oedegaard Posted December 26, 2006 Report Share Posted December 26, 2006 Grei lagoppstilling, samme som mot rovers. Posta den over her. Kom igjen, VINN! Link to comment Share on other sites More sharing options...
9Reyes Posted December 26, 2006 Report Share Posted December 26, 2006 hadde trodd vi hadde spart cesc og hleb til denne kampen, og latt theo og baptista spille. Men men, tror wenger er litt redd før denne kampen så han vil vel ha det sterkeste laget... får håpe van persie og ade fortsetter det fine sammenspillet de har hatt.. come on you gunners..! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted December 26, 2006 Report Share Posted December 26, 2006 Vg skriver: Lehmann Hoyte - Toure - Djourou - Clichy Hleb - Gilberto - Fabregas - Rosicky Van Persie Adebayor Samme som mot Blackburn. Håper det er sant! Herlig at Wenger ikke undervurderer tabelljumboen imo!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hetland Posted December 26, 2006 Report Share Posted December 26, 2006 No skal eg i eit fordømt juleselskap og får ikkje sett kampen . Får håpa ingen øydeleggjer overraskelsen for meg så kjem eg nok til å nyte kampen i opptak i morgen tildlig... Come on Arsenal! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ballekanon Posted December 26, 2006 Report Share Posted December 26, 2006 Watford Foster, Mariappa, Shittu, DeMerit, Stewart, Smith, Mahon, Bangura, McNamee, Young, Bouazza. Reserver Lee, Francis, Henderson, Doyley, Priskin. Arsenal: Lehmann, Hoyte, Toure, Djourou, Clichy, Hleb, Fabregas, Silva, Rosicky, Van Persie, Adebayor. Reserver: Almunia, Senderos, Julio Baptista, Flamini, Walcott. jeg er VELDIG fornøyd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted December 26, 2006 Report Share Posted December 26, 2006 No skal eg i eit fordømt juleselskap og får ikkje sett kampen . Får håpa ingen øydeleggjer overraskelsen for meg så kjem eg nok til å nyte kampen i opptak i morgen tildlig... Come on Arsenal! Må også se kampen i opptak, men får se den i kveld allikevel! Tror ikke du skal få høre resultatet nå som det er ferie. Når det er skole/jobb så er det alltid noen ManU/Pool/Clesjå/Spurs fans som røper resultatet, men tror du skal slikppe det nå... Synd though, at Baptista og Walcott ikke får sjansen. Greit at Wenger spiller safe, men kunne kanskje spart noen , og latt misfornøyde Baptista få sjansen og la Walcott vise hva han er god for. Men er også fan av at Rosicky får spille! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted December 26, 2006 Report Share Posted December 26, 2006 Wenger spiller med toppet lag for at vi skal lede til pause. Da kan han bytte inn Baptista og Walcott tidlig uten å uroe seg for at laget hans kanskje taper poeng.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted December 26, 2006 Report Share Posted December 26, 2006 En bra start.. Men litt ruskete innimellom... To gigantiske sjansjer etterhverandre først er Farbregas igjennom også RvP Gilberto gjør en kapteinjobb når en watford spiller kommer igjennom. Etter å ha rundriblet djourou. SÅ kommer han i en nydelig sklitakling. GILBERTO!!! skorer...på hodet!"! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted December 26, 2006 Report Share Posted December 26, 2006 1 - 0 GILBERTOOOOO!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birger Posted December 26, 2006 Report Share Posted December 26, 2006 Ja Gilberto! Link to comment Share on other sites More sharing options...
oedegaard Posted December 26, 2006 Report Share Posted December 26, 2006 Stort av Gilberto! Først redda han nesten garantert et mål, så scorer han!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted December 26, 2006 Report Share Posted December 26, 2006 Gilberto burde være permanent kaptein..Henry burde holde seg LANGT unna,. Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted December 26, 2006 Report Share Posted December 26, 2006 SHIT!! Håper vi ikke går på en smell nå da! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted December 26, 2006 Report Share Posted December 26, 2006 Da scora Watford... TRAGISK AV HOYTE. han stusser ballen slik at den havner i beina p watford spilern Link to comment Share on other sites More sharing options...
oedegaard Posted December 26, 2006 Report Share Posted December 26, 2006 tunell på Lehman. Huff. Jaja, tipper det blir orden på regnskapet snart Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted December 26, 2006 Report Share Posted December 26, 2006 Fabregas ligger nede:( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted December 26, 2006 Report Share Posted December 26, 2006 Makan til møkkamål. Deflection fra Hoyte som gjør at Watford spilleren kommer først når ballen. Tunnel på Lehmann Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted December 26, 2006 Report Share Posted December 26, 2006 noen som finner bra streams? alle de på TvAnts som er på den myp2p sida suger. Og har ikke ppmate. Noen som vet noe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afc Posted December 26, 2006 Report Share Posted December 26, 2006 Suurt! Vi kommer tebake!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted December 26, 2006 Report Share Posted December 26, 2006 bruk SopCast Link to comment Share on other sites More sharing options...
oedegaard Posted December 26, 2006 Report Share Posted December 26, 2006 noen som finner bra streams? alle de på TvAnts som er på den myp2p sida suger. Og har ikke ppmate. Noen som vet noe? Starsports og TVU. Funker bra her, ikke så stort bilde, men får i alle fall sett kampen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted December 26, 2006 Report Share Posted December 26, 2006 Det staner mye ved siste pasningen nå.. Adebayor tar ballen ned inne i 16metern..Men skyter høyt over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oedegaard Posted December 26, 2006 Report Share Posted December 26, 2006 Synes vi har rydda greit opp på dødballer hittil. Gledelig å se! Link to comment Share on other sites More sharing options...
oedegaard Posted December 26, 2006 Report Share Posted December 26, 2006 Må heve oss i 2. omgangen viss vi skal vinne dette. Syns det til tider blir for halvhjertet ute på banen. Watford's venstreside bør vi være ekstra oppmerksomme på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted December 26, 2006 Report Share Posted December 26, 2006 Forsvaret fortsetter å surre, det liker jeg ikke. Men vi scorer på corner for andre kamp på rad - det skjer ikke ofte . Ellers ser jeg at vi sliter veldig med fysikken til Watford-forsvaret. Den bwste løsningen på det er å bruke fart og skyte mye. Vi kommer tilbake, det er jeg sikker på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.