Jump to content

2006.12.26 Watford B


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Noen som har sett kampen som gidder å lage en spillerbørs?

 

 

OK en kjapp en:

 

Lehmann, trygg og god. Målet var han sjanseløs på. Offensiv som alltid..................................................7

Hoyte, starter dårlig men er uheldig ved baklengsmålet. Spiller seg opp etter pause og er nær scoring......5

Toure, virker ukonsentrert og er ikke i form. Feilposisjonert av og til men har også viktige ingripener.......6

Djourou, blir lurt gang på gang og om byttet til pause skyldes skade eller en dårlig 1 omgang vet ikke jeg.5

Clichy, var også han usikker og svak spesiellt i første omgang. Spillte seg imidlertid stort opp.................. 6

Hleb, årsværtse. Feilpasninger er gjennomgansmelodien. Ble ikke byttet ut ett sekund for tidlig.................4

Gilberto, scorer igjen. Er god i store deler av kampen. En leder i 90 min. Noen feilpasninger trekker ned 8

Fabregas, varierer veldig. Fra geniale til det håpløse men styrer kampen i den avgjørende perioden..........7

Rosicky, også han har en on/off kamp. Gjør enkelte vurderingsfeil i overgangspillet men nesten godkjent..6

Adebayor, Legger ned ett utrettelig arbeid på topp. Uheldig som ikke scorer i dag. God kamp....................7

VanPersie, er uforutsigbar og litt borte i perioder men hvem dukker opp og avgjør kampen?.....................7

 

Senderos, får en omgang og bekrefter det bildet vi har av en nervøs klønete ung mann............................5

Walcott og Baptista får kort tid men er med på å snu kampen til vår favør. Gode bytter.

Link to comment
Share on other sites

Er jeg den eneste som er pottesur nå?

Driter en lang i om vi vinner! Vi spiller elendig! Vi fortjener ikke engang å ta poeng!! Nå er jeg virkelig pissed her ass!

 

Hvorfor taper vi hver eneste duell? Hvorfor kan vi ikke spille en ball skikkelig? Hvorfor er aldri marginene på vår side? Hvorfor kan vi ikke komme inn i en god stim?

HÆ?! HVORFOR?!

 

Eneste som er positivt her, er at vi vinner vår andre kamp i jula, noe som er veldig viktig. Men jeg er like sur fordet!

Link to comment
Share on other sites

Er jeg den eneste som er pottesur nå?

 

I så fall den eneste som er tett i potta. Du spør etter en god stim? Er ikke å vinne back-to-back kamper en fin vei til å finne en god stim? Så lenge Arsenal tar 3 poeng, så driter jeg i hvordan vi får dem, om vi spiller møkk dårlig, eller om vi rundspiller motstanderen. Er du virkelig pottesur? Det skal jo ikke være mulig å være det etter 3 poeng.

Link to comment
Share on other sites

Er jeg den eneste som er pottesur nå?

 

I så fall den eneste som er tett i potta. Du spør etter en god stim? Er ikke å vinne back-to-back kamper en fin vei til å finne en god stim? Så lenge Arsenal tar 3 poeng, så driter jeg i hvordan vi får dem, om vi spiller møkk dårlig, eller om vi rundspiller motstanderen. Er du virkelig pottesur? Det skal jo ikke være mulig å være det etter 3 poeng.

 

Faktisk talt så går det an!

Når Arsenal blir så til de grader avslørt mot tabelljumboen, og taber hver eneste duell, og klarer ikke å spille fotball er jeg sur!

Sier som Wenger sier det.."We play to make those who loves football happy".. jeg elsker fotball, og med denne forestillingen i dag, er jeg absolutt ikke happy.

 

Okay, jeg sa jeg dreit i at vi i det hele tatt vant..det gjorde jeg ikke, men jeg synes vi spilte en møkkakamp, og vi skal bare puste letta ut!

 

10654.jpg

 

Someone is at the disco!! Synd Djourou var gay thooo...

Parteeeeyh!

