Jump to content

spiller-salg???


pacman

Recommended Posts

Arsenal boss Wenger: I may sell

tribalfooball.com - December 18, 2006

 

Arsenal boss Arsene Wenger admits he may be ready to sell some of his fringe players in January.

"We will not strengthen in January,? he said after Saturday?s game with Portsmouth. ?We will definitely not strengthen. We will maybe sell, but certainly not buy.?

 

 

tenkte det kunne jo gå an og ha en tråd om salg og!!

 

hvem dere kunne tenkt og kvitte dere med f.eks??

Link to comment
Share on other sites

Arsenal boss Wenger: I may sell

tribalfooball.com - December 18, 2006

 

Arsenal boss Arsene Wenger admits he may be ready to sell some of his fringe players in January.

"We will not strengthen in January,? he said after Saturday?s game with Portsmouth. ?We will definitely not strengthen. We will maybe sell, but certainly not buy.?

 

 

tenkte det kunne jo gå an og ha en tråd om salg og!!

 

hvem dere kunne tenkt og kvitte dere med f.eks??

 

 

Ikke lett og si, føler for alle som spiller på Arsenal. Men Aliadiere er en som jeg tviler på klare og spille seg til en fast plass. Song er en annen lovende spiller, men trur ikke han blir mer en en benkesliter. Diaby bør imponere når han kommer tilbake fra skade, ellers ser jeg ikke noen vist å beholde han heller.

Link to comment
Share on other sites

Følgende spillere er vel salgsvare i følge oppsamlede innspill:

 

1 Lehmann

6 Sendeors

8 Ljungberg

9 Reyes

12 Lauren

13 Hleb

14 Henry

16 Flamini

17 Song

19 Gilberto

24 Almunia

25 Adebayor

30 Aliadaiere

31 Hoyte

 

La oss kvitte oss med samtlige under ett! Mye enklere rent logistikkmessig.

Link to comment
Share on other sites

Synes Alidiere skal bli solgt. Han er 23 år (?) allerede, og enda ikke fast på benken en gang. Tviler sterkt på det blir noe av han i en så stor klubb som Arsenal! Og hvis vi selger han, blir det litt gryn i kassa B)

 

Trur ikke vi får hauger med penger av et salg av Ali, men kanskje prosenter ved et eventuelt videresalg.

Link to comment
Share on other sites

Enig med de over her angåene Aliadiere og Song. Syns også vi kan kvitte oss med Ljungberg. Sikkert mange som vil ha han, men jeg syns ikke han har vært god nok i år.

 

De tre spillerene du nevner her er jeg enig i. Jeg vil også selge Senderos.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Enig med de over her angåene Aliadiere og Song. Syns også vi kan kvitte oss med Ljungberg. Sikkert mange som vil ha han, men jeg syns ikke han har vært god nok i år.

 

De tre spillerene du nevner her er jeg enig i. Jeg vil også selge Senderos.

Da må vi ihvertfall kjøpe en ny midtforsvarer :(

Link to comment
Share on other sites

Enig med de over her angåene Aliadiere og Song. Syns også vi kan kvitte oss med Ljungberg. Sikkert mange som vil ha han, men jeg syns ikke han har vært god nok i år.

 

De tre spillerene du nevner her er jeg enig i. Jeg vil også selge Senderos.

Da må vi ihvertfall kjøpe en ny midtforsvarer :(

 

Mulig det, men jeg har kanskje skiftet mening etter hvert om Senderos.. Men vi har Toure, Gallas og Djourou i tillegg, pluss noen unge lovende spillere?

Link to comment
Share on other sites

De som tror Senderos blir solgt fra Arsenal med det første tar kraftig feil. Det føler jeg meg relativt sikker på.

 

Senderos er fremdeles meget ung og er ett stort talent. Han var en viktig brikke i CL eventyret uten baklengs forrige sesong og har mange gode kamper for Arsenal. Senderos har helt klart sine svakheter, blant annet tempo, men han er en fighter og ikke helt ulik Adams i spillestilen. Per dags dato er Sendros en meget viktig brikke i dagens Arsenal mannskap. Djoroue og Gallas er skade utsatte og det er ikke relaistisk at man finner en bedre stopper til en fornuftig pris som vil være 3-4 valg.

Link to comment
Share on other sites

Då er transfer-vinduet stengt, og sjølv om ingen har kome inn dørene på Ashburton har mange forsvunnet ut. Og eg må seie eg er imponert av forretningane me har gjort i januar:

 

Larsson - £1 mill

Stokes - £2,5 mill

Upson - £1,5 mill (videresalgsklausul)

 

Dette gir ein samla sum på £5 mill for 3 spelerar som er, meir eller mindre, fostra opp i Arsenal Academy. Dette er nok ein av følgene som kommer av ungdomssatsinga. Ikkje alle slår igjennom hos oss. Då er det viktig å få gode avtalar når me selger. Dette såg me også med Pennant når han gjekk til Pool.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skal alle hakke på Senderos? Han har vel bevist de siste kampene og ikke minst sist sesong at han er utrolig bra når han er i form?

