Internettansvarlig Posted January 7, 2007 Report Share Posted January 7, 2007 Hei. Det er nå gjort en endring som gjør at antall poster per bruker ikke er synlig i listen der postene vises. Dette for å minske fokus på antall poster. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted January 7, 2007 Report Share Posted January 7, 2007 Bra at dette blir gjort! Begynte imo å bli et stort problem dette her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birger Posted January 7, 2007 Report Share Posted January 7, 2007 Bra! Fordi det var sikert mange som bare konsentrert seg om dette! Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted January 7, 2007 Report Share Posted January 7, 2007 Kjempe dette, men det går jo ann å se counten sim på Overall top posters.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted January 7, 2007 Report Share Posted January 7, 2007 Kjempe dette, men det går jo ann å se counten sim på Overall top posters.... Blir langt fra like åpenlyst som det var før, nå da... Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted January 7, 2007 Report Share Posted January 7, 2007 Dette er en kjempeendring.. Bra at det enedelig gjøres noe med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted January 7, 2007 Report Share Posted January 7, 2007 Kjempe dette, men det går jo ann å se counten sim på Overall top posters.... Blir langt fra like åpenlyst som det var før, nå da... Sant nok! Jeg tror dette vil hjelpe forumet med å ikke få alt for mange tulleposter, det med å fjerne post counten under navnet/nicket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted January 7, 2007 Report Share Posted January 7, 2007 Hei. Det er nå gjort en endring som gjør at antall poster per bruker ikke er synlig i listen der postene vises. Dette for å minske fokus på antall poster. Helsikke òg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted January 7, 2007 Report Share Posted January 7, 2007 Synes dette var en bra endring. Dette hjelper nok forumet til å bli enda bedre etter min mening Link to comment Share on other sites More sharing options...
afc1886 Posted January 7, 2007 Report Share Posted January 7, 2007 ein bra endring Link to comment Share on other sites More sharing options...
Northbank1886 Posted January 7, 2007 Report Share Posted January 7, 2007 Når trer dette i kraft? Støtter endringen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted January 7, 2007 Report Share Posted January 7, 2007 Det har allerede tredd i kraft Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal the best Posted January 7, 2007 Report Share Posted January 7, 2007 Mange som sikkert bare ser på den, å begynner å si mye rart bare for at den skal abre høy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emirates89 Posted January 7, 2007 Report Share Posted January 7, 2007 dette var bra, tror det var veldig mye fokus på de som var helt nye(inkluderer ikke meg selv) om å komme seg oppover og få mange poster Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted January 7, 2007 Report Share Posted January 7, 2007 For at det VIRKELIG skal fungere, og målet om å unngå "hunt for the highest amount of messages, må man vel kutte ut det med "seniorspiller", "manager", "juniorspiller", "skopusser" osv. Hvis ikke vil jo de som prøver å få mest mulig poster fortsatt ha noe mål å nå... Dette er kanskje synd for de som er av de høyeste rangene, men hvis man skal nå det som angivelig er målet med denne endringen må man gjøre endringen 100%, ikke 50% som det er nå... Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted January 8, 2007 Report Share Posted January 8, 2007 Det er jo egentlig ikke synd for de som har høyeste rang. For den rette måten å skaffe seg respekt på er jo ikke hva slag ord eller hvor mange prikker det er på siden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Internettansvarlig Posted January 8, 2007 Author Report Share Posted January 8, 2007 For at det VIRKELIG skal fungere, og målet om å unngå "hunt for the highest amount of messages, må man vel kutte ut det med "seniorspiller", "manager", "juniorspiller", "skopusser" osv. Hvis ikke vil jo de som prøver å få mest mulig poster fortsatt ha noe mål å nå... Dette er kanskje synd for de som er av de høyeste rangene, men hvis man skal nå det som angivelig er målet med denne endringen må man gjøre endringen 100%, ikke 50% som det er nå... Dette kommer til å bli skjult etterhvert dersom trenden fortsetter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted January 8, 2007 Report Share Posted January 8, 2007 For at det VIRKELIG skal fungere, og målet om å unngå "hunt for the highest amount of messages, må man vel kutte ut det med "seniorspiller", "manager", "juniorspiller", "skopusser" osv. Hvis ikke vil jo de som prøver å få mest mulig poster fortsatt ha noe mål å nå... Dette er kanskje synd for de som er av de høyeste rangene, men hvis man skal nå det som angivelig er målet med denne endringen må man gjøre endringen 100%, ikke 50% som det er nå... Til dels enig, men jeg mener også det an være greit for de nye å se hvem som faktisk er erfarne debattanter som kan gå foran med et godt eksempel. Ellers er det vel også opp til oss moderatorer å f.eks. sperre brukere midlertidig, dersom de forsøpler forumet med mange håpløse innlegg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atald Posted January 8, 2007 Report Share Posted January 8, 2007 Strålende tiltak. Fra erfaringer på andre forum må også rangerigene vekk, eller brukere blir utestengt, om problemet skal løses. Håper dog dette ikke vil bli nødvendig her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted January 8, 2007 Report Share Posted January 8, 2007 Bra tiltak!! Og en ting jeg vil si, er at alle må begynne og bruke PM mye mer enn det folk gjør (utifra det jeg leser på forumet der to snakker sammen, if you get it!?). Dette gjelder også meg selv, så det er sagt. Mye dritt å lese hvis du ikke har sett en kamp, og skal lese kommentarer til kampen etc. SÅ leser du alt for mange diskusjoner som kun gjelder to personer f.eks.. Skjønner dere meg? (PS. Svar med PM)... Kødda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted January 10, 2007 Report Share Posted January 10, 2007 Det går fortsatt an å se hvor mange poster man har. Dersom man trykker på nicket til en annen eller seg selv, så kan man fortsatt se "total comulative posts" e.l. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atald Posted January 10, 2007 Report Share Posted January 10, 2007 Men det synes ikke umiddelbart hvor mange poster man har, og det er vel heller få som gidder å trykke seg inn på profilen til alle posterene. Dermed mister man den umiddelbare brife-effekten enkelte synes å ha ment høy post-count er. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Northbank1886 Posted January 10, 2007 Report Share Posted January 10, 2007 Jeg ser umidelbart mange poster alle her har.. Hvis jeg ikke har misforstått helt? Det er snakk om antall posts som står under nicket?? For det står på alle her.. Kanskje det har noe med at jeg bruker opera? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted January 11, 2007 Report Share Posted January 11, 2007 Jeg ser umidelbart mange poster alle her har.. Hvis jeg ikke har misforstått helt? Det er snakk om antall posts som står under nicket?? For det står på alle her.. Kanskje det har noe med at jeg bruker opera? Hvor mange poster har jeg da? Jeg kan nemlig ikke se dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Northbank1886 Posted January 11, 2007 Report Share Posted January 11, 2007 Jeg ser umidelbart mange poster alle her har.. Hvis jeg ikke har misforstått helt? Det er snakk om antall posts som står under nicket?? For det står på alle her.. Kanskje det har noe med at jeg bruker opera? Hvor mange poster har jeg da? Jeg kan nemlig ikke se dem. 659 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.