 

Moen:

De er jo i lufta da...haha! :D

Link to comment
Share on other sites

No har vi stanga med huet i veggen i så mange kamper, eg nemner i fleng; Newcastle, Aston Villa, Middlesbrough, Everton der vi har blitt frastjelt poeng. Og no gjer vi det samme, Watford legg seg bakpå, vi får ikkje utnytta det på ein skikkeleg måte, men vi vinn til slutt og får 3 velfortente og sårt trengte poeng. Eg er glad, veldig glad!

 

Eg er ikkje kritisk til deg Helmik'n, men det er slik eg ser på det.

Link to comment
Share on other sites

jeg synes Arsenal kom til mange gode sjanser, men særlig Ade klarte ikke å sette dem. Heldigvis redda RvP oss. Det som jeg synes er skummelt er at forsvaret surret mye i første. I andre omgang synes jeg det var veldig bra. Hleb hadde en fryktelig dag på jobben og burde blitt byttet ut til pause.

Link to comment
Share on other sites

INNAD I ARSENAL:

 

7mål: Robin van Persie

 

6mål: Emmanuel Adebayor

Gilberto Silva

Thierry Henry

 

3mål: Mathieu Flamini

 

2mål: William Gallas

Alexander Hleb

 

1mål: Kolo Toure

 

Ps. Noen som har lagt merke til at "råtassen" i Arsenal er R.v.P ? Det er det værste!

 

Tenk på det'a, 6 mål fra Silva, sykt :D

Link to comment
Share on other sites

8 på vp nå da og 7 fra Gilberto.Er lenge siden vi hadde en sentral defensiv

midtbanespiller som scorer så mye.

 

Til sutrekoppene som er misfornøyd med 3 poeng på en middels dag.

Er vel akkurat det et topplag gjør,tar poeng på dårlige dager..eks. Chelsea.

Det er en uhyre viktig egenskap for å hevde seg i toppen.

 

Målet til Vp var en delikatesse...som Wenger sier..det er en del felles med en annen flyvende hollender.

Det er bra og imponerende å se hvordan Vp,Ade og Gilberto virkelig har tatt ansvar i Henry's skadefravær.

 

Ellers vil jeg si Arsenal beviste styrke med å vinne mot et lag som

er så vanskelig å spille mot som Watford.

Var bra ¨å se hvor mye hodedueller og dueller de vant i 2 omg.

6 av 6 poeng i jula.Meget bra.

Link to comment
Share on other sites

Er utrolig fornøyd med seieren og den var også fullt fortjent. Men hvis spillere som Hoyte, Hleb og Lehmann spiller slik som de gjorde i denne kampen kommer vi til å tape mot Sheffield United. Vil ikke påstå at vi hadde flaks idag, vi produserte en haug med sjanser til å score et par mål og flere spillere viste seg frem idag, men det er et par ting som irriterer meg grenseløst. Først og fremst er det Lehmann og hans svake prestasjoner i det siste. Han virker ukonsentrert og gjør mange tabber. Jeg har aldri sett en keeper på dette nivået skyte ballen i hodet på en medspiller når han skal spille ut. Han er også veldig svak i feltet på cornere. Han bommet på ballen gang etter gang og klarer heller ikke å få ballen over midtstreken på utspillene sine. Et annet svakt punkt i laget er Justin Hoyte. Han er alt for treig og han kommer seg ikke tilbake når han har vært i angrep.

 

En person som virkelig imponerer meg er Gilberto Silva. For en fantastisk kaptein han er! Det ene øyeblikket redder han oss og i det neste scorer han. Håper inderlig at han blir kaptein på heltid og at Henry innser at Gilberto egner seg bedre som kaptein.

Link to comment
Share on other sites

Noen som har sett kampen som gidder å lage en spillerbørs?

