Jump to content

2006.12.30 Sheff Utd B


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 192
  • Created
  • Last Reply

Ser på kampen på canal+, og den hakker! sinnsykt irriterende, får ikke med meg hva som skjer hele tiden. og på et tidspunkt hadde jeg den norske, svenske og den danske kommentatoren!

 

PS. nå fikk jeg engelsk kommentator

Link to comment
Share on other sites

Virker som ingen av våre spillere klare å få kontroll på ballen. Han spretter og dabber opp i været uansett.

Rosicky slår 9 av 10 baller rett i kassa på motstandaren.

Dette eg frustrerende å se på. Må bli bedre i andre omgang, mye mye bedre!

Link to comment
Share on other sites

Håper på et utlikningsmål rett før pause nå så vi kan i garderoben med en god følelse.

 

Men er det noen av dere andre som har problemer med sendinga??

 

hadde problemer, men det er bra nå hos meg.

 

Ingen har vært gode i dag utenom Senderos, ham synes jeg har vært god. Har vel aldri sett Gilberto ha så mange feilpasninger! vi har ikke midtbane, inn med Fabregas, oh er det noen som vet hvorfor ikke walcott ikke er på benken engang?

Link to comment
Share on other sites

Før funket ikke Arsenal uten Henry....nå funker vi ikke uten Fabregas.....Jeg tror han klarer én omgang, så hiv han inn i 2.omg.!

Her må det mer presisjon til og gutta må også slutte å la seg vippe av pinnen for noen taklinger.

Rosicky sliter, Baptista feilplassert og Flamini presterer ingenting. Trenger skjerpings i forsvar også.

 

Sheff. Utd. kan jo tydeligvis ikke spille fotball...kun pælming opp mot spissene og stygge taklinger....så jeg ser muligheter her fortsatt.

Link to comment
Share on other sites

"The Beast" my ass! Minner meir om eit kvinnfolk i spelestil. Syter, klager og prøver å vike unna ein kvar duell. Men den mest tragiske er strengt tatt Rosicky. Fy faen! Virkelig sjokkerande dårlig kamp av han.

 

Grep må gjerast Wenger: Inn med Lauren, Fabregas og Denilson (av mangel på betre alternativer og ut med Baptista, Rosicky og Hoyte.

Link to comment
Share on other sites

Liker ikke dette..

fabregas kommer nok innpå, men tror sheffield united spillerene kommer til å gå meget hardt i han sånn at han ikke får spillt sine gjennombrudspasninger.

 

Ellers har Tomas vært meget skuffende og Falmini er rett å slett ikke arsenal materiale. Baptista spiller ikke i sin beste posisjon, ville likt å sett han og aliadiere bytte plass.

Van persie har også vært usynlig og fikk på seg et meget unødvendig gult kort.

 

Men som kommentatoren sa, er arsenal det beste laget etter pause..

Link to comment
Share on other sites

Utrolig mange feilpasninger, sæ'rlig på midten. Forsvaret roter mye, særlig Hoyte.

 

Senderos gjør en god omgang. Hoyte surrer fælt og toure må lastes for målet. Clichy er god, med unntak på en corner der han header ballen farlig innover. Rosicky med en masse feilpasninger, men noen god gjennombrudd. Må skjerpe seg. Gilberto god defensiv, men mange feilpasninger. Synd at han ikke scorte. Flamini svak. Baptista mye usynlig, men gjorde faktisk en del bra. RvP led av det samme som Baptista: Ble utsatt for skitne triks og dommeren tok ikke tak i det. Ali hadde et bra skudd, men bortsett fra det usynlig. Dommeren var ubrukelig.

 

EDIT: Morgan er så skitten at Essien, Cole, Heinze og Lampard tilsammen er mer uskyldig enn Dalai Lama :D.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...