Jump to content

2006.12.30 Sheff Utd B


Imerslundinho

Recommended Posts

Eneste som fikk godkjent i dag er senderos!

Tre utrolig viktige poeng som forsvinner, da har vi nok en gang gitt i fra oss 3 plassen og fallt til en 5 plass!

 

Vi er vell det laget med det letteste progammet i juleperioden, og til og med der klarer vi ikke å få full pott.

Nå skal det jo sies at vi manglet meget mange spillere, men det gjorde også Sheffiel og de var det klart beste laget i denne kampen!

 

Aliadiere har nå fått sine to muligheter, og får neppe en til.

Må si jeg synes synd på han, begge sjansen han har hatt har arsenal spillt elendig.

 

Må bare si en gang til at jeg er meget skuffet å er rett å slett litt forbanna, men men sånn er fotball.

 

Arsenal kommer til å slå tilbake..!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 192
  • Created
  • Last Reply

Det som irriterer meg mest er at forsvaret sender enormt mange langpasninger i dag. INGEN av gangene vant vi ballen og fikk en sjanse av det. Ade hadde vært god i denne kampen, og det at Ali gjorde etter hvert en forferdelig kamp gjorde savnet enda større. Banen og dommeren må også ta sin del av skylda i dag, men laget skal likevel klare å skape mere enn det de gjorde. Det er lenge siden jeg har sett et Arsenal-lag som har slått så mye høyt og langt, og jeg har aldri sett dem tape så mange av de påfølgende duellene. Jeg er dypt skuffet over spillet i dag, men vi skjerpet i alle fall oss mye i andre omgang. Toure hevet seg og Senderos fortsatte der han slapp i første. Clichy startet omgangen bra, men gjorde noen rare ting litt senere. Hoyte skjerpet seg også, men ble byttet ut relativt tidlig. Fabregas som kommer inn tilføyer laget en vitaminsprøte de første minuttene, men utover det var det ikke noe særlig. Rosicky hever seg veldig i andre omgang. Gilberto gjør en grei andre omgang, mens Flamini var på det samme nivået som i første. RvP gjør en god kamp når man ser på hva han gjorde da han for en gangs skyld fikk ballen. Baptista viser at han kan drible, men sliter med touchet og blir overaskende mange ganger tatt fysisk. Ali gjør som tidligere nevnt er forferdelig kamp. Lehmann hadde ingenting å gjøre i andre omgang. Vår beste: Senderos!

Link to comment
Share on other sites

Spark ALiadiere langt ut av dette laget, han holder ikke tippeliganivå engang, han ødlegger jo ALT!!! spark ham over til spurs, for en utrolig dårlig spiller, tror han må være det værste som har ikledd seg min kjære trøye. og det er på nippet til at Wenger bør gå når han presterer og spille med han en HEL kamp, det hadde vært bedre og spilt med ti mann idag, han går jo bare i veien, trodde ikke mine øyne av hvor utrolig dårlig han var, og Flamini i tilegg, at to av de dårligste spillerne vi ha hatt får lov og fullføre en kamp samtidig er helt horribelt, ingen skal leve på gamløe bragder og hvis Wenger ikke ser hvor utrolig dårlig de to er så bør han vudere hva han skal gjøre, kun pga at de er franske!!! og Baptista er treg, og når det er dueller så vinner han aldri en, han ser sterk ut,men er jo svak!!!men jeg kommer ikke over at han sparer spillere som bør spille når så mange av de faste er ute.....JEG HATER ALIADIERE!!!! i hvertfall som fotballspiller i vårt lag...

 

Få Babtista vekk, vi vil ikke ha ham lenger. :D

Ali var ganske god og visste noen gode ferdigheter, men ellers helt rævva !

Dette er den verste romjulen ever

 

 

er du ikke riktig vel bevart gutten min???

 

Ali god???? hva skjer med deg at??

 

han er det værste som har hendt oss siden, jeg vet ikke hva, han ER det værste som har hendt oss...