Og selge Senderos ville vært en utrolig dårlig ide, han er en mann for fremtiden og for tiden er han et godt alternativ til Toure eller Gallas. Jeg tror Djourou og Senderos fort kan bli et utrolig bra stopperpar, i tillegg kan både Djourou og Toure spille høyreback, så jeg mener vi bør beholde de forsvarspillerene vi kan.

 

På stopperplass har vi ikke så mange unge, bra talenter så vi bør beholde de vi har.

Link to comment
Share on other sites

Djourou og Senderos så syns jeg Djourou er en bedre spiller, han er mye raskere en Senderos, men det er vel bare Wenger som ser noe vi andre ikke ser? Senderos sine svakheter er nok farta så er viktig i fotballen i dag, så plasere han seg ofte feil. Djourou burde få mer spille tid spør du meg, mens Senderos har klippe kort på Arsenal er iriterenes til tider, selv om han gjør store feil/tabber så for han spille neste kamp i gjen. Nei håper Gallas kommer tilbake snart så vi for litt mere kvalitet bak på banen. Pennent han blitt en go spiller etter han dro fra Arsenal var vel bare Wenger som ikke hadde tro på han. Han passer bra inn i Liver pools spille mønster :) Wenger burde henta en bra kant spiller til Ribery hadde passe bra som kant eller som hengen spiss, siden vi har så mye skader på spillere som spiller fraover på banen ;)

Link to comment
Share on other sites

Djourou og Senderos så syns jeg Djourou er en bedre spiller, han er mye raskere en Senderos, men det er vel bare Wenger som ser noe vi andre ikke ser? Senderos sine svakheter er nok farta så er viktig i fotballen i dag, så plasere han seg ofte feil. Djourou burde få mer spille tid spør du meg, mens Senderos har klippe kort på Arsenal er iriterenes til tider, selv om han gjør store feil/tabber så for han spille neste kamp i gjen. Nei håper Gallas kommer tilbake snart så vi for litt mere kvalitet bak på banen. Pennent han blitt en go spiller etter han dro fra Arsenal var vel bare Wenger som ikke hadde tro på han. Han passer bra inn i Liver pools spille mønster ;) Wenger burde henta en bra kant spiller til Ribery hadde passe bra som kant eller som hengen spiss, siden vi har så mye skader på spillere som spiller fraover på banen :(

 

For det første er det lurt å se over innlegget før man poster det(!) og for det andre er ikke Pennant i nærheten bra nok for Arsenal. Det han har visst for Liverpool har heller ikke imponert noen som helst tror jeg.. iallefall ikke undertegnede.

Han hadde også for mye fokus på utenomsportslige ting og jeg er ganske gla vi blei kvitt han.

 

Han oppga bl.a til politiet at han het Ashley Cole når han kræsjet bilen sin i beruset tilstand.. virker det som en lagspiller? Wenger forlanget disiplin og god oppførsel av spillerene sine, både på det punktet og på utviklingen stoppet det opp for Pennant.

 

:)

 

Når det kommer til Senderos står jeg ved at han har et kjempetalent og har vist det både forrige sesong og denne sesongen. Selv om han til tider er usikker, noe som alle unge spillere er fra tid til annen.

Jeg kan ikke si jeg har fått med meg at Senderos har hatt klippekort, for han er helt klart blitt kastet bakover i køen og er (slik jeg har oppfattet det) bak både Gallas og Djourou når de er fit for fight. Desverre har både Johan og William vært ute med skader de siste kampene.

Link to comment
Share on other sites

Song og ali,tja,de kan selges,men Senderos er bra og ha. Men han sliter nok litt med spilletid når Gallas er tilbake,noe som jeg gleder meg enormt til,tenk når vi er har en helt skadefri tropp?

Da er vi ustoppelige. -Eboue-Toure-Gallas-Clichy

PL's ener! B) (Lehmann,du vil kjede deg i buret)Tehe ;)

Link to comment
Share on other sites

Enig med de over her angåene Aliadiere og Song. Syns også vi kan kvitte oss med Ljungberg. Sikkert mange som vil ha han, men jeg syns ikke han har vært god nok i år.

 

De tre spillerene du nevner her er jeg enig i. Jeg vil også selge Senderos.

 

Etter gårsdagens utvisning, viser han hvor dårlig han er. Selg Senderos så fort som mulig.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Inter Milan ponder £6M bid for Arsenal's Eboue

tribalfooball.com - February 15, 2007

 

Inter Milan are interested in Arsenal fullback Emmanuel Eboue.

Inter directors Marco Branca and Lele Oriali have been won over by Eboue's success at the Gunners after first being alerted to the 23 year-old's potential almost five years ago while with Beveren.

Link to comment
Share on other sites

Inter Milan ponder £6M bid for Arsenal's Eboue

tribalfooball.com - February 15, 2007

 

Inter Milan are interested in Arsenal fullback Emmanuel Eboue.

Inter directors Marco Branca and Lele Oriali have been won over by Eboue's success at the Gunners after first being alerted to the 23 year-old's potential almost five years ago while with Beveren.

 

Hvis ikke Eboue kvitter seg med sin usportslige side iløpet av resten av denne sesongen, mener jeg at man eventuelt skal slå til hvis ett slikt bud blir en realitet

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...