Jump to content

2006.12.30 Sheff Utd B


Imerslundinho

Recommended Posts

Meget synd at Walcott ble skadet synes jeg.

Pluss alle disse skadene så har fabregas, baptista, aliadiere og song forkjølet. er visst et virus som er ute..

 

Men på tross av disse skadene satser vi selfølgelig på seier, men det blir plutselig en mye vanskeliger kamp.

 

er også hyggelig at Lauren er tilbake i troppen mens også Denilson er med.

 

Tipper dette laget:

jens

 

hoyte kolo Senderos Clichy

 

Flamini Silva Cesc Rosicky

Julio

 

van persie

 

almunia, lauren, song, denilson, aliadiere

 

får satse på at robin fisker seieren nok en gang..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 192
  • Created
  • Last Reply

For å oppsummere skadesituasjonen: Henry, Gallas, Ljungberg, Adebayor, Djourou, Eboue, Hleb, Walcott er garantert ute. Fabregas, Song, Ali og Baptista er forkjølet. La oss seie at alle som er forkjølet er ute (worst case scenario). Dette er då laget me stiller med:

 

Lehmann

 

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

 

Denilson - Flamini - Gilberto - Rosicky

 

Van Persie - ?????

 

Dette kan bli tøft, men forhåpentligvis blir Fabregas og/eller Baptista kampklare.

Link to comment
Share on other sites

I og for seg så er det vel greit at noen får hvile også. Spesiellt Fabregas bør være ganske utslitt nå, med tanke på det han har prestert i det siste, og hva en 19åring kan tåle av press og kjør.

 

Håper inderlig at Baptista blir klar though.. hadde vært bra for både han og oss å se hva han virkelig er god for liksom. Han kunne nok vist seg godt frem mot Sheffield.

Synd at Walcott er skada da..

 

Håper også vi får se Denilson, som #11 RvP skriver over her.

 

Men hvis vi ikke finner noen som kan spille ved siden av RvP, så foreslår jeg at vi kjører 4-5-1 i denne kampen, med dette laget:

 

- - - - - - - - - - Lehmann

- - - -Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

Lauren - Flamini - Gilberto - Denilson - Rosicky

- - - - - - - - - van Persie

 

Kunne kanskje blitt noe, men jeg ser ikke lyst på morgendagen, det gjør jeg ikke!

Link to comment
Share on other sites

For å oppsummere skadesituasjonen: Henry, Gallas, Ljungberg, Adebayor, Djourou, Eboue, Hleb, Walcott er garantert ute. Fabregas, Song, Ali og Baptista er forkjølet. La oss seie at alle som er forkjølet er ute (worst case scenario). Dette er då laget me stiller med:

 

Lehmann

 

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

 

Denilson - Flamini - Gilberto - Rosicky

 

Van Persie - ?????

 

Dette kan bli tøft, men forhåpentligvis blir Fabregas og/eller Baptista kampklare.

Hleb og Eboue kan vere tilbake. I alle fall slik eg forstod det.

 

 

EDIT: Det var sjølvsagt til tysdag. For eit null eg er.

Link to comment
Share on other sites

Hvis også Baptista sku være ute så skulle vi hatt Bendtner og Stokes i troppen vett. Det hadde vært den perfekte sjansen for de to, men men. Tror nok at Baptista starter på topp sammen med RVP.

 

Blir spennende å se hva laget blir tilslutt. Er ofte slik at mange er usikre, men så stiller mange allikevel så tror nok de som er forkjølet kommer til å spille hvertfall, eller i det minste være på benken.

Link to comment
Share on other sites

Her må vi bruke vår fart og pasningstyrke. Vis løpssystemet vårt fungerer og pasningene til Fabregas fungerer så er dette enkel match. For i de kampene vi ikke har gjort det bra, der har ikke de tingene fungert. Samt endel ting i avsluttningsøyeblikket. Men jeg tror i utgangspunktet dette er en rimelig lett match.

 

Lag tør jeg ikke å sette opp. Men jeg håper helt klart å se Baptista på topp med RvP og at Fabregas og Gilberto starter på midten. Og han må ikke bruke Clichy opp på midtbanen. La heller yngre spillere prøve seg der.

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper å se Baptista, er søren på tide!!!!!

Og så håper jeg på Denilson.

Jeg tror vi vinner, men vi kan komme på en smell,

med å hvile alt form mange òg.

For Sheff U har vist det mot Liverpool, og Arsenal for to år siden i FA-Cupen.

 

Men det er The Gunners som reiser hjem til London med smil i dag ;)

 

 

PS! Første turen min til Highbury var denne kampen for to år siden :) ;)

Link to comment
Share on other sites

Lehmann

 

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

 

Van Persie - Flamini - Gilberto - Baptista - Rosicky

 

Aliadiere

 

 

Jeg er temmelig sikker på at dette blir lagoppstillingen. Aliadiere får en ny mulighet som spiss, og vi vet alle hvor farlig Van Persie og Baptista er når de kommer bakfra.