 

 

OK en kjapp en:

 

Lehmann, trygg og god. Målet var han sjanseløs på. Offensiv som alltid..................................................7

Hoyte, starter dårlig men er uheldig ved baklengsmålet. Spiller seg opp etter pause og er nær scoring......5

Toure, virker ukonsentrert og er ikke i form. Feilposisjonert av og til men har også viktige ingripener.......6

Djourou, blir lurt gang på gang og om byttet til pause skyldes skade eller en dårlig 1 omgang vet ikke jeg.5

Clichy, var også han usikker og svak spesiellt i første omgang. Spillte seg imidlertid stort opp.................. 6

Hleb, årsværtse. Feilpasninger er gjennomgansmelodien. Ble ikke byttet ut ett sekund for tidlig.................4

Gilberto, scorer igjen. Er god i store deler av kampen. En leder i 90 min. Noen feilpasninger trekker ned 8

Fabregas, varierer veldig. Fra geniale til det håpløse men styrer kampen i den avgjørende perioden..........7

Rosicky, også han har en on/off kamp. Gjør enkelte vurderingsfeil i overgangspillet men nesten godkjent..6

Adebayor, Legger ned ett utrettelig arbeid på topp. Uheldig som ikke scorer i dag. God kamp....................7

VanPersie, er uforutsigbar og litt borte i perioder men hvem dukker opp og avgjør kampen?.....................7

 

Senderos, får en omgang og bekrefter det bildet vi har av en nervøs klønete ung mann............................5

Walcott og Baptista får kort tid men er med på å snu kampen til vår favør. Gode bytter.

 

Lehmann var på bærtur flere ganger og han er ikke mye trygg på de utsparka sine til tider, flaks den ballen han traff en med spiller i hode at den ikke havna mot egent mål. Hoyte er lang i fra go nok han ble løpt fra gang på gang på sin side, det måle vi fikk mot var han sin feil. Hleb var dårlig i dag, men han må vel ha en dårlig kamp av og til han også :D

Link to comment
Share on other sites

Har nå nettopp sett kampen i opptak, og det var vel ikkje vår beste kamp i år akkurat, men me fekk 3 fortjente poeng. Watford var gode og kjempa hardt for poengene, og eg forstår ikkje korleis enkelte her inne kan kritisere laget noko særlig i dag.

 

Eg er ganske uenig i børsane til mange, og vil laga ein sjølv (skala: 1-10):

 

Lehmann - Ok kamp. Er på eit par bærturar i løpet av kampen, men ellers solid. 6

Hoyte - Ganske dårlig kamp av Hoyte. Blir fraløpt eit par gonger, men bidrar meir og meir offensivt, noko som er positivt. 5,5

Toure - Mest sannsynleg hans dårlegaste kamp i år. Virka usikker, spesielt med Djourou ved sin side. 6,5

Djourou - Ingen bra kamp av Djourou. Gjer mange feil og kan ikkje kompensera med farten sin pga dei kjappe Watford spelerane. 4,5

Clichy - Full av energi som alltid, men gjer stadig ein del feil. Har heldigvis fart til å redde seg inn. God offensivt. 7

Hleb - 'Off day'. Feilpasningar i fleng. 5

Fabregas - Ikkje så god som han pleier, men for all del ein god kamp av spanjolen. 7

Gilberto - Kongen på midtbanen, og Kaptein med stor 'K'. Etter 17 min redder han Watford scoring. Etter 19 min scorer han. 8

Rosicky - På vei mot formen. Gode cornerar. 7

Van Persie - God kamp av vP krona med eit nydelig mål. Har forbetra pasningsspelet og fysikken enormt. 7,5

Adebayor - Jobber som ein helt nok ein gong. Veldig synd at han blei skada. Må dog bli meir effektiv. 8

Senderos - Kommer inn og får orden på eit forsvar som er heilt på trynet. Vinner ein haug av duellar, men klareringane har han dessverre lite kontroll på. 7

 

Walcott og Baptista var med på å endre kampen. Begge la inn god søknad om spel mot Sheff Utd.

 

Alt i alt 'job well done' og 3 svært nyttige poeng.

Link to comment
Share on other sites

Det blir for dumt å klage på laget når vi vinner to kamper på rad der den ene var en fantastisk oppvisning i offensiv fotball mens den andre var en fortjent seier på en litt dårlig dag. Man kan ikke forvente at Arsenal skal underholde ENORMT i absolutt alle kamper. Når vi får tre poeng på bortebane bør vi alltid være måtelig fornøyd selv om man heller skulle tenke seg 6-7 vakre scoringer som følge av total dominans og fantastisk angrepspill.

Link to comment
Share on other sites

Noen som har sett kampen som gidder å lage en spillerbørs?

