Jump to content

2006.12.26 Watford B


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

hadde trodd vi hadde spart cesc og hleb til denne kampen, og latt theo og baptista spille.

Men men, tror wenger er litt redd før denne kampen så han vil vel ha det sterkeste laget...

 

får håpe van persie og ade fortsetter det fine sammenspillet de har hatt..

 

come on you gunners..!

Link to comment
Share on other sites

Watford

Foster, Mariappa, Shittu, DeMerit, Stewart, Smith, Mahon, Bangura, McNamee, Young, Bouazza.

Reserver

Lee, Francis, Henderson, Doyley, Priskin.

 

Arsenal:

Lehmann, Hoyte, Toure, Djourou, Clichy, Hleb, Fabregas, Silva, Rosicky, Van Persie, Adebayor.

Reserver:

Almunia, Senderos, Julio Baptista, Flamini, Walcott.

 

 

jeg er VELDIG fornøyd :P

Link to comment
Share on other sites

No skal eg i eit fordømt juleselskap og får ikkje sett kampen :P . Får håpa ingen øydeleggjer overraskelsen for meg så kjem eg nok til å nyte kampen i opptak i morgen tildlig... :P

 

Come on Arsenal!

 

Må også se kampen i opptak, men får se den i kveld allikevel!

Tror ikke du skal få høre resultatet nå som det er ferie. Når det er skole/jobb så er det alltid noen ManU/Pool/Clesjå/Spurs fans som røper resultatet, men tror du skal slikppe det nå... ;)

 

Synd though, at Baptista og Walcott ikke får sjansen. Greit at Wenger spiller safe, men kunne kanskje spart noen , og latt misfornøyde Baptista få sjansen og la Walcott vise hva han er god for.

Men er også fan av at Rosicky får spille!

Link to comment
Share on other sites

En bra start.. Men litt ruskete innimellom...

 

To gigantiske sjansjer etterhverandre først er Farbregas igjennom også RvP

 

 

Gilberto gjør en kapteinjobb når en watford spiller kommer igjennom. Etter å ha rundriblet djourou. SÅ kommer han i en nydelig sklitakling.

 

GILBERTO!!! skorer...på hodet!"!

Link to comment
Share on other sites

Forsvaret fortsetter å surre, det liker jeg ikke. Men vi scorer på corner for andre kamp på rad - det skjer ikke ofte :P. Ellers ser jeg at vi sliter veldig med fysikken til Watford-forsvaret. Den bwste løsningen på det er å bruke fart og skyte mye. Vi kommer tilbake, det er jeg sikker på.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...