger når jeg går inn er alt med mini-skrift som jeg ikke greier å lese Irriterende... Noen som vet hvordan jeg fixer det? ... hold inn CTRL og trykk + for å få det større! CTRL og trykk - (bindestrek/minus) for å få mindre Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted January 27, 2007 Report Share Posted January 27, 2007 Mange ganger når jeg går inn er alt med mini-skrift som jeg ikke greier å lese Irriterende... Noen som vet hvordan jeg fixer det? ... hold inn CTRL og trykk + for å få det større! CTRL og trykk - (bindestrek/minus) for å få mindre Det gikk ikke Men takk uansett Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted January 27, 2007 Report Share Posted January 27, 2007 Mange ganger når jeg går inn er alt med mini-skrift som jeg ikke greier å lese Irriterende... Noen som vet hvordan jeg fixer det? ... hold inn CTRL og trykk + for å få det større! CTRL og trykk - (bindestrek/minus) for å få mindre Det gikk ikke Men takk uansett Merklig, det fungerer alltid hos meg :S Sorry, da vet jeg ikke! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted January 27, 2007 Report Share Posted January 27, 2007 Mange ganger når jeg går inn er alt med mini-skrift som jeg ikke greier å lese Irriterende... Noen som vet hvordan jeg fixer det? ... hold inn CTRL og trykk + for å få det større! CTRL og trykk - (bindestrek/minus) for å få mindre Det gikk ikke Men takk uansett Merklig, det fungerer alltid hos meg :S Sorry, da vet jeg ikke! Det gikk på denne pcen der jeg har Firefox Kanskje det har noe med det å gjøre, for på den andre har jeg Internet Explorer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted January 27, 2007 Report Share Posted January 27, 2007 Mange ganger når jeg går inn er alt med mini-skrift som jeg ikke greier å lese Irriterende... Noen som vet hvordan jeg fixer det? Du går på Vis -> Tekstørrelse -> Mellomstor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted January 27, 2007 Report Share Posted January 27, 2007 Mange ganger når jeg går inn er alt med mini-skrift som jeg ikke greier å lese Irriterende... Noen som vet hvordan jeg fixer det? Du går på Vis -> Tekstørrelse -> Mellomstor! Tusen takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Henry Posted January 27, 2007 Report Share Posted January 27, 2007 Det går hos meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben lakris Posted January 28, 2007 Author Report Share Posted January 28, 2007 Det som er mitt problem er at jeg uansett kommer inn på følgende side http://www.arsenal.com/index.asp Vet noen av dere hvorfor og hva jeg eventuelt kan gjøre. Alt er ramset opp under hverandre til venstre i skjermbilde og alt er på hvit bakgrunn. Akkurat som om åpningssiden er delt og alt plassert under hverandre. Kjedelig så om noen kan gi meg et tips er jeg glad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted January 28, 2007 Report Share Posted January 28, 2007 Det som er mitt problem er at jeg uansett kommer inn på følgende side http://www.arsenal.com/index.asp Vet noen av dere hvorfor og hva jeg eventuelt kan gjøre. Alt er ramset opp under hverandre til venstre i skjermbilde og alt er på hvit bakgrunn. Akkurat som om åpningssiden er delt og alt plassert under hverandre. Kjedelig så om noen kan gi meg et tips er jeg glad. Når jeg går inn på den linken er alt som normalt for meg. Hvilken nettleser er det du bruker? Hvis du bruker IE, kan du jo prøve å bruke Mozilla Firefox istedenfor, eller omvendt, dersom du allerede bruker MF. Det er mitt forslag. Bytt nettleser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birger Posted January 28, 2007 Report Share Posted January 28, 2007 Ja, enig med Imers. Jeg hadde Internett Explorer. Da var det noe som var gale at det klikket når jeg kom på visse sider å slike ting. Jeg bytta til Opera, og nå er alt godt og ingenting klikker. Godt råd Imers Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben lakris Posted January 28, 2007 Author Report Share Posted January 28, 2007 Takk for forslag begge to. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted January 29, 2007 Report Share Posted January 29, 2007 Jeg har sånn problem når jeg skal åpne fotball/sport sider innpå dagbladet.no Da står det bare fullført ned men viser ikke artikkelen, bare helt blankt. Er det noen smarte huer som kan hjelpe meg med dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.