Jump to content

2006.12.26 Watford B


Imerslundinho

Recommended Posts

WATFORD - ARSENAL

Andre juledag kl. 18:30

 

TV-Kanaler:

channel_2_h10_06.gif

 

Streams:

www.Myp2p.eu

www.Freesoccer.us

Forumets stream-tråd

 

Før avspark:

Arsenal trenger sårt poengene som er å høstes inn i romjulsstrida. En seier på Vicarage Road er nesten obligatorisk med tanke på 6-2 over Blackburn hjemme. Skal dette bli en kamp a'la Reading borte, der vi viste en total dominans? Det håper ihvertfall undertegnede, men det som virkelig gjelder er å dra innpå Liverpool som ligger rett over oss på tabellen. La oss håpe gutta ikke er kjepphøye foran denne kampen!!!

 

Annet:

Ute etter klipp fra kampen? Sjekk Arsenalclips. Nyeste er et intervju av van Persie.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Ser desverre for meg dette:

Vi flyr høyt etter 6-2 mot Rovers, så Wenger velger og spare nøkkelspillerne, mot nyopprykkede og harmløse Watford. Fabregas starter benk, sammen med RvP, Adè og Gilberto. Vi slipper inn et kjapt mål i åpningsminuttene, og et til i første omgang. I pausen ser Wenger alvoret, setter inn Cesc og Adè, noe som hever laget. Adè putter ett, mens RvP blir bytta inn litt seinere, og Arsenal kjører totalt over Watford, men klarer ikke å score.

Altså blir resultatet 2-1 til Watford, på grunn av en naiv Wenger.

 

Okay, en del sarkasme her, men kunne fort blitt tilfelle dette her.

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen tror jeg vi vinner lett, men det er ikke helt sikkert. Fordi etter 6-2 seieren lille juledag mot Blackburn, er vi sikkert ganske så sikker på at vi klarer og kjøre over Watford og. hvis det er tillfelle så tror jeg at vinner denne med 3-0 seier hvor Adebayour,Gilberto og Van Persie skårer.

hvis vi ikke klarer og kjøre over Watford gjør ikke det så mye, men tror vi inner da også men da bare med 1 eller 2 mål. så vi får se hva som skjer.:)

Link to comment
Share on other sites

Eg trur nok Wenger velger å kvile nokre spelerar til denne kampen. Me er inne i ein god flyt nå, og dermed kan det vere lettare å la eit par spelerar få kampfri. Hleb virka litt sliten på slutten mot Blackburn. Walcott kjem nok inn for han. Baptista får også ein start tippar eg mens Ade kviler. Kanskje Senderos kjem inn også for ein Djourou som har vore ganske svak i det siste etter mi meining:

 

Lehmann

 

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

 

Walcott - Fabregas - Gilberto - Rosicky

 

Baptista - Van Persie

 

Med dette laget trur eg me sikrar 3 poeng relativt lett.

Link to comment
Share on other sites

Til Hleb91: du skriver konstant Adebayour, han heter Adebayor.

 

Men jeg tror vi vinner denne 2-0. Adebayor og Rosicky.

 

Lehmann

 

Hoyte, Tourè, Djourou, Clichy

 

Hleb, Fabregas, Gilberto, Rosicky

 

Ade, Baptista.

 

Jeg håper å få se Walcott litt mere i denne kampen. Kanskje han kunne blitt bytta inn i pausen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan tenke meg at Wenger lar Walcott, Baptista og Flamini slippe til i denne kampen. Personlig ville jeg likt det bedre om han heller hadde byttet dem inn etter pause, men de spiller nok fra start. Hvis Senderos også starter, tror jeg utskiftningene kan få stygge konsekvenser for laget --> der har vi sett gode eksempler på i år. Det viktigste er i alle fall at enten Rosicky eller Fabregas spiller hele tida, for uten kreativitet på midten sliter vi stort. hvis vi skal klare oss bare defensivt er det viktig at Gilberto spiller eller at Toure spiller en god kamp.

