Jump to content

Grimandi


Evju

Recommended Posts

:blink:

 

Denne taklinga fortjener en egen tråd. Grimstern lar ikke en spuds-spiller score på Ashburton! <_< Legg merke til det lille fliret i etterkant :D

Link to comment
Share on other sites

Ett fantastisk artig klipp, og blir bare bedre og bedre jo flere ganger man ser det. Spesielt fliret som sagt ;)

 

Grimandi spilte sjelden dårlig, og klaget ikke over til dels mye benketid. Likte alltid Grimandi i motsetning til en del av de andre gutta som var i stallen på den tiden, Nelson Vivas, Stephanovs etc...

Link to comment
Share on other sites

Ga alltid jernet og er sikkert en sympatisk type, men jeg må innrømme at jeg har sett bedre spillere i den rødhvite drakta. Tror at antall gode kamper fra hans side kan telles på to hender. Jeg vil likevel trekke frem hjemmekampene mot Juve og Manure i 01/02 sesongen, som begge for øvrig endte med 3-1 seier, da han regjerte midtbanen. Ellers så var han ikke noe å hoppe i taket etter. Nesten Song-kaliber... ;)

Link to comment
Share on other sites

Grimandi var vel en av de spillerne med større hjerte og vilje enn ferdigheter. Vi har vel hatt noen sånne, og vi elsker dem selv om de aldri kommer med på verdenslag. På den andre side må det jo sies at om de vi har (hatt) som hører til der, ville gjort oss uslåelige om de hadde like mye hjerte og vilje...

Link to comment
Share on other sites

Eg hugsar ein viss kamp mot Manchester United eg, med Grimandi og Stepanovs i midtforsvaret......

 

Grøss.

 

Grimandi i forsvar og Grimandi på midtbanen var jo som natt og dag... :D Blir jo som å putte Fabregas på høyrebacken det... :D

 

Som natt og sen kveld tenker jeg vi sier...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...