Link to comment
Share on other sites

Spark ALiadiere langt ut av dette laget, han holder ikke tippeliganivå engang, han ødlegger jo ALT!!! spark ham over til spurs, for en utrolig dårlig spiller, tror han må være det værste som har ikledd seg min kjære trøye. og det er på nippet til at Wenger bør gå når han presterer og spille med han en HEL kamp, det hadde vært bedre og spilt med ti mann idag, han går jo bare i veien, trodde ikke mine øyne av hvor utrolig dårlig han var, og Flamini i tilegg, at to av de dårligste spillerne vi ha hatt får lov og fullføre en kamp samtidig er helt horribelt, ingen skal leve på gamløe bragder og hvis Wenger ikke ser hvor utrolig dårlig de to er så bør han vudere hva han skal gjøre, kun pga at de er franske!!! og Baptista er treg, og når det er dueller så vinner han aldri en, han ser sterk ut,men er jo svak!!!men jeg kommer ikke over at han sparer spillere som bør spille når så mange av de faste er ute.....JEG HATER ALIADIERE!!!! i hvertfall som fotballspiller i vårt lag...

 

Alidere var dårlig i dag, men han er ikke vandt til å spille PL kamper, det er ikke sikkert han blir noe god heller, MEN husk Adebayor, MANGE skrek: selg han! ok, han var dårlig i starten, men fy f**n og han har hevet seg. Han er nesten et angrep alene. Gi aladiere en sjanse :D

 

Nå blir jeg nok kritisert

Link to comment
Share on other sites

Aliadiere; Mer usynlig enn luft! Han bør selges så kvikt som mulig og helst akkurat i det sekundet vi er i 2007. Jeg gir samme faen om han drar til Manu, Chelsea, Burnley, Stoke, Real Madrid, Galterud eller hvor i verden han velger å finne seg en klubb, denne gutten burde sparkes fra Arsenal og jeg skjønner ikke hvordan Wenger kan ha beholdt denne gutten og i tillegg gitt ham lønn for å være så ubrukelig.

 

Så har vi Baptista da. Jeg er sikker på at en 2-åring fra Rio demper ballen og fyrer av ett skudd fortere enn ham. Og han har jo fler feilpassninger i denne kampen enn Gilberto noensinne har hatt tilsammen. Gutten er verdt 80 ganger så lite som Reyes, og skulle Wenger finne på å kjøpe Baptista, så begynner jeg å lure. Hadde funka bedre med SONG i dag og det sier litt. Det må nesten være pinlig for Reyes å bli byttet i en deal med denne spilleren, gud så dårlig han er. Jeg skjønner at han har vært skadet og slik, men spillere på såpass høyt nivå skal ha litt naturtalent i seg, og her så man kanskje nivået på en gjennomsnittlig sivil brasilianer som spiller bedriftsfotball. Jeg gir meg over, dårligere spiller har jeg ikke sett i Arsenal på lenge. (Eller Aliadiere er vel på samme nivå).

 

Det hadde jaggu vært bedre å stille med 9 menn i dag. Da hadde vi sluppet at disse to nevnte ødelag angrep etter angrep.

 

Så vil jeg stille ett spm til hele laget som spilte i dag; Hvorfor skyter dere ikke? Herregud det står en utespiller i mål, og vi har gode skuddfoter i både Rosicky, Fabregas, van Persie, Baptista (!). Rosicky, du kan jo nesten sende en suser i krysset fra egen 16 meter, det er ingen som dreper deg om du prøver å skyte litt oftere.

 

Sorry, dette var den delen av innlegget hvor jeg var utrolig frustrert, får satse på å roe litt ned.

 

Vi kan skylde på at vi hadde mange skader i dag og banen var jo kanskje ikke helt optimal. Den så faktisk verre ut enn Bane 3 på Gjemselund på en tidlig regnfull vårdag. Og jeg kan love deg at det ikke ser bra ut.

 

Sheffield spillerne gjør det de kan for å jule opp de beste spillerene våre og man så at van Persie, Clichy, Ali og Baptista etterhvert nesten ble redd for å være nær ballen. At dommeren ikke gjorde mer for å stoppe dette er ett under.

 

På den lyse siden spilte Senderos en solid kamp i dag og var blant de beste på banen.