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen tror jeg vi vinner lett, men det er ikke helt sikkert. Fordi etter 6-2 seieren lille juledag mot Blackburn, er vi sikkert ganske så sikker på at vi klarer og kjøre over Watford og. hvis det er tillfelle så tror jeg at vinner denne med 3-0 seier hvor Adebayor,Gilberto og Van Persie skårer.

hvis vi ikke klarer og kjøre over Watford gjør ikke det så mye, men tror vi inner da også men da bare med 1 eller 2 mål. så vi får se hva som skjer.;)

Link to comment
Share on other sites

Leser på arsenal.com at Wenger ikke kommer til å hvile Ade og det er jeg sjeleglad for.. Håper at JUlio og Theo slipper til litt i andreomgangen også.. Håper på dette laget:

 

Jens

 

Hoyte-Toure-Djorou-Clichy

 

Hleb-Gilberto-Cesc-Rosicky

 

v.Persie-Adebayor

 

Theo inn for Hleb og Julio inn for Adebayor i andre omgang når vi allerede leder 3-0 ;)

Link to comment
Share on other sites

Adebayor trenger vi på topp! Han er veldig viktig for laget og jeg tror og håper han scorer igjen i dag også ;) Lykke til alle Gooners! ;)

 

 

Svært så mange som har endret syn på Adebayor!! I begynnelsen av sesongen var det; Selg, selg, selg. Og nå en sentral brikke i det offensive spillet vårt! jaja.. Tror på en 2-0 seier, etter skåringer fra Fabregas og Ade!

Link to comment
Share on other sites

Adebayor trenger vi på topp! Han er veldig viktig for laget og jeg tror og håper han scorer igjen i dag også ;) Lykke til alle Gooners! ;)

 

 

Svært så mange som har endret syn på Adebayor!! I begynnelsen av sesongen var det; Selg, selg, selg. Og nå en sentral brikke i det offensive spillet vårt! jaja.. Tror på en 2-0 seier, etter skåringer fra Fabregas og Ade!

 

Det er nok fordi han var veldig dårlig i starten av sin Arsenal-karriere, og han hadde mye uflaks. [Dog, jeg har likt ham nesten hele tiden. Har et godt øye for den type spillere.] Mens nå er han en viktig brikke i Arsenallaget, enten man vil det eller ikke! ;)

 

Mitt lag:

- - - - - - - Lehmann - - - - - - - -

Hoyte - Toure - Djourou - Clichy

- - - - - - - Gilberto - - - - - - - - -

- - - - Baptista - Fabregas - - - -

vanPersie - - - - - - - - - Rosicky

- - - - - - - Adebayor - - - - - - -

 

En dristig, men, imo, bra startoppstilling. Blir nok ikke noe Wenger vil bruke dog.

Link to comment
Share on other sites

Adebayor trenger vi på topp! Han er veldig viktig for laget og jeg tror og håper han scorer igjen i dag også ;) Lykke til alle Gooners! ;)

 

 

Svært så mange som har endret syn på Adebayor!! I begynnelsen av sesongen var det; Selg, selg, selg. Og nå en sentral brikke i det offensive spillet vårt! jaja.. Tror på en 2-0 seier, etter skåringer fra Fabregas og Ade!

 

Det er nok fordi han var veldig dårlig i starten av sin Arsenal-karriere, og han hadde mye uflaks. [Dog, jeg har likt ham nesten hele tiden. Har et godt øye for den type spillere.] Mens nå er han en viktig brikke i Arsenallaget, enten man vil det eller ikke! ;)

 

Mitt lag:

- - - - - - - Lehmann - - - - - - - -

Hoyte - Toure - Djourou - Clichy

- - - - - - - Gilberto - - - - - - - - -

- - - - Baptista - Fabregas - - - -

vanPersie - - - - - - - - - Rosicky

- - - - - - - Adebayor - - - - - - -

 

En dristig, men, imo, bra startoppstilling. Blir nok ikke noe Wenger vil bruke dog.

