Jump to content

Endringer på forumet.


Internettansvarlig

Recommended Posts

Kjempe dette, men det går jo ann å se counten sim på Overall top posters....

 

Blir langt fra like åpenlyst som det var før, nå da...

Sant nok!

 

 

Jeg tror dette vil hjelpe forumet med å ikke få alt for mange tulleposter, det med å fjerne post counten under navnet/nicket.

Link to comment
Share on other sites

For at det VIRKELIG skal fungere, og målet om å unngå "hunt for the highest amount of messages, må man vel kutte ut det med "seniorspiller", "manager", "juniorspiller", "skopusser" osv. Hvis ikke vil jo de som prøver å få mest mulig poster fortsatt ha noe mål å nå...

Dette er kanskje synd for de som er av de høyeste rangene, men hvis man skal nå det som angivelig er målet med denne endringen må man gjøre endringen 100%, ikke 50% som det er nå...

Link to comment
Share on other sites

For at det VIRKELIG skal fungere, og målet om å unngå "hunt for the highest amount of messages, må man vel kutte ut det med "seniorspiller", "manager", "juniorspiller", "skopusser" osv. Hvis ikke vil jo de som prøver å få mest mulig poster fortsatt ha noe mål å nå...

Dette er kanskje synd for de som er av de høyeste rangene, men hvis man skal nå det som angivelig er målet med denne endringen må man gjøre endringen 100%, ikke 50% som det er nå...

 

Dette kommer til å bli skjult etterhvert dersom trenden fortsetter.

Link to comment
Share on other sites

For at det VIRKELIG skal fungere, og målet om å unngå "hunt for the highest amount of messages, må man vel kutte ut det med "seniorspiller", "manager", "juniorspiller", "skopusser" osv. Hvis ikke vil jo de som prøver å få mest mulig poster fortsatt ha noe mål å nå...

Dette er kanskje synd for de som er av de høyeste rangene, men hvis man skal nå det som angivelig er målet med denne endringen må man gjøre endringen 100%, ikke 50% som det er nå...

 

Til dels enig, men jeg mener også det an være greit for de nye å se hvem som faktisk er erfarne debattanter som kan gå foran med et godt eksempel. Ellers er det vel også opp til oss moderatorer å f.eks. sperre brukere midlertidig, dersom de forsøpler forumet med mange håpløse innlegg.

Link to comment
Share on other sites

Bra tiltak!!

 

Og en ting jeg vil si, er at alle må begynne og bruke PM mye mer enn det folk gjør (utifra det jeg leser på forumet der to snakker sammen, if you get it!?). Dette gjelder også meg selv, så det er sagt. Mye dritt å lese hvis du ikke har sett en kamp, og skal lese kommentarer til kampen etc. SÅ leser du alt for mange diskusjoner som kun gjelder to personer f.eks.. Skjønner dere meg? (PS. Svar med PM)... Kødda :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser umidelbart mange poster alle her har.. Hvis jeg ikke har misforstått helt? Det er snakk om antall posts som står under nicket?? For det står på alle her.. Kanskje det har noe med at jeg bruker opera?

Hvor mange poster har jeg da? Jeg kan nemlig ikke se dem.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...