Link to comment
Share on other sites

Idag skal en lete godt for å finne lyspunkter.

Dette var skremmende svakt.

Uten Ade på topp skaper vi null og niks.

Årsverste.

 

Det var et luspunkt, Senderos, og det var jammen meg det eneste også

 

PS. hvis jeg har talt riktig har vi 7 skader

 

Vil ikke høre snakk om skader,det er totalt uinteresangt!

United har å masse skader+at di spiller uten keeper,hær finnes ingen unnskyldinger for arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Pinlig, flaut, tragisk.. Den dårligste Arsenal-kampen jeg noen gang har sett.. Årsverste, forhåpentligvis karriereverste av stortsett samtlige. Sheffield United vil mest og viser at de ofrer alt for laget sitt, mens Arsenal bare gleder seg til en varm dusj og vekk fra møkkabaner i England.. La oss håpe at banemannskapet på Emirates ikke har tatt juleferie som de på Bramall Lane tydeligvis har gjort. Så skal Charlton knuses på en perfekt gressmatte i Nord-London, i motsetning til gjørmehølet i Sheffield.

 

 

Børs:

Lehmann - Tabbekeeperen er tilbake!!! Jens er for gammal og sur nå, hent en ny keeper. 3

Hoyte - Verken bra eller elendig, nokså usynlig. 4

Clichy - Traff motspillere mer enn han traff medspillere, klarte ikke engang enkle mottak 2

Toure - Ute av form, matchvinner sammen med Lehmann. 3

Senderos - Gjør ingen store feil og er dermed en av våre beste i dag. 6

Flamini - Løper og løper, men klarer ikke å spille fotball. 3

Rosicky - Prøver å dirigere og skape ting, men løpene er ikke der så alternativene er borte. En av de som prøver 5

Gilberto - Prøver å jobbe for laget, men er uheldig med ball i beina og blir for frustrert etterhvert 4

Baptista - Send han tilbake til Real. Er ikke i nærheten av å holde tempoet. Treg, tung, dårlige mottak, skudd og pasninger. Pinlig 1

Van Persie - En av de som vil vinne. Nære scoring, men sliter med ballkontrollen på gjørmebana 3

Aliadiere - 3 mål på 41 ligakamper i karrieren sier alt. Fler divisjoner for høyt nivå 1

 

Fabregas - Viser at han trenger hvile og pådrar seg gult med vilje. 3

Denilson - Tegn på talent her, men får for lite tid.

Link to comment
Share on other sites

Nå er alle så langt nede som det går ann, så jeg kan likesågodt komme med nyheten: Fabregas må stå over neste kamp.

 

Hørte at han kunne spille neste kamp, men må stå over mot liverpool, vet ikke om det stemmer men

Link to comment
Share on other sites

Først av alt: Vi er utrulig svake i dag. Det er nesten så vi ikkje fortjener poeng uansett.

 

Når det er sagt er det en trist dag for fotballen. Møkkafotball på møkkabane. Det har ingenting med kven som er best i fotball å gjere, det som skjer i dag. Sheffield United takla forholda best, og er i tillegg utruleg gode på den type fotball vi ikkje beherskar: Fysisk, spark og spring, tut og kjør. Det kan knappast kallast fotball, men dei får tre poeng uansett.

 

Vi kjem ALDRI til å mestre kampar som i dag, på same måten som vi mestrar andre kampar. Storkampar. Kampar med to lag som vil spele fotball. Det må vi berre innsjå. Det vi såg i dag er likevel ikkje godt nok. Vi må begrense kor dårlige vi er i slike kampar, sjølv om vi ynskjer å spele den fantastiske fotballen elles. Eg trur ikkje at det er moglege å kombinere dei to. Ei av ulempene med Wengerball. Vi har vore bedre til det før, og kan absolutt bedre enn vi viste i dag.

 

Det skuldast, blandt anna, at vi har 8(!!) førstelagsaktuelle spelarar ute med skade. I tillegg slit fleire med forkjølingar og andre ting. Vi KAN ikkje sjå vekk frå dette punktet. Er det nokon som trur Aliadiere hadde spelt i dag om vi hadde hatt full stall? Aldri. Det er ingen som ikkje hadde merka dette.