 

Kan ikke forstå at vi ikke skulle klare å vinne denne kampen. Nå gjelder det bare å ikke få en i fleisen etter 20 minutter.

Link to comment
Share on other sites

Lehmann

 

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

 

Van Persie - Flamini - Gilberto - Baptista - Rosicky

 

Aliadiere

 

 

Jeg er temmelig sikker på at dette blir lagoppstillingen. Aliadiere får en ny mulighet som spiss, og vi vet alle hvor farlig Van Persie og Baptista er når de kommer bakfra.

 

Kan ikke forstå at vi ikke skulle klare å vinne denne kampen. Nå gjelder det bare å ikke få en i fleisen etter 20 minutter.

 

Tror faktisk Cesc starter kampen, selv om han er forkjølet.

 

Lehmann

 

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

 

Flamini - Fabregas - Gilberto - Rosicky

 

Baptista

Van Persie

Link to comment
Share on other sites

Jeg er rimelig sikker på at Arsenals medisinske apparat er sikre på at alle de syke spillerne klarer å spille store deler av kampen. Ellers ville de ikke tatt med fire syke spillere og risikere at Almunia er eneste på benken som vi kan bruke. Jeg er litt usikker på om Wenger likevel bruker Fabregas. Baptista starter kampen, det er jeg 100%sikker på. Hadde vært gøy å få se Denilson i aksjon men det blir vel maks et par minutt på slutten om vi skulle lede klart.

Uten fab vil jeg starte slik:

Lehmann

Hoyte-Toure-Senderos-Clichy

Aliadiere(Denilson)-Gilb-Rosicky-Flamini

vanPersie-Baptista

 

Med Fab vil jeg bruke denne midtbanen:

 

Flamini-Fabregas-Gilberto-Rosicky

 

 

Uansett er dette en kamp vi skal vinne, gutta bør være heltent på å fortsette den gode perioden og distansere lagene bak seg og kanskje ta litt inn på de to foran.

Link to comment
Share on other sites

Lehmann

 

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

 

Van Persie - Flamini - Gilberto - Baptista - Rosicky

 

Aliadiere

 

 

Jeg er temmelig sikker på at dette blir lagoppstillingen. Aliadiere får en ny mulighet som spiss, og vi vet alle hvor farlig Van Persie og Baptista er når de kommer bakfra.

 

Kan ikke forstå at vi ikke skulle klare å vinne denne kampen. Nå gjelder det bare å ikke få en i fleisen etter 20 minutter.

 

Tror faktisk Cesc starter kampen, selv om han er forkjølet.

 

Lehmann

 

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

 

Flamini - Fabregas - Gilberto - Rosicky

 

Baptista

Van Persie

 

 

Fabregas fra start vil være en veldig fordel. Og vil gjøre resten av laguttaket enklere!

Link to comment
Share on other sites

Tror vi vinner denne kampen greit..

Bare vi unngår unødvendige baklengs.

 

Tror vi vinner 3-0. Van Persie,Silva og Rosicky

 

 

Laget blir vel noen sånt.

 

 

Lehmann

Hoyte toure Senderos Clichy

 

 

Flamini Silva Cesc Rosicky

 

RvP The Beast/Ali?????

Link to comment
Share on other sites

Dette blir nok en 3 poenger til arsenal, men tror vi vinner 3-1. Vi får en tidlig scoring og de utligner, og i de siste 25 minuttene av 2. omgang overkjører vi de og scorer 2 mål :D

Er redd dette blir en tøff kamp, hvor de kommer til å spille fysisk tøffe, og våre unggutter tåler ikke det, men vi tar de på kondis og hurtig spill

Link to comment
Share on other sites

Skummel skadeliste! Som sagt, ikke en klar seier til oss :P Vi må ikke være for selvgode før denne kampen, som vi muligens var mod Watford, og de fleste så hvordan den gikk! :D

3poeng til Arsenal?

Jaja.. Men spille messig.. Kunne fort tapt den kampen der ja!

Link to comment
Share on other sites

Får høre at det er dårlig vær i England i dag, så dette blir nok en møkkakamp! Bare sørpe og dritt, og hvis vi må spille med Denilson etc. så kan dette bli tøft, siden han sikkert ikke er den beste fysisk sett.

Blir vel mye stygge taklinger og lange baller i dag ja.. det passer ikke oss!

Link to comment
Share on other sites

Her er laget (hentet fra skysports )

 

Jens Lehmann 1

Philippe Senderos 6

Justin Hoyte 31

Gaël Clichy 22

Kolo Toure 5

Mathieu Flamini 16

Gilberto Silva 19

Tomas Rosicky 7

Julio Baptista 9

Jeremie Aliadiere 30

Robin Van Persie 11

 

Lauren 12

Alexandre Song 17

Francesc Fabregas 4

Denilson 15

Manuel Almunia 24

 

Fornøyd jeg. Med tanke på at Baptista og Aliadiere starter. Håper også å få sett Denilson i aksjon i kveld! Go, gunners!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...