Jump to content

Gilles Sunu


sandis

Recommended Posts

Eurosport raporterer at Wenger er i ferd med å sikre seg signaturen til den franske u16 landslagsspilleren Gilles Sunu frå Ligue 2 laget Chateauroux

 

Wenger fortsetter talentjakta

 

 

Vi er vant med at han henter spillere med stort potensiale ifra sitt hjemland. Får håpe dette blir en ny Anelka :D

 

 

 

ingen ønsker en ny anelka, da blir han jo bare en flopp som blir solgt om noen år!:P

Link to comment
Share on other sites

Eurosport raporterer at Wenger er i ferd med å sikre seg signaturen til den franske u16 landslagsspilleren Gilles Sunu frå Ligue 2 laget Chateauroux

 

Wenger fortsetter talentjakta

 

 

Vi er vant med at han henter spillere med stort potensiale ifra sitt hjemland. Får håpe dette blir en ny Anelka :D

 

 

 

ingen ønsker en ny anelka, da blir han jo bare en flopp som blir solgt om noen år!:P

 

 

Å hente Anelka synest jeg personligt er den største genie streken Wenger har gjort, ja kanskje den tidenes geniestrek?

Eneste feilen var at han ikke holdt beina på jorda, og at han hadde en grisk og tosjen storebror, som skulle suge mest mulig penger ut av han.

 

Så hadde jeg fått velget så hadde jeg gjerne tatt imot en ny Anelka.

Link to comment
Share on other sites

Eurosport raporterer at Wenger er i ferd med å sikre seg signaturen til den franske u16 landslagsspilleren Gilles Sunu frå Ligue 2 laget Chateauroux

 

Wenger fortsetter talentjakta

 

 

Vi er vant med at han henter spillere med stort potensiale ifra sitt hjemland. Får håpe dette blir en ny Anelka :)

 

 

 

ingen ønsker en ny anelka, da blir han jo bare en flopp som blir solgt om noen år!:P

 

 

Å hente Anelka synest jeg personligt er den største genie streken Wenger har gjort, ja kanskje den tidenes geniestrek?

Eneste feilen var at han ikke holdt beina på jorda, og at han hadde en grisk og tosjen storebror, som skulle suge mest mulig penger ut av han.

 

Så hadde jeg fått velget så hadde jeg gjerne tatt imot en ny Anelka.

Wengers største kjøp er vel strengt tatt Thierry?????? :D :P :huh: :huh:

Link to comment
Share on other sites

anelka ble vel henta for en slikk og ingenting og ble solgt for en 200 mill kroner..Henry ble jo kjøpt for 7 mill pund i 99 som var en del på den tiden..men verdt alle pengene...min menig er kanskje Vieira som også var ganske billig da Wenger hentet han som 19 åring..

Link to comment
Share on other sites

"....but the player is said to be keen to continue his development at Highbury under the tutelage of Arsene Wenger."

 

Eurosport - SF - 15/12/2006 07:52

 

Ja, da er du nok litt for sent ute Gilles...

Eurosport burde ha fått med seg at Highbury ikke fins lenger...

 

 

Vet ingenting om denne spilleren, men antageligvis er han nok et veldig stort talent. Sier ja takk jeg, så lenge Wenger har muligheten til å utvikle ham til en ny Henry eller lignende.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Spennende og se hva denne gutten kan utrette. Synes wenger satser på veldig mange unge spillere. Veit ikke om det er veldig lurt.

 

Hvis du ser på laget som har slått ut WBA borte, Everton borte, Liverpool borte, og nå sist Sp*rs, så kjønner du nok hvor lurt det er....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...