 

Når det i tillegg er to av våre bautaar, og mest rutinerte spelarar som gjer brølaren som fører til målet, så seier det seg sjølv det blir vanskeleg. Toure og Lehmann er typane som skal lede an i kampar som dette. Syne kva som skal gjerast. Det målet kan vi ikkje tillate oss å sleppe inn.

 

Vi er ikkje veldig gode elles, heller. Hoyte var rett og slett elendig, medan Aliadiere synte at han ikkje holdt nivået. Kvifor ta ut Rosicky og ikkje Aliadiere? Greit, Rosicky hadde ingen stor dag på jobben, men han har mykje større ferdigheiter enn Ali, og har i tillegg eit godt skot. Eg ville bytta Lauren inn for Aliadiere, køyrd Baptista på topp, og Lauren på høgreflanken. Eg tykkjer det er ei generaltabbe å benytte Baptista på flanken. Ein spelar som slit med å venje seg til spelet i England, gjer det ikkje ved å spele i ein totalt uvan posisjon. Tykkjer likevel Baptista synte positive trekk.

 

Vi er jamnt over uven med ballen. RvP, Gilberto, Flamini etc er for dårlige i ballbehandlinga. Spesielt på ei så dårleg bane, og med så aggresiv motstand. Clichy er god i dag, med unntak av avleveringane. Det må jobbast med Gael. Senderos syner også positive trekk, medan Toure ikkje er den kolossen vi vil han skal vere, spesielt etter 1-0. Prega av tabben?

 

Alt i alt er dagens tap ein kombinasjon av feil oppsett frå byrjinga, mange skader (desse to heng kanskje saman), at Sheffield Utd spelar eit spel vi ikkje beherskar og at vi rett og slett ikkje er konsentrerte nok. Vi er ikkje gode nok på dagar som i dag. Det har vi likevel sett før, og eg trur, diverre, at vi vil sjå det igjen. Skadesituasjonen i dag er rett nok ekstrem, men vi har sett det same med langt fleire av dei etablerte på bana. Når det i tillegg i dag er dei rutinerte som manglar gutsen, igjen, så er det ein tendens vi ikkje kan sjå vekk frå.

 

Ikkje drøymeutgongen av 2006, men oppsumerte året ganske greit mot små lag på bortebane.....

 

Likevel: det er jammen andre lag som har slitt på Bramall Lane også, så at dette er flaut eller noko anna går eg ikkje utan vidare med på. Vi slår tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Nå er alle så langt nede som det går ann, så jeg kan likesågodt komme med nyheten: Fabregas må stå over neste kamp.

 

Fabregas spiller nok neste kamp, men må stå over mot Liverpool i FA cupen som kizzan sier.

Er verre det egentlig! :D

Link to comment
Share on other sites

Dette er det mest hjelpeløse 90 minutter med Arsenal jeg har sett siden......kommer ikke på når.

 

Hvis Senderos er et lyspunkt, så forteller det alt!! Personlig holder jeg Clichy som Arsenals beste. Senderos hadde flaks mer enn en gang, men bevarses.

 

Dagens lyspunkt er at herfra kan det kun gå oppover!!

Link to comment
Share on other sites

Vi kan ikke skylde på skader når det kommer til en kamp som denne, men rett og slett på enkeltspillere. Håper Wenger endelig har innsett at Aliadiere og Baptista ikke har noe å gjøre i denne klubben. Har aldri sett en Arsenal-spiller bruke så lang tid på å dempe en ball som Baptista. Han hadde 2 STORE muligheter, men roter bort ballen. Ellers vil jeg si at Lehmann har gjort sitt for klubben. For en forferdelig skuffelse han har vært de siste kampene. Det hadde ikke vært mål hvis han hadde holdt seg i mål. Senderos var på tur inn i feltet da Lehmann stormet ut av målet. Det var rett og slett latterlig. Aliadiere var såvidt borti ballen i denne kampen, og da han fikk sjansen mot "reservekeeperen" skjøt han et elendig skudd i bakken og rett på keeper.

