Jump to content

2006.12.30 Sheff Utd B


Imerslundinho

Recommended Posts

SHEFF UTD - ARSENAL

30. Desember kl. 18:15

 

TV-Kanaler:

channel_2_h10_06.gif

 

Streams:

www.Myp2p.eu

www.Freesoccer.us

Forumets stream-tråd

 

Før avspark:

Nok en 3-poenger forventes av gutta! Virket som vi trodde Watford skulle bli lett match i forrige serierunde, men der fikk vi en liten pekepinn, og vi får håpe gutta ikke tar like lett på denne kampen. Mange lag har gått fra Bramall Lane med full pott og vi får håpe karene våres gjør det samme. Blir veldig spennende å følge dette oppgjøret. Romjula blir ikke den samme uten 9 av 9 poeng!

 

Annet:

Ute etter klipp fra kampen? Sjekk Arsenalclips.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 192
  • Created
  • Last Reply

Med dette laget blir det 3-1 seier. Sheffield scorer først, men Gilberto scorer ca. 5 min etterpå. Vi sliter lenge med å score, så Wenger putter Hleb og Fabregas innpå og da får vi fart i laget. Fabregas og RvP scorer de to siste.

 

Mitt lag:

 

Lehmann

 

Ebouè, Tourè, Senderos, Clichy

 

RvP, Gilberto, Flamini, Fabregas, Ljungberg

 

Baptista

 

EDIT: tok adebayor ut og bytta han med Baptista

Link to comment
Share on other sites

Synd at Adebayor ikkje blir klar til denne kampen. Eg fryktar at Wenger då kjem til å stille med 4-5-1. Viss han i tillegg kviler eit par nøkkelspelerar, kjem det til å bli tøft for oss på Bramall Lane.

 

Tipper denne ender 1-1. Wenger kviler Fabregas og me ligger under til pause. I pausen byttes Fabregas inn og me redder | poeng.

Link to comment
Share on other sites

På tide å la Baptista få prøve seg på topp da.

Tror han kan gjøre det bra der, men likevel synd at Adebayor er skadet nå som han har vist god form..

han legger ned en enorm arbeidsinnsats i løpet av en kamp..

Link to comment
Share on other sites

Tipper Wenger sender ut disse 11:

 

Lehmann

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

Hleb - Flamini - Gilberto - Cesc - Rosicky

Van Persie

 

 

Håper å få se Lauren, Walcott og Baptista også, men tviler på at noen starter. Isåfall Walcott inn for Hleb og Baptista inn sammen med Van Persie på topp istedet for 4-5-1.

Link to comment
Share on other sites

Warnock in Gunners admission

 

Warnock vurderer å stille med et reservepreget lag mot Arsenal, og heller satse mot kampen mot Middlesbrough førstedag. Hadde ikke vært meg i mot!

Link to comment
Share on other sites

Warnock in Gunners admission

 

Warnock vurderer å stille med et reservepreget lag mot Arsenal, og heller satse mot kampen mot Middlesbrough førstedag. Hadde ikke vært meg i mot!

 

Tviler sterkt på noe reservetpreget lag. Dei er hjemme, og det er i PL der alle kan ta poeng fra alle.

Så trur bare det er noe viss vas fra Warnock si side.

Link to comment
Share on other sites

Tipper vi kjører med følgende lag;

Lehmann

Hoyte, Toure, Djourou, Clichy

Hleb, Fabregas, Gilberto, Rosicky,

Baptista, van Persie

 

Tror nok Sheff Utd kommer til å stille med et solid lag og gi oss ordentlig kamp samme hva. Viktig at vi får med oss tre poeng i denne kampen også!

Link to comment
Share on other sites

Ja er det en kamp Baptista starter så er det denne her, er ganske så sikker siden Henry og Adebayor er ute til denne kampen..Djourou er vel litt tvilsom men starter nok denne kampen så eg tipper dette laget.

 

Lehmann

Lauren, Toure, Djourou, Clichy

Hleb, Cesc, Gilberto ©, Rosicky

Baptista, van Persie

 

muligens Walcott begynner istedenfor Hleb, men det gjenstår å se.

Link to comment
Share on other sites

Ja er det en kamp Baptista starter så er det denne her, er ganske så sikker siden Henry og Adebayor er ute til denne kampen..Djourou er vel litt tvilsom men starter nok denne kampen så eg tipper dette laget.

 

Lehmann

Lauren, Toure, Djourou, Clichy

Hleb, Cesc, Gilberto ©, Rosicky

Baptista, van Persie

 

muligens Walcott begynner istedenfor Hleb, men det gjenstår å se.

 

Tviler på at Lauren spiller denne kampen. Han har fått utrolig lite matchtrening og Wenger vil nok ikke risikere å bruke han i en fysisk tøff kamp som denne, han får sikkert 20 minutter hjemme mot Charlton.

Link to comment
Share on other sites

Dette kan fort bli en stor smell der 1-1 kan skje! Fullt mulig!

Tviler på at Baptista for en etterlengtet start på en kamp! Dessverre

 

Men jeg tror på at Wenger vinner 2-1 med dette laget:

 

Lehmann

Hoyte-Toure- Senderos/Djorou-Clichy

Hleb-Fabregas-Gilberto- Flamini- Rosicky

RvP

 

Tror RvP scorer begge målene! Og en ting, hvor lenge er Ade ute med skade? :)

Link to comment
Share on other sites

Eg trur me tar dette greit dersom Wenger ikkje roterer altfor mykje. Muligens kan Fabregas og/eller Hleb få kvile, men ikkje meir sidan Ade er skada også. Håper, som alltid, at me stiller i 4-4-2 formasjonen. Senderos imponerte såpass at han bør få starte fremfor ein småskada Djourou, som etter sist kamp å dømme treng ein pause:

 

Lehmann

 

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

 

Walcott - Flamster`n- Gilberto - Rosicky

 

Van Persie - Baptista

 

Benken: Almunia, Djourou, Fabregas, Hleb, Ali

Link to comment
Share on other sites

Eg trur me tar dette greit dersom Wenger ikkje roterer altfor mykje. Muligens kan Fabregas og/eller Hleb få kvile, men ikkje meir sidan Ade er skada også. Håper, som alltid, at me stiller i 4-4-2 formasjonen. Senderos imponerte såpass at han bør få starte fremfor ein småskada Djourou, som etter sist kamp å dømme treng ein pause:

 

Lehmann

 

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

 

Walcott - Flamster`n- Gilberto - Rosicky

 

Van Persie - Baptista

 

Benken: Almunia, Djourou, Fabregas, Hleb, Ali

 

Helt enig med ditt synspunkt på Senderos. Jeg syns han godt kan få spille framfor Djourou (ikke at Djourou har skuffa, men småskadet og trenger hvile), etter omgangen han fikk vise seg i sist kamp. Også enig i laget du nevner over :)

Link to comment
Share on other sites

I følge Sky Sports må vi klare oss uten:

 

Henry

Gallas

Ljungberg

Adebayor

Djourou

Eboue

Hleb

Walcott

Djourou, Hleb og Walcott er ikkje skada så vidt eg veit, og det står heller ingenting om det i den artikkelen der.

 

EDIT: Arsenal.com bekrefter nå at alle desse er ute. Blir spennande å sjå korleis laget blir då....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...