Veldig enig med dette laget.

 

Og det med den Adebayor saken, det er noe jeg husker jeg var veldig inovlert [er det sånn det skrivest?]

i, og jeg var på den negative sida. Men nå er jeg faktisk blitt en skikkelig fan av Adè.

Men jeg kan ikke si at han har en plass foran RvP, helt enda, må se litt hvordan han presterer viderere.

 

Lykke til Emmanuel ;)

Link to comment
Share on other sites

Ingen her på frosta som har canal + må til levanger eller størdal eller hva det heter for å se kampen bor noen i nærheten av meg som har canal + så hadde det vært fint å fått vite det. har bare visat pakka jeg dama vil ikke ha canal + enda. så er det noen greie gonners som bor i nærheten så fint å bli kjent med noen kontakt meg på 99238309 vis dere er greie... takk!!!!

Link to comment
Share on other sites

satser på dette laget:

lehman

hoyte - toure - djourou - clichy

hleb - silva© - cesc - rosicky

ade - RvP

 

 

tror vi vinner denne 4-1

rosicky første, 2 av RvP og 1 av ade ;)

lykke til alle sammen ;)

GOD JUL ;)

 

ps: kan noen lage en tråd på charlton kampen 2. januar??pft

Link to comment
Share on other sites

Ingen her på frosta som har canal + må til levanger eller størdal eller hva det heter for å se kampen bor noen i nærheten av meg som har canal + så hadde det vært fint å fått vite det. har bare visat pakka jeg dama vil ikke ha canal + enda. så er det noen greie gonners som bor i nærheten så fint å bli kjent med noen kontakt meg på 99238309 vis dere er greie... takk!!!!

 

"Dama vil ikke ha canal + enda", haha, tøffel? Neida :P :P Du får klare deg med stream da vet du. ;)

Link to comment
Share on other sites

Lehmann

 

Hoyte

Toure

Djourou

Clichy

 

Walcott

Gilberto

Flamini

Rosicky

 

Aliadiere

Van Persie

 

Almunia, Senderos, Adebayor, Hleb, Baptista

Er dette den endelige lagoppstillinga? I såfall savnes ein viss spanjol, og Aliadiere er vel greit egentlig. Han fekk ingen reell sjanse mot Pompey til å vise kva han kan, og fortjener ein ny sjanse...

 

EDIT: Kjellus si lagoppstilling er nok feil. oedegaard har den korrekte

Link to comment
Share on other sites

Er dette laget? Er sjelden inne på skysports' sider, men kjekt viss dette er laget:

 

Jens Lehmann 1

Kolo Toure 5

Gaël Clichy 22

Justin Hoyte 31

Johan Djourou 20

Tomas Rosicky 7

Alexander Hleb 13

Gilberto Silva 19

Francesc Fabregas 4

Emmanuel Adebayor 25

Robin Van Persie 11

 

Julio Baptista 9

Theo Walcott 32

Philippe Senderos 6

Mathieu Flamini 16

Manuel Almunia 24

Link to comment
Share on other sites

Lehmann

 

Hoyte

Toure

Djourou

Clichy

 

Walcott

Gilberto

Flamini

Rosicky

 

Aliadiere

Van Persie

 

Almunia, Senderos, Adebayor, Hleb, Baptista

 

 

Hvor er Fabregas og hvorfor starter ikke Ade?

Kan ikke være sant....

 

December 2006 04:59 PM

01 Lehmann

31 Hoyte

05 Toure

20 Djourou

22 Clichy

 

13 Hleb

04 Fabregas

19 Silva

07 Rosicky

 

25 Adebayor

11 Van

 

Dette er laget tenker jeg

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...