 

De som sier at Van Persie gjorde en bedre kamp enn de andre, har tydeligvis sett på feil kamp. Etter at han fikk det slaget i magen (som skulle ført til rødt kort) begynte han å oppføre seg som en grinete 7-åring. Han hoppet inn i folk og orket nesten ikke å bidra noe.

 

Nei, dette var rett og slett flaut! Vi fortjente ikke 1 poeng idag!

Link to comment
Share on other sites

Nå er alle så langt nede som det går ann, så jeg kan likesågodt komme med nyheten: Fabregas må stå over neste kamp.

 

Fabregas spiller nok neste kamp, må stå over mot Liverpool i FA cupen. Verre det egentlig! :D

Riktig, glemmer alltid at det ikke er neste kamp man må stå over når man har 5 gule kort. Mozart kan heldigvis steppe inn på midten. Spørsmålet er hvem somskal fylle de andre rollene fremover på banen....

 

Vi kan ikke skylde på skader når det kommer til en kamp som denne, men rett og slett på enkeltspillere. Håper Wenger endelig har innsett at Aliadiere og Baptista ikke har noe å gjøre i denne klubben. Har aldri sett en Arsenal-spiller bruke så lang tid på å dempe en ball som Baptista. Han hadde 2 STORE muligheter, men roter bort ballen. Ellers vil jeg si at Lehmann har gjort sitt for klubben. For en forferdelig skuffelse han har vært de siste kampene. Det hadde ikke vært mål hvis han hadde holdt seg i mål. Senderos var på tur inn i feltet da Lehmann stormet ut av målet. Det var rett og slett latterlig. Aliadiere var såvidt borti ballen i denne kampen, og da han fikk sjansen mot "reservekeeperen" skjøt han et elendig skudd i bakken og rett på keeper.

 

De som sier at Van Persie gjorde en bedre kamp enn de andre, har tydeligvis sett på feil kamp. Etter at han fikk det slaget i magen (som skulle ført til rødt kort) begynte han å oppføre seg som en grinete 7-åring. Han hoppet inn i folk og orket nesten ikke å bidra noe.

 

Nei, dette var rett og slett flaut! Vi fortjente ikke 1 poeng idag!

Van Persie hadde noen gode fremspill og han kan ikke noe for at han får slengt lange og vanskelige pasninger mot han når han ikke har sjanse mot Store Morgan i lufta. En mesterlig redning hindret RvP fra å score i andre. I første var han heller ikke dårlig når man ser på hva han faktisk gjorde. Cornerne var heller ikke dårlige.

Link to comment
Share on other sites

Nå er alle så langt nede som det går ann, så jeg kan likesågodt komme med nyheten: Fabregas må stå over neste kamp.

 

Fabregas spiller nok neste kamp, må stå over mot Liverpool i FA cupen. Verre det egentlig! :D

Riktig, glemmer alltid at det ikke er neste kamp man må stå over når man har 5 gule kort. Mozart kan heldigvis steppe inn på midten. Spørsmålet er hvem somskal fylle de andre rollene fremover på banen....

Kommer aldri til å skje at Rosicky går inn i midten. Blir vel Flamin ved siden av Gilberto da :(

Link to comment
Share on other sites

En mildt sagt jæv** dårlig kamp.

Her er min børs, og legg til merke, jeg er VELDIG streng:

 

Lehmann: Feltarbeidet hans er like dårlig som kommunikasjonsnivået mellom han og Tourè, og det er ELENDIG. 2!

 

Hoyte: Ingen helhjertede løp fremover, dårlige pasninger. Men løper opp motstanderen et par ganger. 3!

 

Clichy: Pasningene hans er på linje med teknikken til Senderos, altså forbanna dårlige. Elendig ballkontroll, men en LITEN del av skylda må banen ta. Når han først kommer fri på venstrekanten, kommer det et fantastisk dårlig innlegg som treffer en motspiller. 1!

 

Tourè: Har aldri sett han spille dårligere enn han gjorde i dag. Dårlige pasninger, elendig kommunkasjon mellom han og Lehmann som kunne resultert i enda et mål. Skulle vært nærmere Nade da han fikk ballen, han ble lurt VELDIG lett. Men det som redder han er et par gode løp. 3!