 

 

OK en kjapp en:

 

Lehmann, trygg og god. Målet var han sjanseløs på. Offensiv som alltid..................................................7

Hoyte, starter dårlig men er uheldig ved baklengsmålet. Spiller seg opp etter pause og er nær scoring......5

Toure, virker ukonsentrert og er ikke i form. Feilposisjonert av og til men har også viktige ingripener.......6

Djourou, blir lurt gang på gang og om byttet til pause skyldes skade eller en dårlig 1 omgang vet ikke jeg.5

Clichy, var også han usikker og svak spesiellt i første omgang. Spillte seg imidlertid stort opp.................. 6

Hleb, årsværtse. Feilpasninger er gjennomgansmelodien. Ble ikke byttet ut ett sekund for tidlig.................4

Gilberto, scorer igjen. Er god i store deler av kampen. En leder i 90 min. Noen feilpasninger trekker ned 8

Fabregas, varierer veldig. Fra geniale til det håpløse men styrer kampen i den avgjørende perioden..........7

Rosicky, også han har en on/off kamp. Gjør enkelte vurderingsfeil i overgangspillet men nesten godkjent..6

Adebayor, Legger ned ett utrettelig arbeid på topp. Uheldig som ikke scorer i dag. God kamp....................7

VanPersie, er uforutsigbar og litt borte i perioder men hvem dukker opp og avgjør kampen?.....................7

 

Senderos, får en omgang og bekrefter det bildet vi har av en nervøs klønete ung mann............................5

Walcott og Baptista får kort tid men er med på å snu kampen til vår favør. Gode bytter.

 

Lehmann var på bærtur flere ganger og han er ikke mye trygg på de utsparka sine til tider, flaks den ballen han traff en med spiller i hode at den ikke havna mot egent mål. Hoyte er lang i fra go nok han ble løpt fra gang på gang på sin side, det måle vi fikk mot var han sin feil. Hleb var dårlig i dag, men han må vel ha en dårlig kamp av og til han også ;)

 

Slett ikke Hoyte sin feil at Watford scorer. Det er midtspissen som trekker med seg ballen ut til venstre med Toure i ryggen. Så løper han 50 m med ballen i bena med Toure ved siden av seg uten å bli tacklet. Hoyte er uheldig og får ballen i benet og kan ikke forhindre at den faller gunstig til for Smith. Hvis noen skal klandres for målet så er det Toure som ikke griper inn tidligere.

 

Ellers forstår jeg ikke helt kritikken mot Lehmann. At Toure får ballen i hodet er et uhell. Han bommer litt på en inngripen i feltet, ellers syns jeg han er god. Setter igang tidlig og presist langs bakken flere ganger som fører til raske overganger og målsjanser. Ser ikke helt hva han kunne ha gjort mer.

Link to comment
Share on other sites

Noen som har sett kampen som gidder å lage en spillerbørs?

 

Senderos, får en omgang og bekrefter det bildet vi har av en nervøs klønete ung mann............................5

Tull og tøys. Senderos spilte en flott omgang. Han hadde vel èn situasjon som han fikk litt panikk i, men ellers mye roligere enn vanlig.

Link to comment
Share on other sites

Senderos, får en omgang og bekrefter det bildet vi har av en nervøs klønete ung mann............................5

 

Helt enig med Ryan J over her.. dette er jo bullshit! Det er jo bare kommentatorene som av en eller annen grunn har fått et hatforhold til Senderos, og klarer ikke å skryte av ham.

Senderos var jo konge i midtforsvaret i andre omgang. Han hadde bare [så jeg registrerte] en bommert, på en lang ball fremover.. egentlig en bagatell. Men han så mye tryggere ut, og det så ut som han hadde god selvtillit, og hadde kontroll over situasjonene.

Link to comment
Share on other sites

jeg er enig med de som sier at Senderos var god. han var bestemt i det han gjorde, og virket ikke så nervøs som han tidligere har gjort. han hadde en skikkelig sleiv med venstrebinet, men bortsett fra det var han sikker og god. han viste mye bedre takter enn de han viste i de andre kampene etter at han kom tilbake fra skaden,

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...