sandis Posted December 14, 2006 Report Share Posted December 14, 2006 Eurosport raporterer at Wenger er i ferd med å sikre seg signaturen til den franske u16 landslagsspilleren Gilles Sunu frå Ligue 2 laget Chateauroux Wenger fortsetter talentjakta Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted December 14, 2006 Report Share Posted December 14, 2006 Eurosport raporterer at Wenger er i ferd med å sikre seg signaturen til den franske u16 landslagsspilleren Gilles Sunu frå Ligue 2 laget Chateauroux Wenger fortsetter talentjakta Vi er vant med at han henter spillere med stort potensiale ifra sitt hjemland. Får håpe dette blir en ny Anelka Link to comment Share on other sites More sharing options...
ballekanon Posted December 14, 2006 Report Share Posted December 14, 2006 Highbury??hmmm, ja ønsker han velkommen jeg, er vel et typisk Wenger kjøp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners4ever Posted December 14, 2006 Report Share Posted December 14, 2006 Bare vi ikke må legge ut så altfor mye penger, så er det helt ålreit.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristoffer9 Posted December 14, 2006 Report Share Posted December 14, 2006 Eurosport raporterer at Wenger er i ferd med å sikre seg signaturen til den franske u16 landslagsspilleren Gilles Sunu frå Ligue 2 laget Chateauroux Wenger fortsetter talentjakta Vi er vant med at han henter spillere med stort potensiale ifra sitt hjemland. Får håpe dette blir en ny Anelka ingen ønsker en ny anelka, da blir han jo bare en flopp som blir solgt om noen år! Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted December 14, 2006 Report Share Posted December 14, 2006 Eurosport raporterer at Wenger er i ferd med å sikre seg signaturen til den franske u16 landslagsspilleren Gilles Sunu frå Ligue 2 laget Chateauroux Wenger fortsetter talentjakta Vi er vant med at han henter spillere med stort potensiale ifra sitt hjemland. Får håpe dette blir en ny Anelka ingen ønsker en ny anelka, da blir han jo bare en flopp som blir solgt om noen år! Å hente Anelka synest jeg personligt er den største genie streken Wenger har gjort, ja kanskje den tidenes geniestrek? Eneste feilen var at han ikke holdt beina på jorda, og at han hadde en grisk og tosjen storebror, som skulle suge mest mulig penger ut av han. Så hadde jeg fått velget så hadde jeg gjerne tatt imot en ny Anelka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted December 15, 2006 Report Share Posted December 15, 2006 Eurosport raporterer at Wenger er i ferd med å sikre seg signaturen til den franske u16 landslagsspilleren Gilles Sunu frå Ligue 2 laget Chateauroux Wenger fortsetter talentjakta Vi er vant med at han henter spillere med stort potensiale ifra sitt hjemland. Får håpe dette blir en ny Anelka ingen ønsker en ny anelka, da blir han jo bare en flopp som blir solgt om noen år! Å hente Anelka synest jeg personligt er den største genie streken Wenger har gjort, ja kanskje den tidenes geniestrek? Eneste feilen var at han ikke holdt beina på jorda, og at han hadde en grisk og tosjen storebror, som skulle suge mest mulig penger ut av han. Så hadde jeg fått velget så hadde jeg gjerne tatt imot en ny Anelka. Wengers største kjøp er vel strengt tatt Thierry?????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted December 15, 2006 Report Share Posted December 15, 2006 anelka ble vel henta for en slikk og ingenting og ble solgt for en 200 mill kroner..Henry ble jo kjøpt for 7 mill pund i 99 som var en del på den tiden..men verdt alle pengene...min menig er kanskje Vieira som også var ganske billig da Wenger hentet han som 19 åring.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted December 15, 2006 Report Share Posted December 15, 2006 "....but the player is said to be keen to continue his development at Highbury under the tutelage of Arsene Wenger." Eurosport - SF - 15/12/2006 07:52 Ja, da er du nok litt for sent ute Gilles... Eurosport burde ha fått med seg at Highbury ikke fins lenger... Vet ingenting om denne spilleren, men antageligvis er han nok et veldig stort talent. Sier ja takk jeg, så lenge Wenger har muligheten til å utvikle ham til en ny Henry eller lignende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
parnevik Posted December 15, 2006 Report Share Posted December 15, 2006 Som eiendomsmegler da tenker jeg Highbury??hmmm, ja ønsker han velkommen jeg, er vel et typisk Wenger kjøp My bad.. Som eiendomsmegler tenker jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted January 29, 2007 Report Share Posted January 29, 2007 http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=4...trike+Sunu+deal Virker som en spennende spiller dette Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted January 29, 2007 Report Share Posted January 29, 2007 Kan bli spennende å følge han. Bare 15 år, men da har han i alle fall god tid til å bli formert inn som Arsenal-materiale. hehe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ballekanon Posted February 6, 2007 Report Share Posted February 6, 2007 http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=308821 vet ikke hvor sant dette rykte er.. men uansett spennende om det er sant Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emirates89 Posted February 8, 2007 Report Share Posted February 8, 2007 Spennende og se hva denne gutten kan utrette. Synes wenger satser på veldig mange unge spillere. Veit ikke om det er veldig lurt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Revelur Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 Spennende og se hva denne gutten kan utrette. Synes wenger satser på veldig mange unge spillere. Veit ikke om det er veldig lurt. Hvis du ser på laget som har slått ut WBA borte, Everton borte, Liverpool borte, og nå sist Sp*rs, så kjønner du nok hvor lurt det er.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.