 

Senderos: Kampens lyspunkt, han vinner masse dueller, har en del gode pasninger. Men er altfor treg. Han må virkelig øve på farta. 5!

 

Rosicky: Var heller ikke så værst, men Korsludinho sier: "ingen dreper deg om du skyter oftere". Middels standard over pasningene som vanligvis er fantastiske. Mister ballen OFTE. 4!

 

Baptista: Hans elendige pasning som resulterer i kontringen som Sheffield scorer på!! Ellers, dårlige pasninger, driblinger. Jeg trodde han var sterk, men da trodde jeg feil. Taper duell etter duell mot enhver av Sheffield spillerne. Han må nok bevise mer enn det for å få bli i Arsenal. 1!

 

Flamini: Løper og løper og løper og løper, men ballkontrollen, duellspillet og pasningene er veldig dårlige. pluss for god innsats. 3!

 

Gilberto: Klarte ikke å følge opp den fantastiske perioden. Dårlige pasninger, bra i duellspillet. Han er dårlig offensivt, så hvorfor er han i angrep HELE tiden? 3!

 

RvP: Prøver å gjøre sitt beste, men midtstopperne til Sheffield sparker, dytter og slår!! det er noe av grunnen til at han spilte dårlig. Han fikk dårlige pasninger, men ballkontrollen kunne vært bedre. Legger heller ikke så gode pasninger. 4!

 

Aliadierè: ELENDIG, han er fantastisk dårlig. altfor dårlig til å være på dette nivået. Jeg ville heller hatt Senderos som spiss. EN god dribling som jeg så, ellers drit dårlige pasnigner, mottak og driblinger. Skyter mange ganger HELT UNØDVENDIG!!!!!! 1!

 

Fabregas: innbytter: Pådrar seg et helt unødvendig gult kort. Pasningene var for dårlige og skuddene rett og slett elendige.

 

Denilson: for liten tid.

 

Dette er en utrolig dårlig kamp, den dårligste denne sesongen. Bana var elendig, hunpete og gjørmete. En av de dårligste kampene jeg har sett i PL av Arsenal noen gang. De produserer nesten ikke sjanser og klarer heller ikke å utnytte de sjansene de får. Kampen begynte bra men fortsatte på forferdelig vis for Arsenal. Jeg ble flau av å se den kampen, RETT OG SLETT ELENDIG!!

 

Aliadierè og Baptista burde forsvinne fortere enn svint, de er rett og slett altfor dårlige for denne klubben.

 

Men alle skadene har kanskje noe av skylda, men det er fremdeles et lag som skal slå Sheffield United uansett om de er i form eller ikke!!!!

 

Jeg overdriver kanskje en del siden jeg er veldig forbanna!

 

EDIT: Arsenal

 

Jens Lehmann 7

Gael Clichy 6

Philippe Senderos 7

Justin Hoyte 6

Kolo Toure 6

Julio Cesar Baptista 7

Tomas Rosicky 7

Gilberto Silva 8

Mathieu Flamini 6

Robin van Persie 7

Jeremie Aliadiere 6

Cesc Fabregas 6

Pereira Neves Denilson For liten spilletid

I gjennomsnitt: 6,58 poeng.

 

Denne poengbørsen fra www.dagbladet.no er jo bare rett og slett latterlig. Gilberto en 8`er?

OG Ali skulle ikke vært i nærheten av en 7`er heller ikke baptista. Jeg begynner å tvile på kunnskapene til db folkene, de kommer med latterlige børser hver eneste gang.

Link to comment
Share on other sites

Aliadiere var såvidt borti ballen i denne kampen, og da han fikk sjansen mot "reservekeeperen" skjøt han et elendig skudd i bakken og rett på keeper.

 

 

Det var vel van Persie mener jeg? Ellers synes jeg ikke Aliadiere var noe dårligere enn andre i dag. Han er ganske frisk i første omgang, men blir helt borte i andre. Roter bort ballen en gang der vi er i flertall. Ikke noe dårligere enn andre i dag.

