Jump to content

spiller-salg???


pacman

Recommended Posts

Inter Milan ponder £6M bid for Arsenal's Eboue

tribalfooball.com - February 15, 2007

 

Inter Milan are interested in Arsenal fullback Emmanuel Eboue.

Inter directors Marco Branca and Lele Oriali have been won over by Eboue's success at the Gunners after first being alerted to the 23 year-old's potential almost five years ago while with Beveren.

 

Hvis ikke Eboue kvitter seg med sin usportslige side iløpet av resten av denne sesongen, mener jeg at man eventuelt skal slå til hvis ett slikt bud blir en realitet

Helt enig. Hoyte er en finfin erstatter. I tillegg er han ikke en cheater.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Arsenal set to offload Ljungberg

tribalfooball.com - March 06, 2007

 

Arsenal boss Arsene Wenger is ready to sell Freddie Ljungberg at the end of this season.

The Mirror says Wenger will offload Swedish midfielder Ljungberg in the summer to make room for several new names.

 

 

svensken har jo ikke hvert seg selv de to siste sesongene, men var god sist kamp, hvis han spiller ræva resten av sesongen så hadde ikke det hvert meg imot..

tror kansje ljungberg hadde hatt godt av og byttet klubb jeg

Link to comment
Share on other sites

Ikke sleng dritt om Eboue! Han er bare ung og "hotheaded." Gutten er jo grisegod! Rask som lynet og taklingsvillig.

 

Ljungberg har vist klasse i bevegelsene i de siste to matchene, men mangler ballfølelse. Når den kommer er han tilbake i sitt sensasjonelle slag igjen. Likevel: Han er nok litt på hell, så kommer det et stort nok bud bør vi selge.

 

Jeg ser ikke for meg noen vi trenger å "kvitte oss" med, rent bortsett fra Aliadiere. *sukk* Han kunne blitt god, men skader har ødelagt karrieren hans for de neste par årene. Ja, og Jensemann, selvsagt. Når man snakker om usportslig opptreden... *kremt*... Var det noen som sa "gretne, gamle gubber"? :(

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Henry concern over Arsenal ambition

tribalfooball.com - April 05, 2007

 

Arsenal captain Thierry Henry is reportedly weighing up his future at Emirates stadium.

El Mundo Deportivo says Henry spoke to manager Arsene Wenger this week seeking information about his plans for the summer market. Henry is anxious to see the Gunners strengthened by experienced signings and the answer he received from Wenger left him non-plussed.

 

The Spanish newspaper says Henry is now considering his future, which is sure to alert Inter Milan president Massimo Moratti, who would love to bring the Frenchman to the San Siro next season.

 

vet ikke hvor mye sannhet det er i dette, men er litt enig med henry i at vi bør begynne og vise på transfer-markedet at vi skal være blant de beste klubbene i verden..

 

per dags dato er vi ikke bedre enn tabbelen viser, og det er det 4 beste laget i england, og to av de lagene er ett hav av poeng foran

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...