 

Det Toure og Lehmann gjør på målet er som å se småguttefotball. Det skal IKKE skje!

 

Lehmann er i tillegg på en helt fantastisk bærtur en gang i andre omgang, der han blir reddet av offsiden.

Toure var helt grei med unntak av målet, der han driter seg grusomt ut.

Clichy var ganske frisk i første omgang, men i andre hadde han ikke spilt seg inn på Tufte.

Hoyte rota til det meste i første omgang. Mottak som Wiltord.

Senderos er vår beste spiller, uten å imponere han heller.

Flamini er "utter rubbish" i dag. Søppel. Vinner han en eneste duell?

Rosicky prøvde et par ganger, men er også han fullstendig uvenn med ballen.

Baptista var ubrukelig i dag, virker alt for treg og umotivert. Skuffer meg helt enormt, da jeg har hatt stor tro på han

Gilberto er usynlig i dag. Vegg, njaa....

van Persie er grinete hele kampen gjennom, og gjør fryktelig lite for lagets beste.

Aliadiere hadde et par fine løp i første omgang, men var han på banen i andre?

 

 

Sheffield United kunne vel nesten gjort ydmykelsen komplett ved å la buret stå tomt siste halvtimen. Vi hadde to ubrukelig skudd fra 35 meter. Imponerende...

 

Lyspunkt: Denilson har en spennende pasningsfot :D

Link to comment
Share on other sites

Det finnes ikke ord som kan forklare hva vi har sett idag! 1-0 tap mot Sheffild Utd. :D

kan ikke skjønne hva Wenger tenkte meg å la Aliadiere spille fra start. Greit nok at Adeboyor var skada, men da kan men jo bruke 4-5-1 formasjon som de gjorde mange ganger før iår. Og det funka!! Rosicky og Baptista skuffa meg veldig idag. Spesielt førstenevnte. Det han viste idag var rett og slett ikke godt nok.

 

For alle dere der hjemme som er skuffa like mye som meg, vil jeg bare si at på tirsdag kommer en mulighet å ta 3 poeng.. I tillegg så spiller Bolton mot Liverpool, så der kan en av de tape poeng..

 

mvh

M

Link to comment
Share on other sites

Wengers kommentar etter kampen:

 

"It was a very physical game and tricky because of the pitch but we battled hard and gave everything.

 

"It didn?t go for us with the early chances and they then stopped the game and did it well.

 

"Overall I feel we were a bit unlucky - they showed great spirit and so did we. We were strong enough to win the game but it didn?t go for us and it's hard to take."

 

 

 

Javel? sier no jeg... :(

 

"Battled hard and gave everything" -

Det har vi hørt før i disse tapene mot møkkalagene....Så ikke noe til det i dag.

 

"Overall I feel we were a bit unlucky - they showed great spirit and so did we" -

Uflaks...når da?? og "great spirit"? nope...den var fraværende.. :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet ikke hva jeg er mest skuffet over. Kampen eller reaksjonene her inne. Det er jo skandale! Man skriver ikke "Jeg hater Aliadiere". Det er det verste jeg noensinne har lest på et forum. Man skal støtte opp om spillerne sine, ikke komme med slike forkastelige utsagn. Jeg mener også at Aliadiere er for dårlig, men det må jo være noe når Wenger gir han såpass med tillitt. Man ser at han har talent, men han er nok bedre i Championship.

 

Dette her er typisk oss, og det er på grunn av spillestilen. Banen var helt håpløs og vi tåler ikke fysiske lag. Vi slo riktignok Watford, men dette skjer gang på gang. Men jevnt over var jo dette selvfølgelig altfor dårlig. Senderos vår bestemann i dag. Og vi kan slå fast at Kolo ikke er kongen lenger. Ruser jo helt forferdelig i duellene.

 

Baptista var fryktelig dårlig i dag. En så stor og sterk spiller burde slå bedre fra seg i duellene enn det han gjorde i dag. Ser også at han ikke taklet baneforholdene i Sheffield. Nei, han er nok bedre hjemme på vidundergrasset på Emirates.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...